Jump to content

Draai En Freeswerk

Hessel
 Share

Recommended Posts

• Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...

Ik heb nog wel een idee voor het maken in alu of RVS, namelijk het stuk staal dat de accu op zijn plaats houdt.

Hier een foto van die van mij voor het afschuren en opnieuw lakken http://i67.photobucket.com/albums/h291/alo...ie/IMG_3060.jpg ziet er nu weer netjes uit maar heb het het liefst in het alu of rvs ipv staal

Ik weet dat die houder in ieder geval in de Fiesta MK5 en MK6 zit, mogelijk nog meer types maar dat weet ik niet..

Ik heb nog wel een idee voor het maken in alu of RVS, namelijk het stuk staal dat de accu op zijn plaats houdt.

Hier een foto van die van mij voor het afschuren en opnieuw lakken http://i67.photobucket.com/albums/h291/alo...ie/IMG_3060.jpg ziet er nu weer netjes uit maar heb het het liefst in het alu of rvs ipv staal

Ik weet dat die houder in ieder geval in de Fiesta MK5 en MK6 zit, mogelijk nog meer types maar dat weet ik niet..

Dan doe ik daarin mee :). Ziet er wel netjes uit daarom als dat in Alu komt.

Jah maar dan anders ;).

Weet niet of die X-vorm in het orgineel er express zit, anders is die uitvoering van jou ook wel heel mooi. Lekker strak enzo :). Nu nog het Ford logo er ingelaserd ;).

zo iets als me bijlagen ?

:duim:

Ziet er mooi en strak uit! Ik denk alleen wel dat het uiteinde recht moet zijn, omdat deze in de insparingen valt.

Logo hoeft voor mij niet perse, maar mogelijk dat Fiesta (of zetec-s) wel mooi is!

Ik ga ff kijken wat ik kan doen, ik kan denk ik ook wel wat doen met "FIESTA" of "ZETEC", alleen dat betekend dat die duurder zullen zijn dan de blaco.

Ik zeg nog geen prijzen, ik wil eerst weten wat mer er voor geeft...

Aha ok... nou ik wil er dan max 30 tot 35 euro aan uitgeven. Maar als er Zetec in komt te staan, haak ik af, want ik heb maar een normale ;).

Ook in jou Fiesta hangt een Zetec blok volgens mij, al is dat een Zetec SE

Momenteel ga ik het niet reden om ze te maken , het zal ff moeten wachten want mijn aftudeer project heeft even voorrang, ik ga d'r mee aan de slag zodra ik tijd hebt.

Ook in jou Fiesta hangt een Zetec blok volgens mij, al is dat een Zetec SE

Ik heb er een Endura moter in hangen (of is dat een Zetec blok?)

Momenteel ga ik het niet reden om ze te maken , het zal ff moeten wachten want mijn aftudeer project heeft even voorrang, ik ga d'r mee aan de slag zodra ik tijd hebt.

Tjah studeren gaat voor he... ;)

• 2 months later...

.. Even een vraagje...

Dit topic begon over de dopjes van de klepraampjes. Ik ben nu bezig met klepraampjes in m'n Mk3½ te zetten.

Gisteren heb ik eerst alle onderdeeltjes van de klepraampjes afgehaald om alles even knap schoon te maken.

Op de raampjes zit best wat aanslag. ik zal maar zeggen corrosie-water, wat uit de dopjes is gelopen.

Dat is helemaal op 't glas gaan zitten (eigenlijk een klein metaallaagje op 't glas, net als een spiegel).

(Dit moet RS-turbo-rijders bekend klinken...)

Hoe krijg je dat er een beetje knap af?

Met Zilver-poets of Koper-poets misschien?

.. Even een vraagje...

Dit topic begon over de dopjes van de klepraampjes. Ik ben nu bezig met klepraampjes in m'n Mk3½ te zetten.

Gisteren heb ik eerst alle onderdeeltjes van de klepraampjes afgehaald om alles even knap schoon te maken.

Op de raampjes zit best wat aanslag. ik zal maar zeggen corrosie-water, wat uit de dopjes is gelopen.

Dat is helemaal op 't glas gaan zitten (eigenlijk een klein metaallaagje op 't glas, net als een spiegel).

(Dit moet RS-turbo-rijders bekend klinken...)

Hoe krijg je dat er een beetje knap af?

Met Zilver-poets of Koper-poets misschien?

Niet.... )-:

Share

Announcements

• Create New...