Jump to content

Draai En Freeswerk

Hessel
 Share

Recommended Posts

• Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verkooptechnische zou het mooi zijn enigzinds "simple" producten met een "grote" afzetmarkt.

Ik ga de 22ste een voorraad maken van 50 raamdopjes.

Ik zelf wil al een tijdje een RVS of Allu schakelplaatje maken i.p.v. zo'n leren sok.

Beetje moeielijk uit te leggen , een mooi plaatje met alle vormen hoe je versnellingen zitten ( die "vork" ).

snapt iemand dat :P

ff wat getekend :D:D

schakelplaatgc2.jpg

Ik ben bang dat het foor fiesta's niet interresant is omdat ze allemaal zo lang roer-stick hebben :P

ik ben hier ooit mee bezig geweest maar dan moet je eerst een soort van middenconsole maken die 20 cm hoger is dan dat het nu is ander zit er geen ruimte tussen de versnellingen.

Maar ik vind het wel een goed plan

- rvs struttops

- motorkap (sluit) mechanisme

- deurhendels (!!!)

- buidenring deurslot

Ik heb genoeg ideen...

- Struttops.. hmmz

- Motorkap sluit mechanisme .. bouwpakket ? de orginele, maar dan verchroomd doet het prima :-P

- Deurhendels (verchroomde van de mk1 ghia passen met enig aanpaswerk prima)

- buitenring.. deurslot ..(-: als je ze nog hebt.. een prima item.. Zie ebay in de UK

nog steeds erg blij met mijn nieuwe dopjes. Blijven ook goed zitten (voor de zekerheid toch even gechecked ;))

Ook de eerst complimenten al binnen dat het er goed uitziet met die glimmende dopjes

Top werk Hessel op naar de volgende producten

Zou je ook zulk soort platen kunnen frezen?:

Ford_ST150_Axle_upgrade.jpg

12012007067.jpg

Deze heb ik er nu onder zitten in 20,5mm maar ik wil ze misschien van 35mm dik en die zijn niet te koop.

En dan van staal i.p.v. aluminium zodat ik hem vast kan lassen aan de as.

Ze hoeven niet zo ingewikkeld te zijn als het plaatje, het gaat alleen om de 4 ronde gaten.

Een vierkante plaat met 4 gaten op de juiste plek, een groot vierkant gat in het midden en in de rand nog wat extra gaten voor gewichtsbesparing is al voldoende. Ik kan eventueel een CAD file voor je maken.

Hey Steve.

Ja ik kan zo iets voor je maken, 2stuks zullen ongeveer 75euro dan kosten, klinkt misschien duur in vergelijking met de prijzen van pumaspeed maar dat is gegoten....

Oke mooi.

Zodra ik een keertje tijd heb koop ik een originele om de maten op te nemen en dan een CAD file te maken en dan neem ik wel weer even contact met je op.

ik had het ook al keer met hessel over wielspacers gehad.. het probleem was toen dat we geen maten hadden, maar aangezien jij die wel heb :) komt dat goed uit :)

ook had ik het idee om een afdichtdop temaken voor de veerpoten onder de motorkap want daar gaan steeds water in staan... maar Hessel en ik hebben nog steeds geen dag gevonden dat we even kunnen gaan meten..

Ok , ik hoor het graag van je :D ik heb de volgende zaterdag een a lá beun dag op me werk, dus het zou mooi dat ik dan de tekeningen heb.

Uhhm Jimbo ik dacht dat jij iets anders bedoelde, en sms me eens wanneer je tijd hebt.

ik had het ook al keer met hessel over wielspacers gehad.. het probleem was toen dat we geen maten hadden, maar aangezien jij die wel heb :) komt dat goed uit :)

ook had ik het idee om een afdichtdop temaken voor de veerpoten onder de motorkap want daar gaan steeds water in staan... maar Hessel en ik hebben nog steeds geen dag gevonden dat we even kunnen gaan meten..

Maten heb ik nu ook niet want ze zitten gemonteerd, ik moet dus eerst even een extra setje kopen om ze na te meten.

Ik heb nu een rubber dopje in die gaten bij de veerpoten zitten, staat een stuk netter. Heb er helaas geen foto van. Een mooie RVS dop is misschien ook mooi, maar hoe wil je die vastzetten?

ik heb ze ook ergens liggen voor de Ka maar moet dan echt serieus op zoek. Voor zaterdag gaat dat vast niet lukken. Sorry

Misschien heb ik ook wel interesse maar dan de 4 gaten een maatje groter i.v.m. andere naven ;)

Share

Announcements

• Create New...