Ives black fiesta Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 ik heb paint shop pro 9 en ik snap er de ballen van ik kan al wel een beetje cleanen maar niet andere velgen en bumpers wie weet hoe dit moet mag altijd een pm met uitleg sturen gr ivo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 dat wordt een hele lange PM dan Er zijn duizenden tutorials voor te vinden op internet http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Probeer de mods die links in dat menuutje staan eens? Dan kan je meteen alles, van wielen tot carbon, van chroom tot bumpers en van cleanen tot uitbreiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ives black fiesta Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 hey bedankt ik zal het eens rustig gaan bekijken en hoop dat het dan wat gaat worden haha gr ivo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Factory Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Zou jezelf dan toch meteen Photoshop aanleren ipv Paint Shop Pro. Daar heb je veel meer aan en wordt door het overgrote deel gebruikt voor dit soort dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clean c Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Kan ik hier de photoshop masters een vraagje doen.... Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen... wil mijn dak van wagen zwart carbon laten bekleden, ramen licht tinten rondom en BBS RM matt zwart met getrokken banden waarbij banddraagvlak van de velgen licht blauw zijn (ralkleur 5015) en zelfde met de spiegels (ook die kleur blauw) eventueel ook een dubbele striping over de gehele auto (ook dak) in die kleur blauw ter hoogte van stuur (dus uit het midden) hierbij een foto van mijn auto (hopelijk te gebruiken) en de ral kleur de striping en voorbeeld waar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts