Jump to content
Fiestaclub.nl
gabbagirl

Vuren-meeting 2008

Recommended Posts

ligt ook een beetje aan, of er nog een optreden bij komt of niet..

Een optreden?? Niet weer Tom in dat strakke shirtje :mrgreen:

Een optreden?? Niet weer Tom in dat strakke shirtje :mrgreen:

Ik vond het er eigenlijk best wel sexy uitzien! :D Zijn goddelijke lichaam mag hij best wel aan de buitenwereld tonen...

Ik vond het er eigenlijk best wel sexy uitzien! :D Zijn goddelijke lichaam mag hij best wel aan de buitenwereld tonen...

:bordoops::withstupid::bordoops::neenee::neenee:

goddelijk????? :kwijl: (ahum ahum ahum... andere mensen denken daar waarschijnlijk heeeeeel anders over ;) )

hihihihi..

sorry tom :oops:

Kijk Franz is gelukkig 1 van de weinigen hier met smaak :duim:

Trouwens waar waren anders die anderen met hun goddelijk lichaam, ik heb Evelien niet in de rij zien staan. De enige met lef waren Angela en Moi :oops:

ik probeer er ook bij te zijn, hopelijk zonder deuk dan

Nog 4 mensen en dan zitten we aan de 25. Als er van elke club zoveel komen, dan zitten we wel aan die 100 ja.

Komt er ook nog een vakken indeling {angel}?

Vind dit altijd een erg leuke meeting! Zal kijken of ik er deze keer ook weer bij kan zijn. :)

Kijk Franz is gelukkig 1 van de weinigen hier met smaak :duim:

Trouwens waar waren anders die anderen met hun goddelijk lichaam, ik heb Evelien niet in de rij zien staan. De enige met lef waren Angela en Moi :oops:

Ik wil best een keer t shirt aan trekken hoor.. maar maatje S. ga ik niet inpassen..

dan zit alles zo strak en opgepropt.. niet ideaal voor een foto.. ;)

Wat niet passend is kunnen we passend maken :-) Anders knippen we gewoon wat delen uit het shirt toch?

Wat niet passend is kunnen we passend maken :-) Anders knippen we gewoon wat delen uit het shirt toch?

Ja inderdaad,nog goed koop ook. :mrgreen:

Vind dit altijd een erg leuke meeting! Zal kijken of ik er deze keer ook weer bij kan zijn. :)

Dan zie je je oude velgen weer terug ;)

Ik wil best een keer t shirt aan trekken hoor.. maar maatje S. ga ik niet inpassen..

Laten deze shirtjes nou net de maat "one size fits al except Tom" zijn :mrgreen:

Erger dan Tom kan het toch niet worden :-D

hmm....misschien is het gewoon tijd voor een nieuw setje shirtjes...

Met V halsje vind ik persoonlijk wel fijner dan een ronde hals ;)

Voordeel bij een ronde hals is dat je er altijd zelf een V-hals van kan maken, andersom is moeilijker :mrgreen:

Anders maak je van een t-shirt een hemd zonder knopen en rits :D Iets verder door knippen :D

Ik ga al op zoek naar het naald en draad van z'n moeder. Hebben jullie wat te doen op de meeting ;)

Ik ga al op zoek naar het naald en draad van z'n moeder. Hebben jullie wat te doen op de meeting ;)

Neem je moeder dan ook maar mee, denk niet dat iemand hier iets nuttigs met een naald en draad kan :mrgreen:

In de eerste post van het topic is een wit schermpje bijgekomen, waarin alle informatie staat die je nodig hebt voor de meeting.

Er is een veld om je adres in te vullen en dan rekent hij een routebeschrijving voor je uit in Google Maps, ANWB Routeplanner of de site zet hem zelfs rechtstreeks in je TomTom als je die aan hebt gesloten op je computer.

Je kunt je aanmelden via de site en dan kun je je aanmelding beheren via de site, bijv het aantal personen of aantal auto's wijzigen, je aanmelding intrekken of je toch weer opgeven, enz.

Het beroemde "lijstje" staat ook in de openingspost in datzelfde witte vak. Alleen de mensen die zich bezig hebben gehouden met het testen van de site staan er momenteel in, maar als de rest die zich heeft aangemeld dat ook even doet, dan weet je gelijk hoe dat voortaan in de toekomst ook werkt. De link naar het aanmelden staat in de kleine tekst boven het witte vak, in de tweede regel.

Ik ben nog bezig met het aanpassen van de andere meeting-topics, zodat die ook een eigen lijst hebben.