bk227865 Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 Na een dagje knoeien is het toch nog wat geworden.Er er wel een hoop meer tijd in gekropen dan ik dacht.Na de eerste poging zat er een te hoge weerstand in , veel te donker dus.Alles terug uiteen gehaald en een kleinere weerstand er in. Zal ik misschien nog wel eens opniew moeten doen want ik vind het nog niet helder genoeg. (niet te zien op deze foto)En ja ... het LCD schermpje is nog groen (contact staat af op deze foto). Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 Netjes gedaan! ga je alle verlichting blauw maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bk227865 Posted November 10, 2004 Author Report Share Posted November 10, 2004 Dat was wel de bedoeling, maar ik heb me wat klem gezet.heb een andere radio gemonteerd en ik denk niet dat ik het frame hiervan nog ga loskrijgen zonder het te beschadigen , dus kan ik niet meer aan het paneel voor de verwarming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 is het makkelijk te doen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bk227865 Posted November 10, 2004 Author Report Share Posted November 10, 2004 valt al met al nog wel mee.ik heb wel wat breekwerk moeten verichten om de originele verlichting en de groenfilter er uit te krijgen. Een van de moeilijkste dingen vond ik nog om de kmteller te openen . Dat is met van die weerhaak klipjes gedaan en terwijl je aan de ene kant aan het lospeuteren bent klikt het aan de andere kant terug ineen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 Het ziet er iig wel vet uit......... Mhhhh mischien een idee voor de volgende mod an mijn waggie....Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 Netjes kan je daar een modificatie guide van maken ?kan je die toevoegen aan de guides sectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
bk227865 Posted November 12, 2004 Author Report Share Posted November 12, 2004 zou kunnen , maar dan moet ik alles terug uiteen halen ...Op de volgende duitse link is alles met foto's te volgen,is wel voor een mechanische teller maar komt op het zelfde neer. http://fiesta-tuning.de/forum/viewtopic.php?t=42122Ook heb ik in tegenstelling met bovenstaande guide de teller niet afgekoppeld . ik heb alleen de schroeven van de unit losgemaakt en dan het voorste deel er afgeklikt (het zwarte deel met het venster dus). De rest heb ik laten zitten. Trouwens ik denk niet dat je een digitale teller er in zijn geheeld uitkrijgt , stuur zit in de weg.En zoals je ziet komt er wel wat breek , en of frees-werk aan te pas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NightFlash Posted November 14, 2004 Report Share Posted November 14, 2004 echt netjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts