Jump to content

Koppeling Kapot

Share

Recommended Posts

Het begon als elke zondag...weinig actie...

Al rijdende hoorde ik een sis, heel kort, de druk van mijn koppeling was raar. Hij voelde in het begin heel slap en kwam heel diep "in de grond" op, ook heel kort. Een klein stuk verder gereden en de druk werd minder en minder...

Ik voelde al nattigheid...leuke woordspeling, want eenmaal aangekomen druppelde de olie onder de moter vandaan...

Geluk bij een ongeluk was ik net ANWB lid geworden. Ik wist eigenlijk al dat het voor nu einde oefening was, maar belde toch zodat ze me konden wegslepen.

Er is in de koppeling een cilinder kapot...Duur geintje...750 Euro...

Laten we hopen dat de ellende nu ophoud...

Het begon als elke zondag...weinig actie...

Al rijdende hoorde ik een sis, heel kort, de druk van mijn koppeling was raar. Hij voelde in het begin heel slap en kwam heel diep "in de grond" op, ook heel kort. Een klein stuk verder gereden en de druk werd minder en minder...

Ik voelde al nattigheid...leuke woordspeling, want eenmaal aangekomen druppelde de olie onder de moter vandaan...

Geluk bij een ongeluk was ik net ANWB lid geworden. Ik wist eigenlijk al dat het voor nu einde oefening was, maar belde toch zodat ze me konden wegslepen.

Er is in de koppeling een cilinder kapot...Duur geintje...750 Euro...

Laten we hopen dat de ellende nu ophoud...

Lijkt me wel heel veel geld voor een koppeling reparatie .

Kan je wanneer je wat durft zelf ook doen heb ik ook gedaan een kraan gekocht en zo haal je de motor er uit en kan je bij de koppeling.

Share

• Create New...