sheepwolf Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Sorry voor late reactie. was effe bezig met het balans in twee auto's aan het afstellen voor zandvoort morgen . Dus als ik het goed begrijp is ds beter te hebben dan een superchip. En waar kan je een dyno vinden plus iemand die verstand heeft van ds unit's. Halen jullie de ds van ebay of hier in nederland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Sorry voor late reactie. was effe bezig met het balans in twee auto's aan het afstellen voor zandvoort morgen . Dus als ik het goed begrijp is ds beter te hebben dan een superchip. En waar kan je een dyno vinden plus iemand die verstand heeft van ds unit's. Halen jullie de ds van ebay of hier in nederland? Of bij mij de livewire (net als DS) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Hahahah je weet wat erin je pm staat en wat ik terugkreeg van jou in pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Hahahah je weet wat erin je pm staat en wat ik terugkreeg van jou in pm. Ja pcies dus vanwaar dan de interesse ineens Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 naja jou pm gaf een soort nee dus vandaar, plus je had al iemand. Ik heb mei juni die ds nodig aangezien ik m'n project in kortetijd wilt doen aangezien ik veel reis voorme werk. Deze periode is een beetje rustiger bij ons. daarom was bod zo hoog. Anders koop ik hem gewoon nieuw maakt mij ook niet uit:) plus beetje informatie kan ook geen kwaad. Want jullie hebben zo'n ding. En bij de ford dealer vertelde een monteur over die bluefin. Die hij had gebruikt op zijn st . Dus vandaar, hoop dat je het begrijp Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 naja jou pm gaf een soort nee dus vandaar, plus je had al iemand. Ik heb mei juni die ds nodig aangezien ik m'n project in kortetijd wilt doen aangezien ik veel reis voorme werk. Deze periode is een beetje rustiger bij ons. daarom was bod zo hoog. Anders koop ik hem gewoon nieuw maakt mij ook niet uit:) plus beetje informatie kan ook geen kwaad. Want jullie hebben zo'n ding. En bij de ford dealer vertelde een monteur over die bluefin. Die hij had gebruikt op zijn st . Dus vandaar, hoop dat je het begrijp Lijkt me logisch dat het een nee is. Wie wil er nou iets kopen maar pas eind mei geld hebben dat vermeld je er niet bij... Dit forum is om elkaar te informeren en tre helpen en niet elkaar aan te vallen of te verontschuldigen tegen over elkaar. Rustig aan! Het is mooi weer Daarbij staat hij nog steeds te koop, als je ECHT interesse heb je weet hoe de PM werkt Hoe we het ook wennen of keren het is prachtspul voor de st. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted April 24, 2011 Report Share Posted April 24, 2011 Wat bedoelde je overigens met het bod was daarom zo hoog? Dacht dat je een typefoutje had gemaakt in je PM... Nou ja we PM-en wel met elkaar Houdt dit topic schoon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Kan iemand het "grote" verschil uitleggen tussen de race + en de track map? Heb tot nu to altijd met race of race + gereden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 track map die ik heb houdt je toerental hoog als je schakelt .Heb het zelf ookal gedaan maar is niet echt lekker om mee terijden . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 Heb even met Track-mapping gereden, inderdaad bij lekker doortrekken gooit ie bij het schakelen het toerental omhoog, bij rustig rijden valt het mee. Maar ga wel weer lekker terug naar de race + map.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted July 24, 2011 Report Share Posted July 24, 2011 Groot gelijk heb je zelf zit ik op race.Heb het gevoel dat die 2 niet zoveel verschillen. Misschien met decat wel . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 Heeft iemand buiten de mappen om wat dingen aangepast met de DS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 Heeft iemand buiten de mappen om wat dingen aangepast met de DS? enige wat ik nog aangepast heb is de begrenzer heb deze wat vervroegd naar een 6800 ipv 7200, maar vb instellinge ivm spark tijden en armer rijker afstellen heb ik nog niet gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
FFST Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 waarom heb je de begrenzer vervroegd als ik vragen mag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 waarom heb je de begrenzer vervroegd als ik vragen mag? om zeker te zijn dat ik niet te hoog in toeren ga, de motorblokken die in de mk6 liggen kunnen maar 7200toeren aan eer de kleppen beginnen zweven, bij de mk6.5 zijn deze anders en gaan ze pas zweven bij 8200toeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Dat heb ik niet gelukkig enige wat ik heb nu is dat race plus niet 100 procent is . Als hij koud is en start blijft hij met moeite draaien voor de eerste 1 minuut en als je lage toeren draait en rond de 50 of 80 rijdt houdt hij een beetje in ( schokt hij een beetje) weet niet of julie dat ook hebben . Alles boven de 3000 toeren rijdt hij als een zonnetje. Is niet zo erg als ik het zeg maar als je ernaar gaat op concentreren dan merk je het . Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Barcode Man Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Dat heb ik niet gelukkig enige wat ik heb nu is dat race plus niet 100 procent is . Als hij koud is en start blijft hij met moeite draaien voor de eerste 1 minuut en als je lage toeren draait en rond de 50 of 80 rijdt houdt hij een beetje in ( schokt hij een beetje) weet niet of julie dat ook hebben . Alles boven de 3000 toeren rijdt hij als een zonnetje. Is niet zo erg als ik het zeg maar als je ernaar gaat op concentreren dan merk je het . Wat je omschrijft is heel herkenbaar. Dit had ik ook namelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Kortom bezoekje dyno doen kijken wat ik nog moet aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Dat heb ik niet gelukkig enige wat ik heb nu is dat race plus niet 100 procent is . Als hij koud is en start blijft hij met moeite draaien voor de eerste 1 minuut en als je lage toeren draait en rond de 50 of 80 rijdt houdt hij een beetje in ( schokt hij een beetje) weet niet of julie dat ook hebben . Alles boven de 3000 toeren rijdt hij als een zonnetje. Is niet zo erg als ik het zeg maar als je ernaar gaat op concentreren dan merk je het . dit heb ik ook, maar enkel als de blok nog koud is, rij ik de straat uit dan heb ik de symptomen die jij beschrijft niet, je gasklep als eens zuiver gemaakt? maar ook een wereld van verschil how to zie http://www.fordclub.be/forum/viewtopic.php?f=37&t=9267 moest dat niet helpen kan je normaal me je ds de instellingen aanpassen van het rolantie toerental Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Kortom bezoekje dyno doen kijken wat ik nog moet aanpassen ik weet nu niet juist van waar je bent, maar ik heb een toestel waarmee ik op de straat je pk's kan meten heb dit momenteel al op een 6tal fiesta's st gezet en heb een zeer goede instelling gevonden om een waarden te bekomen die heel dicht bij een dyno meeting zal liggen. momenteel getest mijn fiesta st k&n flexi en ds fiesta st mountune 185 fiesta st met milltek en ds en k&n fiesta st stock zowel op benzine als op lpi gemeten fiesta st met k&n en milltek Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Ik zelf kom onder de rook van rotterdam vandaan. wat ik zelf heb is stock manifold met flexi, decat , catback systeem, longram airintake pipercross. En de ds model is mk 6.5 plus me blok heeft die egr klep hoe die ook mag heten niet meer. oude model hebben die nog wel . Heb me daar niet in verdiept. Zelf denk ik dat die kleine jongen teweinig brandstof krijgt onderin. miss firing heb ik niet . De verhouding is gewoon slecht als hij koud is. gasklep is schoon heb ik nog 3 weken geleden gechecked met de intake erop tezetten . kan zijn dat de pipercross beetje vuilt is . hoop op efe een cleaning kit tevinden Plus wat kost dat grapje waar jij het over heb ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
drejek Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Ik zelf kom onder de rook van rotterdam vandaan. wat ik zelf heb is stock manifold met flexi, decat , catback systeem, longram airintake pipercross. En de ds model is mk 6.5 plus me blok heeft die egr klep hoe die ook mag heten niet meer. oude model hebben die nog wel . Heb me daar niet in verdiept. Zelf denk ik dat die kleine jongen teweinig brandstof krijgt onderin. miss firing heb ik niet . De verhouding is gewoon slecht als hij koud is. gasklep is schoon heb ik nog 3 weken geleden gechecked met de intake erop tezetten . kan zijn dat de pipercross beetje vuilt is . hoop op efe een cleaning kit tevinden Plus wat kost dat grapje waar jij het over heb ? ah ok je hebt de binnenkant dan van je gasklep nagekeken je bedoelt wat zo een toestel kost , vi monitor heeft momenteel een actie kost 129pond Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Euh ik ga niet naar engeland daarvoor. dan wordt het 129 pond plus meer. Maar trouwens ga jij veel naar circuit toe zag je youtube channel . RIj je zelf ook? En is het veilig met zo'n ford dag de baan op tegaan ? Aangezien hier op zandvoort nog wel eens leipe idioten rijden ( vooral in bmw's) en schade wil ik niet hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 sorry verkeerd begrepen Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheepwolf Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 maaruh kom ook naar efe toe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now