Kyanite Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Als Lenny gaat zingen staat ze halverwege aan de kant Dan kan ze best goed zingen.... je hebt het gezang dan al 120 kilometer volgehouden Als ik ga zingen sta ik halverwege de straat al weer naast de auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted September 11, 2008 Author Report Share Posted September 11, 2008 okay vanmiddag/vanavond alle APK afkeur puntjes aangepakt me complete interieur er weer in , en ik had al ploppers gekocht om alle gaten van me bodykit af-te-doppen , dus die heb ik er in geplopt. nu ben ik net terug van een proef ritje rijd leuk alleen denk ik dat me dynamo/accu naar de klote is want ook al heb ik een stuk gereden lekker rond gaan ( door de startmotor ) doet ie niet , dus naar landgraaf als hij APK heeft maar een start-booster mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted September 12, 2008 Author Report Share Posted September 12, 2008 Het ziet er naar uit dat de XR2 overmorgen ( als hij de rit overleeft ) netjes in de pitlane te bezichten is. vandaag gekeurd bij Jan Groot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjon Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Het ziet er naar uit dat de XR2 overmorgen ( als hij de rit overleeft ) netjes in de pitlane te bezichten is. vandaag gekeurd bij Jan Groot. gefeliciteerd Ik kom hem zeker bewonderen dus neem je poetslappen maar mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted September 12, 2008 Author Report Share Posted September 12, 2008 is goed , mag jij hem poetsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Goedzo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjon Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 is goed , mag jij hem poetsen ik bedoelde meer dat je dan mijn vette vingertjes weer van de lak kan halen (kijk namelijk meestal met mijn handen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Dat is mooi Hessel Staat hij er nog? Ik moet zo nog even langs Jan, en dan kan ik vast even spieken Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZL900 Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 ik denk dat hij er nog wel staat want hij zou hem na zijn werk halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZL900 Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Zo Hessel z'n auto heeft het eigenlijk zonder problemen gehaald laten we ook maar is een fatsoenlijke foto plaatsen van je auto, voor de mensen die hem niet hebben kunnen aanschouwen op de EFE Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Hessel, ik heb je auto vandaag bekeken, en hij ziet er echt top uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjon Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 ze zag er zeker top uit en netjes gewassen wat we niet konden zeggen van alle mk2'tjes Jammer dat je geen tijd had voor de bodykit enz, maar ik vond dat er al meer op zat dan verwacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-F Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Nogmaals mijn complimenten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted September 15, 2008 Author Report Share Posted September 15, 2008 dank u danku we gaan door , nu eerst de bodykit en de carburateur ff aanpakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Hessel, ik heb je auto vandaag bekeken, en hij ziet er echt top uit ik sluit mij hier bij aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted October 14, 2008 Author Report Share Posted October 14, 2008 Dames en Heren De fiesta krijgt een naar eind ben ik bang. begin van de avond stond me fietsa een paar huizen verder op geparkeerd en toen kwam degrote boze vrachtwagen... die ging een zij straat in en de trailer zwenkte uit , auto 4m verplaats bij me voorscherm gepakt tot en met me achterscherm, inc. A & B stijl nog het naarste is dat hij nog niet getaxeerd was, en dus een dag waarde heeft van bijna niks , ik hoop door middel van foto's en de gemaakte kosten die ik kan aantonen ( spuiter en zo ) een verhoging van de dag waarde kan realiseren. en hij zal waarschijnlijk total-loss zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Ach nee toch, je werk zal toch niet voor niks geweest zijn In ieder geval sterkte man Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuzzzFuzzz Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 AAAAHH nee dat is echt zonde . jezus al je werk en dan in 1 sec weg sterkte ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 OMFG.. zoiets zou mijn ergste nachtmerrie zijn .. en is voor jou werkelijkheid geworden!!!!!!! AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHH ... je hebt toch wel de vrachtwagen chauffeur even onder de auto doorgetrokken he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Ben je mooi klaar mee zeg. Ik hoop voor je dat het toch nog een beetje goed afloopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaap Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 Jeetje, echt triest man Sterkte enzo ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-F Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Wat is dat KL*TE! Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Een maat van me vorige maand nog, door een Roemeense vrachtwagenchauffeur! Sprak geen Engels of Duits. Wordt ook nog een leuke zaak. Veel sterkte met de afhandeling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BojT Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Ik ben bang dat je zonder taxatie rapport geen poot hebt om op te staan... Erg klote man. Hoop echt dat je er goed uit komt... Sterkte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Ik ben bang dat je zonder taxatie rapport geen poot hebt om op te staan... Erg klote man. Hoop echt dat je er goed uit komt... Sterkte! Een beetje taxateur ziet dat deze auto voor het ongeval in betere staat was dan de gemiddelde fiesta van +/- 23 jaar. Ik heb een zelfde voorval gehad met mn 89-er xr2i in 2002, toen deze totallos werd gereden (door een audi terwijl ik stil stond in de file) Dagwaarde van de auto toen 1000 euro .. door taxateur werd echter wel gezien dat deze auto in goede staat was geweest vlak voor het ongeval .. en heeft me er 2250 euro voor gegeven.. dat scheelt 125%!!! en dat zonder taxatie rapport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel XR2i 1.8 16v Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Jeeej man.... wat erg......! Je zal die vent al wel helemaal vervloekt hebben, ook al help 't niks... sterkte man. ik hoop dat er een oplossing voor je is..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts