VitroFiesta Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Foto's van de meeting in Nieuwegein vandaag kunnen hier gedropt worden. Mijn foto's komen er straks aan, zijn er niet zo veel, maar meer dan vorige week Ik vond het zelf echt een super geslaagde dag. Veeeel drukker dan ik verwacht had, en ook onze aanwezigheid vond ik niet tegenvallen. Iets minder dan aangemeld waren, maar toch. Prachtig weer, gezellige mensen, mooie auto's Super gezellig in het restaurant vanmiddag, gezellige dame achter de bar dus wat wil je nog meer. Toen om 5 uur de meesten weg gingen zijn we nog "even" wat gaan drinken in het restaurant. Dat werd uiteindelijk ook nog even wat eten, en om 20:00 uur stonden we weer buiten Was een geslaagde dag, op een prachtige locatie. Ik was hier nog niet eerder geweest, maar het is zeker iets om te onthouden voor een volgende meeting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Ach diegenen die niet op zijn komen dagen, storten vast het tientje wat ze uitgespaard hebben als donatie. Het zou ze tenminste sieren Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 20, 2008 Author Report Share Posted April 20, 2008 Hier dan mijn plaatjes, het zijn er niet veel, maar jullie moeten het er maar mee doen: Helaas was het al erg druk toen we aankwamen, waardoor het een beetje moeilijk was om allemaal bij elkaar te kunnen staan, uiteindelijk is het toch nog redelijk gelukt Ook Wllmzz weer gezellig van de partij Een deel van de Focusclub, waarvan er een aantal ook helaas niet bij elkaar konden staan Wat blijft de Focus RS toch een uber brute auto..... Natuurlijk is Tommie niet te beroerd om ook even de Dames shirtjes te promoten En soms wordt het hem gewoon een beetje teveel Mocht er een prijs zijn voor de langst aanwezige club...... Dan werden wij het. Sta je daar om 8 uur, is iedereen al weg. Hebben we daarvoor dat hele stuk gereden Meer foto's hier: http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?t=3144 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 De Die Hards zijn ook weer thuis , we hebben na deze reuze gezellige meeting bij Big Daddy's de after meeting in Big Daddy's gehouden, waar onze persoonlijke bardame er voor heeft gezorgd dat wij ( de heren van de Fiestaclub) niets te kort kwamen. Zoals Niels al zei een geslaagde dag, op een prachtige locatie en het is zeker iets om te onthouden voor een volgende meeting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Ach diegenen die niet op zijn komen dagen, storten vast het tientje wat ze uitgespaard hebben als donatie. Het zou ze tenminste sieren Heb ik beloofd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice_Princess Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Het was weer gezellie, Stef vond het ook erg leuk. We verheugen ons alweer op de volgende meeting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Het was zeker gezellie Zal mijn foto'tjes binnenkort ook ff plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 21, 2008 Author Report Share Posted April 21, 2008 Hier nog wat foto's van het FTU: http://www.fordteamutrecht.nl/foto/thumbna...=75&page=12 En de Focusclub: http://www.focusclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4773 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Dat ziet er gezellig uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Volgende meeting weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumagirl Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Ook ik heb mijn foto's van de meeting online staan, let op sommige foto's zijn alleen voor kijkers van boven de 18 jaar http://pumagirl.nl.picturepush.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Zodan.. lekker weeeeer! ja lekker dagje! maar vond de opkomst matig.. van de fiestaclub juist wel erg goed, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht... Ik begreep ook niet wat alle andere autoos op het terrein deden, en dan bedoeling de scheiding die wij met de andere fordjes eigenlijk vormnden. heb daar meerdere meetings gehad dat het complete terrein vol staat met 1 merk autoos. Goed, Bij het begin beginnen. Ik ben al ruim een jaar niet meer op de meets geweest dus het werd weer eens tijd! Met een goed doel eraan vast geknoopt had ik er helemaal zin in, mn nog steeds niet opgeknapte fiesta maar eens door de wasstraat gehaald en hups die kant op. Wllmz plaat en off-topic-camuflage-plaat mee en gaaan. Vond het weer erg lekker maar heb mijn tuinstoeltjes maar in de achterbak laten zitten.. Heb redelijk wat foto's gemaakt, te beginnen bij het verzamelpunt: where fords meet: en de fordlane: mn volgende auto:D:D en de rest: en tijdens onze touristische route langs het water kwamen we dit nog tegen:D..lol de rest staat natuurlijk hier: http://willemfotografie.nl/fiestaclubopvokk.htm Heb genoten! vond het gezellig! maar niet dermate leuk dat ik zin had om er tot 17.00 te chillen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 die focus met zwarte fearless velgen heeft goeie smaak Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 gezellige dame achter de bar dus wat wil je nog meer. Helemaal mee eens!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 haha fantastisch die foto van die ouwe ford .. die 2 st's zijn ook mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Ja heb bij toeval deze foto nog gevonden............................zou bijna spijt krijgen dat ik(toen der tijd) mijn ka heb in geruild. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 Ik zie geen enkele foto van Wllmzz? Maar zeer zeker een geslaagde dag (al heette de helft van de bezoekers Sjonnie of Anita geloof ik) Ik heb mijn bankrekening nog niet kunnen legen bij de organisatie, dus dat zal ik op Pim's rekening doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 klopt al mn foto's zijn tijdelijk even van de site.. ging ff iets niet goed met de update:D @moris.. een DAF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 Hier nog wat plaatjes... Micra met identiteitscrisis?? Tommie aan het ontbijt... The Ice Princess... Link to comment Share on other sites More sharing options...
evelineke Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 identiteits crisis? haha.. tis wel uniek.. niemand in nederland heeft zo'n getunede micra hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viggo Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 haha...maar hij had zoooo graag een fiesta willen zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 klopt al mn foto's zijn tijdelijk even van de site.. ging ff iets niet goed met de update:D @moris.. een DAF Dat weet Moris toch niet, toen die gemaakt werden zat hij nog in papa's kaneelstok En nou heeft Ford ooit iets willen doen in dezelfde fabriek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 identiteits crisis? haha.. tis wel uniek.. niemand in nederland heeft zo'n getunede micra hoor Zeker uniek , ik ken verders niemand met een micra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice_Princess Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Jeej eindelijk een mooie foto van mij met mijn autootje, dank je wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Heb trouwens niets gezien,van RTV Utrecht (eventueel hart van nederland)............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 23, 2008 Author Report Share Posted April 23, 2008 Nee inderdaad, bedacht ik me later ook nog. Hart van Nederland was ook nog niet geregeld, dat zouden ze nog gaan doen, maar is schijnbaar niet gebeurd of ze wilden niet komen. RTV Utrecht was zeker dacht ik, maar misschien op het laatste moment toch niet. Ik ga dit weekend even mailen met het Vectrateam over de opbrengt van de meeting, ben ik wel benieuwd naar. Ik wacht er nog even mee, omdat het misschien nu nog niet helemaal duidelijk is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts