Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
RedFiesta

Meeting 24 Mei 2008

Recommended Posts

In het venster hieronder vindt je alle informatie over deze meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

Met toestemming van de Fiestaclub Crew hier een meetingaankondiging:

De meetingcommissie van de Focusclub heeft op zaterdag 24 mei 2008 een meeting gepland bij de Ford dealer 'Schurer-Kamphuis' te Almere. De meeting vind plaats bij de dealer op het terrein en heeft als thema 'Detailling' (het poetsen van je bolide dus!) ;)

fotovanschurer-kamphuis.jpg

Naast een bezoekje bij de dealer kun je op het terrein ook gebruik maken van een aantal faciliteiten die de dealer ons ter beschikking stelt, zoals water en elektra. Je kunt dus je auto wassen en poetsen en ervaringen delen met andere bezoekers. Ook is de firma LEKO aanwezig (onder andere leverancier van Meguiar's en Chemical Guy's). Zij kunnen je tips en demonstraties geven, zodat je aan het einde van de meeting weet hoe je jouw auto het best kan laten glimmen. Tevens is er de mogelijkheid om bij hun de specifiek benodigde poetsmiddelen en poetsaccessoires aan te schaffen (en dus gelijk te testen in de praktijk!) :D

Wassen en poetsen is absoluut géén must, wanneer je geen zin hebt om op de meeting je auto te wassen en/of te poetsen ben je natuurlijk ook van harte welkom op de meeting. Even bijpraten en elkaars auto bewonderen is altijd gezellig!

Op deze dag zal ook de inwendige mens niets te kort komen. Er is een catering bedrijf aanwezig waar je wat te eten en te drinken kunt kopen.

De dealer heeft ons de volgende zaken te bieden:

- Parkeergelegenheid voor 45 á 50 autos op het terrein

- Water en elektra naar behoefte

- De showroom is open, zodat iedereen de nieuwe modellen van Ford kan bewonderen (misschien de nieuwe Kuga?)

- De verkopers staan klaar om al je vragen te beantwoorden.

Nu lijkt het ons (meetingcommissie Focusclub.nl) leuk om de Fiestaclub ook uit te nodigen voor deze meeting zodat we een mooie opkomst krijgen! Op de Focusclub is deze meeting ook al met veel enthousiastme ontvangen!

Wanneer je na het lezen van bovenstaand verhaal al helemaal zin hebt gekregen om naar de meeting te komen, meld je dan hieronder aan! Zo kunnen we de animo peilen en dit doorgeven aan de dealer en cateraar zodat we een indicatie hebben van de opkomst voor die dag.

Misschien overbodig, maar toch nog een mededeling van huishoudelijke aard: we zijn natuurlijk te gast bij deze dealer en dit is voor het eerst dat we dit organiseren. Als alle partijen kunnen terugkijken op een geslaagde dag kan dit mogelijk nogmaals worden georganiseerd, dus we gaan er vanuit dat de meeting ordelijk en netjes zal verlopen. Maar ik neem aan dat deze toevoeging eigenlijk overbodig is voor de Fiestaclub leden.... :duim:

Groeten,

Remco (namens de meetingcommissie van de Focusclub.nl)

Inschrijvingen

1. RedFiesta

2. BuzzzFuzzz

3. VitroFiesta ?

4. Bjorn ?

5. ronald FT

6.

7.

Ik kan niet naar Engeland, maar hopelijk ben ik die dag wel vrij :mrgreen: Ik ga er zeker proberen naartoe te gaan :)

Hmm aan de ene kant is het wel handig aangezien ik mijn auto toch al uitgebreid wil wassen, maar het is wel ver weg. Ik wacht de opkomst even af.

Wel leuk natuurlijk, dus wellicht dat ik begin van de middag nog ff langs kom.

Is niet ver rijden.

Bij de Focusclub zijn er inmiddels bijna 30 aanmeldingen, daar moeten toch ook nog wel wat Fiestaatjes bij kunnen? :wink:

De dealer (Schurer-Kamphuis) heeft nog een leuke suprise in petto: de nieuwe Focus {st} is aanwezig en zal (waarschijnlijk) worden ingezet als demo. :cheerlie:

Hmm aan de ene kant is het wel handig aangezien ik mijn auto toch al uitgebreid wil wassen, maar het is wel ver weg. Ik wacht de opkomst even af.

