Jump to content

Vokk Meeting Nieuwegein

VitroFiesta
 Share

Recommended Posts

Foto's van de meeting in Nieuwegein vandaag kunnen hier gedropt worden. Mijn foto's komen er straks aan, zijn er niet zo veel, maar meer dan vorige week :mrgreen:

Ik vond het zelf echt een super geslaagde dag. Veeeel drukker dan ik verwacht had, en ook onze aanwezigheid vond ik niet tegenvallen. Iets minder dan aangemeld waren, maar toch.

Prachtig weer, gezellige mensen, mooie auto's :mygod:

Super gezellig in het restaurant vanmiddag, gezellige dame achter de bar dus wat wil je nog meer. Toen om 5 uur de meesten weg gingen zijn we nog "even" wat gaan drinken in het restaurant. Dat werd uiteindelijk ook nog even wat eten, en om 20:00 uur stonden we weer buiten :applaus:

Was een geslaagde dag, op een prachtige locatie. Ik was hier nog niet eerder geweest, maar het is zeker iets om te onthouden voor een volgende meeting.

Hier dan mijn plaatjes, het zijn er niet veel, maar jullie moeten het er maar mee doen:

Helaas was het al erg druk toen we aankwamen, waardoor het een beetje moeilijk was om allemaal bij elkaar te kunnen staan, uiteindelijk is het toch nog redelijk gelukt

gallery_445_233_1790234.jpg

Ook Wllmzz weer gezellig van de partij

gallery_445_233_1052207.jpg

Een deel van de Focusclub, waarvan er een aantal ook helaas niet bij elkaar konden staan

gallery_445_233_1103501.jpg

Wat blijft de Focus RS toch een uber brute auto..... :kwijl:

gallery_445_233_969307.jpg

Natuurlijk is Tommie niet te beroerd om ook even de Dames shirtjes te promoten :oneens::mrgreen:

gallery_445_233_156597.jpg

En soms wordt het hem gewoon een beetje teveel :mrgreen::biglaugh::schater:

gallery_445_233_882845.jpg

Mocht er een prijs zijn voor de langst aanwezige club......

gallery_445_233_373555.jpg

Dan werden wij het. Sta je daar om 8 uur, is iedereen al weg. Hebben we daarvoor dat hele stuk gereden :mrgreen:

gallery_445_233_399801.jpg

Meer foto's hier: http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?t=3144

De Die Hards zijn ook weer thuis , we hebben na deze reuze gezellige meeting bij Big Daddy's

de after meeting in Big Daddy's gehouden, waar onze persoonlijke bardame er voor heeft

gezorgd dat wij ( de heren van de Fiestaclub) niets te kort kwamen.

Zoals Niels al zei een geslaagde dag, op een prachtige locatie en het is zeker iets om te

onthouden voor een volgende meeting.

Zodan.. lekker weeeeer! ja lekker dagje! maar vond de opkomst matig.. van de fiestaclub juist wel erg goed, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht... Ik begreep ook niet wat alle andere autoos op het terrein deden, en dan bedoeling de scheiding die wij met de andere fordjes eigenlijk vormnden. heb daar meerdere meetings gehad dat het complete terrein vol staat met 1 merk autoos.

Goed, Bij het begin beginnen.

Ik ben al ruim een jaar niet meer op de meets geweest dus het werd weer eens tijd! Met een goed doel eraan vast geknoopt had ik er helemaal zin in, mn nog steeds niet opgeknapte fiesta maar eens door de wasstraat gehaald en hups die kant op. Wllmz plaat en off-topic-camuflage-plaat mee en gaaan. Vond het weer erg lekker maar heb mijn tuinstoeltjes maar in de achterbak laten zitten..

Heb redelijk wat foto's gemaakt, te beginnen bij het verzamelpunt:

where fords meet:

IMG_5766-willemfotografie4.jpg

en de fordlane:

IMG_5813-willemfotografie4.jpg

mn volgende auto:D:D

IMG_5815-willemfotografie4.jpg

en de rest:

IMG_5791-willemfotografie4.jpg

IMG_5794-willemfotografie4.jpg

en tijdens onze touristische route langs het water kwamen we dit nog tegen:D..lol

IMG_5820-willemfotografie4.jpg

de rest staat natuurlijk hier:

http://willemfotografie.nl/fiestaclubopvokk.htm

Heb genoten! vond het gezellig! maar niet dermate leuk dat ik zin had om er tot 17.00 te chillen.

Ik zie geen enkele foto van Wllmzz?

Maar zeer zeker een geslaagde dag (al heette de helft van de bezoekers Sjonnie of Anita geloof ik)

Ik heb mijn bankrekening nog niet kunnen legen bij de organisatie, dus dat zal ik op Pim's rekening doen.

klopt al mn foto's zijn tijdelijk even van de site.. ging ff iets niet goed met de update:D

@moris.. een DAF 8)

Dat weet Moris toch niet, toen die gemaakt werden zat hij nog in papa's kaneelstok :mrgreen:

En nou heeft Ford ooit iets willen doen in dezelfde fabriek :mrgreen:

Nee inderdaad, bedacht ik me later ook nog. Hart van Nederland was ook nog niet geregeld, dat zouden ze nog gaan doen, maar is schijnbaar niet gebeurd of ze wilden niet komen. RTV Utrecht was zeker dacht ik, maar misschien op het laatste moment toch niet.

Ik ga dit weekend even mailen met het Vectrateam over de opbrengt van de meeting, ben ik wel benieuwd naar. Ik wacht er nog even mee, omdat het misschien nu nog niet helemaal duidelijk is

Share

• Create New...