Jump to content

Toch nog problemen met velgen

robbertos
 Share

Recommended Posts

Ik heb toch nog problemen met me velgen :(:( Ik heb zoals de meeste van jullie weten me wielkasten laten uitrollen. Mijn banden lopen nu ook stukke minder aan dan ervoor. Maar als ik met één iemand achterin moet rijden, nou dat is gewoon bijna niet te doen :shock: . Aan de bestuurderskant achter loopt me band gewoon nog steeds tegen me wielkast als ik over een hobel ga en het beschadigd me band. En er kan gewoon echt niks meer worden weggehaald :( Aan de andere kant heb ik het niet. Je ziet ook dat de velg aan de bestuurderkant meer uitsteekt dan aan de andere kant. Ik snap niet dat het per kant zoveel vershilt. Maar ja wat kan ik hier nu nog aan doen. Me auto is 40mm verlaagd en ik heb de originele schokdempers gehouden. Als ik nou sportdempers neem lost dit wat op denke jullie?? Ik hoop dat jullie nog advies hebben, want ik ben er nu toch best wel klaar mee :(:?

ik DENK wel dat het scheelt als je sportdempers zou kopen. Dan zakt de auto niet zo in als er iemand achterin zit......

Ik heb ooit met 5 man in de auto gezeten toen die wielen er bij mij nog onder zaten en toen toen liep hij wel iets aan bij wat hogere snelheden en hobbels......

idd die veren een stuk stugger, maar ik durf het je niet te garanderen natuurlijk want schokdempers zijn best prijzig

Ik zelf het bilstein sprint maar volgens mij kan jij beter van die afstelbare hebben

Share

• Create New...