Jump to content

Ik heb fiestaclub.nl gevonden via ...

Ik heb fiestaclub.nl gevonden via  

464 members have voted

1. 1.

• Een zoekmachine (in bericht aangeven welke)
      308
    • Uk fiestanetwork
      8
    • Een vriend of kennis
      59
    • Flyer van de fiestaclub
      8
    • Ford of andere auto dealer
      6
    • Website (in bericht aangeven welke)
      35
    • Anders zie mijn bericht
      27
    • Klemgereden door een lid
      13

Recommended Posts

Staat een mooie blauwe te koop hier op het forum :) Een ST is natuurlijk wel veel volwassener dan een 106.

Bedankt voor de tip! Kreeg de tip al eerder door maar kan de advertentie nog niet zien, dus heb hem (The Barcode Man) even een PB gestuurd ;) ST is inderdaad veel volwassener en ook veel mannelijker dan een 107! Haha! :schater:

• Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bedankt voor de tip! Kreeg de tip al eerder door maar kan de advertentie nog niet zien, dus heb hem (The Barcode Man) even een PB gestuurd ;) ST is inderdaad veel volwassener en ook veel mannelijker dan een 107! Haha! :schater:

En inmiddels ook al een mail met foto's en wat info. Als je iets wilt weten of je wilt komen kijken en proefrijden let me know via de mail :) PB werkt bij mij slecht hier. Krijg vaak een error code als ik wil sturen of beantwoorden.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Zoals in de topic "Even Voorstellen" gaf ik al aan mijn hele leven al Ford fan te zijn. Ik heb bijna alle types al voor het huis zien staan en ben opgegroeid naast de lokale Ford Dealer :)

Ik zocht een Ford Forum, nadat ik "ford forum" op google had gezocht zag ik fiestaclub.nl er al meteen tussen staan. En omdat ik zelf een Fiesta heb leek dit aardig logische om lid te worden hier! :D

• 1 month later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

• Create New...