Jump to content

Sneak Peek

Michiel
 Share

Recommended Posts

Plusleden konden de progressie redelijk goed volgen in de sneak peeks in de Plus Lounge, maar nu kan iedereen vast de sneak's zien.

teaseruj2.jpg

Je ziet hier een sneak peek van de bodykits van de Mk6 op de website. Van Mk3 t/m 6 zijn bodykits opgenomen. Van Mk1 en Mk2 zijn bodykits nogal zeldzaam en als ze er zijn, dan zijn er geen (goede kwaliteit) pics van.

meetingscz0.jpg

Aanmelden via meetings kan straks gewoon door een klikje op de website bij de meeting. Je krijgt dan netjes een overzicht te zien van wie er komt, met hoeveel auto's en personen, enz.

dezemeetingszz7.jpg

Dat ziet er dan zo uit.

Die arme Crow heeft ook maar twee handen :mrgreen:

Ik had voor de website nog twee normale handen ja. Die zijn nu blauw, gebroken en noem maar op het van het tikken. Een paar regeltjes code zijn er wel doorheen gegaan :mrgreen:

Ik had voor de website nog twee normale handen ja. Die zijn nu blauw, gebroken en noem maar op het van het tikken. Een paar regeltjes code zijn er wel doorheen gegaan :mrgreen:

Ach het houd je van de straat, en je krijgt vast wel een kusje van Michiel :mrgreen:

Dan moet je eerst +lid worden, of bedoel je dat niet?

niels... als ik klik op ... klik hier om +lid te worden, dan krijg ik dit...

Server Error in '/' Application.

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.832; ASP.NET Version:2.0.50727.832

niels... als ik klik op ... klik hier om +lid te worden, dan krijg ik dit...

Server Error in '/' Application.

The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.832; ASP.NET Version:2.0.50727.832

Dat klopt, die pagina bestaat niet meer (heb de link verwijderd). Straks kan je via de nieuwe site Plus lid worden.

Share

• Create New...