VitroFiesta Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Jaja, we zijn weer thuis vanaf de Heuvelrugroute. Was een geslaagde meeting, helaas zat het weer niet echt (echt niet) mee, maar dat mocht de pret niet drukken. Mooie diverse route, niet te lang niet te kort, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Begonnen op station Bunnik, na ongeveer 3 kwartier gestopt voor een bakkie en een broodje en daarna weer verder gegaan. Zo rond 4 uur waren we weer terug op station Bunnik en zijn we met en paar man nog even doorgereden naar de Mac in Nieuwegein. Mijn foto's komen nog, die moet ik nog even bewerken. Dump hier je foto's, dan plaats ik ze daarna wel in de gallery. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Was zeker erg geslaagd deze dag ondanks de regen toch nog kunnen genieten van de omgeving en de mooie gevarieerde route.We hopen de volgende keer toch op wat meer deelnemers want hoe meer leden hoe meer vreugde.Voor de volgende keer jongens gewoon de bordjes volgen.Zelfs Renate wist hoe we moesten rijden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 9, 2008 Author Report Share Posted March 9, 2008 Owja, en wat ik nog vergeten was te zeggen.... Hulde voor Tom Ten eerste voor het uitwerken van de route, wat niet nodig bleek te zijn, maar vooral omdat hij gewoon mee komt rijden terwijl hij griep heeft, diehard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renate Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Jaha zelfs ik!!!! Bedankt hoor Pim zelfs Renate.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 9, 2008 Author Report Share Posted March 9, 2008 En dat met maar 60pk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renate Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Nee hoor we hebben 70 PKtjes hahaha nenenenene Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 9, 2008 Author Report Share Posted March 9, 2008 Owja 70.... Ik lekker 80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renate Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Het word dan tijd dat ik hem eens ga inruilen als ik het zo hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Owja, en wat ik nog vergeten was te zeggen.... Hulde voor Tom Ten eerste voor het uitwerken van de route, wat niet nodig bleek te zijn, maar vooral omdat hij gewoon mee komt rijden terwijl hij griep heeft, diehard. Ja Tom echt toppie om met je zieke kop toch mee te gaan........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renate Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Ja je was vandaag weer op je lekkerst!!! hahaha maar je was wel gezellig hoor!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Voor de volgende keer jongens gewoon de bordjes volgen. Ja inderdaad Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renate Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Ja nou wanneer gaan we weer zoiets dergelijks doen? Er zijn mooie stukjes Nederland genoeg je moet alleen goed zoeken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Zo, en mag nu de route worden bekendgemaakt? Eind april/begin mei ben ik daar een weekje met vakantie, dus kom maar op met uw toeristische tips... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixion Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Woei... het was zeker gezellig... Ik weet nou wie wie is... opzich dan. Ben de helft van de namen weer vergeten, of bij welke nick de naam hoort. Pim vergeten we niet zo. Tom ook niet. Marcel ook niet omdat die uit het zuiden komen. Vitro is Niels, maar dat komt omdat ik die een paar keer aan de lijn hebt gehad. Maar goed ik zal morgen hier de zooi foto's plaatsen. Als iemand het orgineel wil moet ie maar ff PM-en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeMpHiS Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Was een geslaagd en gezellig ritje, wel wat jammer van het weer Ben helaas me camera in de kofferbak vergeten, dus heb geen foto's, dat moet eventueel de rest maar regelen Wat mij betreft, snel mooi weer en weer een rondrit of meet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixion Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 He maar jou letters waren toch verdwenen? Of hoe zat dat nou?? Morgen btw ook die meterhouder bestellen, en dan hopelijk nog van de week binnen. Gaat ie gelijk nog op de brug bij een vriend van me voor de montage. Mensen zoek een vriendin uit, die niet dagelijks met jou auto 70 km moet rijden. Anders willen ze teveel inspraak Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Woei... het was zeker gezellig... Ik weet nou wie wie is... opzich dan. Ben de helft van de namen weer vergeten, of bij welke nick de naam hoort. Ja ben ik met je eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaRally Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Ja nou wanneer gaan we weer zoiets dergelijks doen? Er zijn mooie stukjes Nederland genoeg je moet alleen goed zoeken! Zeeland tourvan Made naar Made GPS Tracks 236 km / 148 mijl door Nederland gebied / route Een auto of motorroute die start vlak naast het plaatsje Made in Noord-Brabant. De route voert over de Zeeuwse eilanden Tholen, Schouwen-Duiveland en Goeree Overflakkee. De lengte van de route is ongeveer 236 kilometer. Messchien optie voor de twee de meeting route(denk het beste eind mei,juni vanwege kans op beter weer...) Wat betreft de 236 km is natuurlijk erg veel maar kunnen ook gewoon een deel van de hele route op splitsen. Laat de reacties maar komen.................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 9, 2008 Author Report Share Posted March 9, 2008 We moeten er wel voor uitkijken dat de route niet te lang wordt. De meesten moeten ook al een flink eind rijden tot het startpunt van de route, dan nog de route zelf, en dan nog een eind terug. Bij elkaar moet het niet te lang worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 9, 2008 Author Report Share Posted March 9, 2008 Hier dan wat foto's. Helaas door de regen niet al te best, maar toch wel leuk voor het idee. Arme Tom.... Voor de spoorwegovergang Het betere spookrijwerk De route was natuurlijk niet compleet zonder heuvels Betere snelwegblokkeerwerk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted March 10, 2008 Report Share Posted March 10, 2008 Eind mei is al FITP en eind juni Vuren-meeting, misschien halverwege juni beter? Of ergens in juli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted March 10, 2008 Author Report Share Posted March 10, 2008 Ik had het er met Pim ook al over om dit nog een keer te doen. Misschien ergens in de na-zomer, zo eind september, misschien zelfs begin oktober. Juni-augustus zijn er ook veel mensen op vakantie, en de komende maanden zijn er al vrij veel meetings. Begin september is er natuurlijk alweer EFE, dus misschien eind september Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted March 10, 2008 Report Share Posted March 10, 2008 De volgende keer hoop ik iets meer mee te maken van de route, heb hem nu in standje overleving gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeMpHiS Posted March 10, 2008 Report Share Posted March 10, 2008 De volgende keer hoop ik iets meer mee te maken van de route, heb hem nu in standje overleving gedaan. En daar zijn wij best trots op je zag er soms echt ff niet uit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeMpHiS Posted March 10, 2008 Report Share Posted March 10, 2008 He maar jou letters waren toch verdwenen? Of hoe zat dat nou?? Wel als je in mijn avatar kijkt zie je daar het kleppendeksel met heel kewl de letters ZETEC SE erop.. nu heb ik een nieuw kleppendeksel gekregen, geen letters erop helemaal zwart blanco.. Dat bedoelde ik dus, ut was een bietske koud daar buiten dus heb misschien wat klappertandend gepraat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts