kevin Posted November 2, 2004 Report Share Posted November 2, 2004 help probeerde me velgen eraf te halen dit ten eerste omdat ik op bijna slicks rij en de winter komt eraan en ten tweede het pekel komt eraan.maar nu heb ik met me stomme kop de bout de vekeerde kant op gedraaid en die is nu lichtelijk rond hoe krijg ik deze nog los heb je daarbij iets speciaals nodig of heeft iemand er een oplossing voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted November 2, 2004 Report Share Posted November 2, 2004 owwjeee..ik weet wel dat je bij de bouwmarkt een schroeven-kit kan krijgen voor bv dolgedraaide schroevendraaiers. ik denk dat je daar misschien wel wat verder mee kan komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted November 2, 2004 Report Share Posted November 2, 2004 Mhhhh dat wordt kl#te....... Mischien kan je met een verstelbare waterpomptang proberen oid. Als ze echt super rond zijn dan zit er niets anders op dande bouten er af te boren denk ik... Probeer ff bij een dealer/autobedrijf (kwikfit?), die krijgen ze er mischine wel af..Enne rechtsom is vast he? Maar ja daar heb je nu niets meer an,Laterrrrrrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinx Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 zo verdienen wij centjes (garages)hij zit ''verzonken'' in de velg zeker??? dan is griptang geen optie-kleinere dop eroverheen slaan (event. bout warm stoken)-uitboren (afentoe proberen of j m linksom eruit kan boren zegma)suc6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirkxke Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 zo verdienen wij centjes (garages)hij zit ''verzonken'' in de velg zeker??? dan is griptang geen optie-kleinere dop eroverheen slaan (event. bout warm stoken)-uitboren (afentoe proberen of j m linksom eruit kan boren zegma)suc6 een bout van 17 die rond is krijgt ge perfect een 16 over geklopt zonder al teveel problemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinx Posted November 3, 2004 Report Share Posted November 3, 2004 een bout van 17 die rond is krijgt ge perfect een 16 over geklopt zonder al teveel problemen.dat bedoel ik weet nie of ze 17 zijn? is dat zo??? (nog nooit mn wielen eraf gehaald ) bij ons zijn ze 32 iig maatje kleiner eroverheel slaan (wel j dop naar de haaien ) en LINKSOM losdaaien en niet nog een x rechtsom voor j t weet breekt ie af Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr3i_cabrio Posted November 4, 2004 Report Share Posted November 4, 2004 Gebruik je toch een dop van je werk......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirkxke Posted November 4, 2004 Report Share Posted November 4, 2004 een bout van 17 die rond is krijgt ge perfect een 16 over geklopt zonder al teveel problemen.dat bedoel ik weet nie of ze 17 zijn? is dat zo??? (nog nooit mn wielen eraf gehaald ) bij ons zijn ze 32 iig maatje kleiner eroverheel slaan (wel j dop naar de haaien ) en LINKSOM losdaaien en niet nog een x rechtsom voor j t weet breekt ie af die van mijn 17" velgen zijn 17 maar de orginele zijn 19 heb ik zojuist gemerkt. bah khaat winter mode op mijn auto. altijd da velgen gewissel en da gepoets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts