Jump to content

Draai En Freeswerk

Hessel
 Share

Recommended Posts

• Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh... :?

... Maar wel een duidelijk antwoord.. :grin:

Als ik een middeltje gevonden heb, dan meld ik me wel.

Mij is het nog niet gelukt om de aanslag te verwijderen al heb ik menig middeltje gebruikt.

misschien met ammonium-persulfaat ???

gebruik je ook om de koperlaag van een printplaat te etsen

Zou dat werken??

Dat gebruiken ze bij ons op het werk ook alleen dan voor het etsen van staal om te controleren op verbranding.:P

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Dames en heren.

Ik zal naar Landgraaf ook wat raamdopjes mee nemen, is er nog interesse ?

Wat dan kan ik er nog wat meer maken, en in landgraaf zullen de dopjes 6euro per stuk zijn i.p.v. 7,50.

• 1 month later...

hoi hoi ik heb een vraagje wat vraag je voor de deurzwendels van een fiesta 6.5 in het rvs maar dan met een iets langere pin eraan (zodat hij iets verder naar buiten steekt) vanwege inbouw boxen en vind wel dat je kwaliteit afleverd.

Dus kan je een prijsje maken?

• 5 months later...
Mensen ik heb opzich weer tijd en zin om wat werk op te pakken , zijn er nog mensen die iets leuks gemaakt moeten hebben ??

Centreer ringen voor velgen kan je die ook maken? Moet eerst eens kijken hoever de velgen uitsteken die ik heb liggen. Wat ik wel weet is dat het gat in de velg groter is dan de as op de auto... dus een passtuk zou geen kwaad kunnen :-D

geen probleem die centreer ringen, 4stuks 40eurotjes.

Dat is meer dan de velgen gekost hebben :-? Moet eerst maar eens meten wat ik voor maat nodig heb. Laat het binnenkort (komende maand) weten, althans als ik de velgen wil gaan gebruiken.

• 1 year later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
 Share

Announcements

• Create New...