Blackfiesta Posted October 25, 2004 Report Share Posted October 25, 2004 Oke hier de regels: Photoshops kunnen worden opgestuurd naar het emailadres: michiel @ fiestaclub.nl Graag in jpg formaat en even je naam die je op het forum gebruikt erbij vermelden. Voorbeeld: blackfiesta.jpg (inplaats van Blackfiesta dan je eigen forum naam gebruiken) Maximale resolutie 1600x1200, voorkeur 800x600! Geen shops van 2 MB dus! (en niet mijn emailadres toevoegen aan al die lollige emaillijstjes) De winnaar van de wedstrijd zoekt de foto uit voor de volgende ronde. de winnaar mag gewoon mee doen aan de volgende ronde. (hopelijk is deze zo sportief dan om een foto te kiezen die hij ook nog moet doen en niet eentje waar die al 3 weken mee bezig is) * Ik plaats de inzendingen op een van te voren aangegeven datum, NIET eerder zelf plaatsen dus! * Indien de Foto wel eerder ergens wordt gepost zal de foto gediskwalificeerd worden. * De inzendtermijn is 6 weken nadat ik de nieuwe foto is gepost! Alle Shops die ik binnen krijg na de afgesproken datum zullen dus niet meedoen aan de contest. * Als je shop eenmaal is ingestuurd is deze definitief. Shops die later nog een keer worden gestuurd tellen niet meer mee. De eerste ingestuurde shop doet dus mee met de contest. * Niet je naam of andere kenmerken van jou in de photoshop vermelden. Je mag NIET van te voren laten weten welke inzending van jou is ook niet als de poll aan de gang is want de volgende contest ga ik wat harder op treden * Inzendingen die na die tijd binnen komen worden niet meer geplaatst deze zullen worden verwijderd maak dan maar een nieuw topic aan en laat zien wat je er van gemaakt hebt anders word het onoverzichtelijk. Als iemand nog aanvullingen weet hoor ik het wel? Hoop dat zo alles duidelijk is Groetjes en Succes Blackfiesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts