Jump to content

Fiesta Xr2 '86

Hessel
 Share

Recommended Posts

• Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nogmaals succes, Hessel.

Ze kunnen tegenwoordig heel veel.

Ik zat alleen even te kijken naar de A- en B-stijl Daar is -ie ook lekker langs gegaan.

Ik hoop dat 't dak of de genoemde stijlen niet te krom is.

we hopen er 't beste maar van en dat 't qua kosten ook een beetje te doen blijft.

hoi.

vandaag is de schade expert geweest en ik krijg 1300euro plus behoud van casco ,dus ik heb weer wat te doen de komende maand(en) :) ben blij dat ik er toch een redelijk bedrag voor krijg i.p.v. de dagwaarde of zo.

Toch vind ik 1300 euro niet heel erg veel wanneer het niet te repareren valt. Je hebt aanzienlijk wat schade + de uren die je er in hebt gestoken zul je niet terug zien in dit bedrag.

Erg jammer, maar zo gaat het nou eenmaal. :(

Tja , ik doe het er voor .

ik bestel zelf een scherm , haal een deur van de sloop , ik las bij de spuiter zelf het scherm er in , en de spuiter repareert de schade aan mijn A , B stijl en dan weer spuiten .

• 3 months later...

Zo ff me topic afstoffen :)

Nou maandag ga ik de rechtsbijstand van me afschieten (A) nee hoor maar ik word wel helemaal moedeloos van dat verzekerings gelul, ik heb nog steeds geen geld gezien.

Naja deze maand gaat de XR2 de opslag uit en de garage in, ff alles weer schoonmaken en een andere deur er in en een scherm fixen.

• 5 months later...

Dag mensen ff een updatetje.

Me nieuwe garage is bijna klaar , zodra die klaar is gaat de XR2 weer naar binnen en dan gaat de body gefixet worden, deur en scherm + deurstijlen.

En ik ben ook al bezig met stiekem wat onderdelen aan het vergaren voor een Turbo Technics conversion :)

De renault 5 Turbo Carburateur heb ik thuis en heb ik al gereviceerd

Een Escossie Turbo uitlaat spruitstuk en Garrett T3 is ook thuis ( in niet de allerbeste staat maar leuk om te proberen )

D'r zijn nog wat onderdelen onderweg die ik nodig heb maar dat horen jullie wel als ik ze heb :)

Dag mensen ff een updatetje.

Me nieuwe garage is bijna klaar , zodra die klaar is gaat de XR2 weer naar binnen en dan gaat de body gefixet worden, deur en scherm + deurstijlen.

En ik ben ook al bezig met stiekem wat onderdelen aan het vergaren voor een Turbo Technics conversion :)

De renault 5 Turbo Carburateur heb ik thuis en heb ik al gereviceerd

Een Escossie Turbo uitlaat spruitstuk en Garrett T3 is ook thuis ( in niet de allerbeste staat maar leuk om te proberen )

D'r zijn nog wat onderdelen onderweg die ik nodig heb maar dat horen jullie wel als ik ze heb :)

Leuk projectje :D

ps het is een Escos of een Cossie :P niet bijde ;)

Maar foto's aub :D

• 3 months later...

ff deze topic afstoffen :P

Ik ben met veel te veel bezig maar nu ook eindelijk me XR2 weer :)

Alle lampen heb ik gekocht nieuwe :) en een 2de hands deur :)

Ook was ik afgelopen Zaterdag even bij Jan Groot en ff bij gebabbeld en gesnuffeld op ze rommelmarkt, hij had toevallig nog een sport filtertje liggen voor op mijn orginele carburateur dus die heb ik maar gekocht.

Nu nog het plaat werk bestellen en ik ben weer van start :)

p.s. turbo project staat ff in de koelkast ;)

Van het weekend bij een sloper alle lampen voor me XR2 gekocht , mwa heb ik ook wat op voorraad.

Vanavond deur ophalen in in de buurt van Breda ( bekende ??? )

en de carburateurs zijn onderweg :D

• 2 weeks later...

Hey Pierre,

Deurtje hangt er in, nu wacht ik op me nieuwe scherm , dan slijp ik de ouwe er af.

Dan de buurman aankijken om mijn A en B stijl te repareren.

Dan ga ik me deur uitstellen , nieuw scherm op lassen etc etc .

en ergens in Januari hoop ik naar de spuiter te kunnen .

Hey Pierre,

Deurtje hangt er in, nu wacht ik op me nieuwe scherm , dan slijp ik de ouwe er af.

Dan de buurman aankijken om mijn A en B stijl te repareren.

Dan ga ik me deur uitstellen , nieuw scherm op lassen etc etc .

en ergens in Januari hoop ik naar de spuiter te kunnen .

Oke, als je nog wat nodig hebt, laat maar horen. Je weet maar nooit. En veel Succes he

ja dankje.

Dat motorblok is ergens bij jouw of je vrienden d'r in gegaan ?

Dat klopt die ligt nu in een mk4. Maar daar heeft hij nu een RS-turbo motor voor. Dei gaat ie eerst reviseren en dan erin hangen.

Zo blijven we lekker bezig he.

• 2 years later...
 Share

Announcements

• Create New...