Dan moet je natuurlijk helemaal komen, kun je een beetje verschillende producten testen... ;)

Je mag van mij wel een paar druppels Meguiar's Gold Class shampoo lenen.... :grin:

Als de thuissituatie het toelaat kom ik ook wel effe kijken met de Focus! :)

Met de Focus? :-? Die zijn er al genoeg hoor, het gaat om de Fiestaas natuurlijk! 8)

Helaas is het voor mij niet gelukt om die dag vrij te krijgen. Ik zal er dus helaas niet bij zijn...

Ik krijg het niet voor elkaar. Van de 16 personeelsleden zijn er 9 die op die dag vrij willen zijn. En dat gaat niet.

Ik krijg het niet voor elkaar. Van de 16 personeelsleden zijn er 9 die op die dag vrij willen zijn. En dat gaat niet.

Jammer dat je er niet bij kunt zijn Michiel... :(

Het programma van de dag is ook bekend:

10:00 uur

Start van de meeting en inschrijving “show en shine contest”

10:00 – 13:00 uur

Mogelijkheid tot kopen van onderdelen bij de dealer

10:30 – 14:30 uur

Mogelijkheid tot wassen van de auto’s

Er is ruimte om 4 auto’s tegelijk te wassen en/of af te spuiten

Elk van de 4 opstelplaatsen is voorzien een tuinslang met sproeikop met koud water.

Dus emmers, sponzen, zemen etc. zelf meebrengen.

Het afdrogen van de auto’s kan op de daarvoor bestemde Parkeerplaatsen.

10:30 – 16:30 uur

Mogelijkheid tot poetsen

Voor de gene die machinaal wil poetsen is er stroom aanwezig.

Poetsmachine zal je zelf moeten meebrengen.

De parkeerplaatsen waar gepoetst kan worden liggen grotendeels in de schaduw.

13:30 uur

De jury zal starten met het beoordelen van de deelnemende auto’s van de show en shine contest.

De jury bestaat uit 2 professionals van het autodetailing forum. Dit zijn 2 onafhankelijke mensen.

Dit zorgt voor een eerlijk en rechtvaardig oordeel over de deelnemende auto’s.

16:00 uur

Prijsuitreiking Show en Shine.

Prijzen worden ter beschikking gesteld door LEKO in de vorm van waardebonnen te besteden bij LEKO.

1e prijs: € 50,00

2e prijs: € 25,00

3e prijs: € 12,50

17:00 uur

Einde meeting

Verder is LEKO uit Bruinisse dus ook aanwezig voor het geven van adviezen en verkoop van poetsmiddelen.

Ook is er catering aanwezig voor een hapje en een drankje. Verder heeft de dealer een nieuwe Focus {st} in de showroom staan! 8)

Ik zal even vragen of m'n pa al wat heeft die dag... kunnen we misschien met de Pather Black Focus Centennial Sports Edition 2.0i 16v...

.. en anders mooi met de XR2i

Hopen dat ik m'n fiesta terug heb tegen die tijd. Dan kom ik zeker, m'n fiesta komt ook bij hun vandaan :P

Dat gaat hem niet worden :(:sorry:

Auto moet nog klaar voor apk en kleine achterschade wegwerken.

En aangezien hij koste wat kost mee moet naar lelystad....

Dus heb dat weekend geen rijdende fiesta helaas.

Jammer Ronald. :(

Zijn er morgen uberhaupt nog Fiestarijders aanwezig (alleen BuzzzFuzzz en mijn persoontje denk ik?)

Jammer dat er geen andere Fiesta rijders waren, het was namelijk een erg leuke dag!

Als het aan ons ligt volgend jaar weer, maar dat is natuurlijk nog even afwachten ;)

Hier nog een kleine impressie:

P1010021.JPG

P1010019.JPG

IMG_1484.jpg

IMG_1485.jpg

P1020534.jpg

IMG_1483.jpg

24-05-08053.jpg

P1020538.jpg

P1020571.jpg

DSC_0164.jpg

Kwam er alleen wel achter dat er aardig wat swirls in de lak zitten en op een aantal plaatsen zelfs behoorlijk wat fijne krasjes.... :shock::-?

Misschien maar eens wat minder gaan wassen of zo.....

Ziet er goed en aardig druk bezocht uit. Helaas kon ik er niet bij zijn, ik moest werken...

Mooi spandoek btw :duim::applaus:

Er is ook nog een stukje in de plaatstelijke krant gekomen, zetten ze ook nog de mooiste auto op de foto.... :mrgreen:

IMG_1522.jpg

Sign in to follow this