Blackfiesta Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Heeft iemand hier een uitleg hoe je het beste een raamband op je auto kan monteren met fotoshop ik ben namelijk op zoek naar een raamband maar wil eerst is even kijken hoe het staat op me auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 Dat ligt eraan Als je iets in het zwart wilt is het heel makkelijk: Selecteer het stuk raam dat je als Raamband wilt, en speel dan een beetje met helderheid/contrast tot je het gewenste resultaat hebt. Een andere kleur moet jer er "overheen" plakken. Het makkelijkste is om een auto te vinden die ook al een raamband heeft, en deze te knippen en te plakken op je eigen auto. Helemaal makkelijk is het als de auto onder dezelfde hoek is gefotografeerd Succes, en als ik nog kan helpen: Laat maar horen wat je wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted November 15, 2004 Report Share Posted November 15, 2004 De winnaar van de Photoshop Contest #1 heeft gesproken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RKDesigns Posted December 2, 2004 Report Share Posted December 2, 2004 Gewoon je selectie maken en dat de kleur geven in de nieuwe laag... simpel en easy... wat met transparantheid spelen en je ondergrond komt er ietsof wat doorheen...selectie maken en bij Image naar adjustments en speel dan met een aantal dingen...en nog meer mogelijkheden... chromen of gouden raamband. lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted December 3, 2004 Author Report Share Posted December 3, 2004 Hmmmm we moeten wel heel erg gaan oppassen met die photocontest we hebben een kenner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts