Jump to content

J D L Tuning

Michiel
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...

Beste mensen, ik heb deze bodykit gekocht...

Ik zag het via ene kameraad dat er hier hevig gediscusieerd werd over bodykitjes enzo en je wordt hier wel geapprecieerd als je aan tuning doet, wat in sommige fora zeker ni het geval is.

Ze zijn nog ni gespoten maar ik heb al enkele foto's...

Als iemand me even wilt uitleggen hoe ik hier een foto moet uploaden dan kan ik ze erop zetten...

Groetjes

Beste mensen, ik heb deze bodykit gekocht...

Ik zag het via ene kameraad dat er hier hevig gediscusieerd werd over bodykitjes enzo en je wordt hier wel geapprecieerd als je aan tuning doet, wat in sommige fora zeker ni het geval is.

Ze zijn nog ni gespoten maar ik heb al enkele foto's...

Als iemand me even wilt uitleggen hoe ik hier een foto moet uploaden dan kan ik ze erop zetten...

Groetjes

Foto's hier op het forum uploaden in je gallery en dan de koppeling in een bericht zetten met rte-image-button.png

Waren ze in 1 keer meteen pas of heb je nog moeten aanpassen ??

Foto's hier op het forum uploaden in je gallery en dan de koppeling in een bericht zetten met rte-image-button.png

Waren ze in 1 keer meteen pas ofheb je nog moeten aanpassen ??

Nee, ze zijn zo erop gezet... meer ni... kheb ze uit de plastiek gehaald en er zo opgezet. Wa vindt ge ervan?

• 2 weeks later...
en je wordt hier wel geapprecieerd als je aan tuning doet, wat in sommige fora zeker ni het geval is.

Ziet er goed uit!

Als je 25 posts hebt, dan kun je ook bij het Foute Fiesta's topic komen trouwens, dan kun je ook zien wat voor soort tuning we niet mooi vinden :mrgreen:

Ziet er goed uit!

Als je 25 posts hebt, dan kun je ook bij het Foute Fiesta's topic komen trouwens, dan kun je ook zien wat voor soort tuning we niet mooi vinden :mrgreen:

Ja mercikes!! Dan zal ik maar eens zorgen dat ik 25 posts heb. Ik ben tot nu toe nog niet zo actief op dit forum maar ik ga zeker en vast mijn best doen :D

Bedankt trouwens voor de positieve reactie! Ik heb er al heel wat negatieve gekregen maar het is altijd heel leuk om dit te lezen :)

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kelly,

Heb je al foto''s dat die in kleur gespoten is

Ik ben benieuwd

Mijn carrossier heeft het laten afweten... ik ben nu ene nieuwe aant zoeken... ze hadden allang in de kleur moeten staan maar is nog steeds ni gebeurd... dus laten we het maar door ene andere doen. Als je mensen kent die hier goed in zijn... laat het me maar weten!!

• 1 month later...
 Share

• Create New...