Jump to content

Fiesta Xr2 '86

Hessel
 Share

Recommended Posts

• Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

okay vanmiddag/vanavond

alle APK afkeur puntjes aangepakt :)

me complete interieur er weer in , en ik had al ploppers gekocht om alle gaten van me bodykit af-te-doppen , dus die heb ik er in geplopt.

nu ben ik net terug van een proef ritje :P rijd leuk :D alleen denk ik dat me dynamo/accu naar de klote is :( want ook al heb ik een stuk gereden lekker rond gaan ( door de startmotor ) doet ie niet , dus naar landgraaf als hij APK heeft maar een start-booster mee :roll:

Het ziet er naar uit dat de XR2 overmorgen ( als hij de rit overleeft ) netjes in de pitlane te bezichten is.

:) vandaag gekeurd bij Jan Groot.

gefeliciteerd :duim:

Ik kom hem zeker bewonderen dus neem je poetslappen maar mee :D

• 5 weeks later...

Dames en Heren

De fiesta krijgt een naar eind ben ik bang.

begin van de avond stond me fietsa een paar huizen verder op geparkeerd en toen kwam degrote boze vrachtwagen... die ging een zij straat in en de trailer zwenkte uit , auto 4m verplaats bij me voorscherm gepakt tot en met me achterscherm, inc. A & B stijl :(

14102008142bp5.th.jpgthpix.gif

14102008143ti0.th.jpgthpix.gif

nog het naarste is dat hij nog niet getaxeerd was, en dus een dag waarde heeft van bijna niks , ik hoop door middel van foto's en de gemaakte kosten die ik kan aantonen ( spuiter en zo ) een verhoging van de dag waarde kan realiseren.

en hij zal waarschijnlijk total-loss zijn {cry}

OMFG.. zoiets zou mijn ergste nachtmerrie zijn .. en is voor jou werkelijkheid geworden!!!!!!!

AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHH ... je hebt toch wel de vrachtwagen chauffeur even onder de auto doorgetrokken he?

Wat is dat KL*TE! Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Een maat van me vorige maand nog, door een Roemeense vrachtwagenchauffeur! Sprak geen Engels of Duits. Wordt ook nog een leuke zaak.

Veel sterkte met de afhandeling!

Ik ben bang dat je zonder taxatie rapport geen poot hebt om op te staan... :(

Erg klote man. Hoop echt dat je er goed uit komt... Sterkte!

Een beetje taxateur ziet dat deze auto voor het ongeval in betere staat was dan de gemiddelde fiesta van +/- 23 jaar.

Ik heb een zelfde voorval gehad met mn 89-er xr2i in 2002, toen deze totallos werd gereden (door een audi terwijl ik stil stond in de file)

Dagwaarde van de auto toen 1000 euro .. door taxateur werd echter wel gezien dat deze auto in goede staat was geweest vlak voor het ongeval .. en heeft me er 2250 euro voor gegeven.. dat scheelt 125%!!! en dat zonder taxatie rapport.

Share

Announcements

• Create New...