Jump to content

Fiesta Xr2 '86

Hessel
 Share

Recommended Posts

Nog 20 dagen voor de EFE en we gaan gestaagd door,

Vorige week me voorruit er uit getrapt , nee echt getrapt aangezien me heel voorzichtig bezig waren het raam er uit te lepelen en toen sprong er toch een barst in , van de week ff een ander raam scoren.

De reden waarom het raam er uit moest was omdat er een plek bij me A steil toch erger was dan aanvankelijk , naja zo gezecht zo gedaan zaterdag om 11uur had ik dat allemaal weer gereapereerd en gelast.

Zaterdag eind van de middag de auto afgeplakt en al het kale staal en plamuur in de spuit-plamuur gezet.

Van de week alles nog een keer na lopen met schuren en plamuren , nog een keertje spuit-plamuur ( en dan dan weer schuren :P ) en dan gaat hij geloof het of niet VRIJDAG naar de spuiter :):):)

Dan is het een kwestie van : Ramen er in zetten , bodykit mooi mat zwart spuiten en monteren , uitzuigen , radio er in zetten en gaan !!!

xr2fq9.jpg

xr2fq9.80651c9062.jpg

Ik denk dat hij lichter zilver wordt dan hij was, wat meer zoals deze , maar dan met de bodykit mat-zwart en de spoilers bij het achterraam ( wat nu allemaal is mee gespoten op de foto ;)

• Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag naar de spuiter :):)

Eindelijk is het moment daar, auto 99% strak.

hpim0890ol6.th.jpg

hpim0891as5.th.jpg

hpim0892hh4.th.jpg

Morgen uit me werk de laatste puntjes op de "i" zetten onder toeziend oog van de spuiter wat die zag nog een paar kleine deukjes :P , dan afplakken en dan spuit hij hem van het weekend :D:):D

Ik heb alles zelf gedaan , lassen , schuren , plamuren , distirbutie etc etc

Alleen voor het spuiten heb ik hem weg gebracht naar een bevriende spuiter ... dus de kosten vallen gelukkig mee/

Van de week de bodykit spuiten , monteren antene er op radio in bouwen , nieuw raam er in laten zetten en gaan :)

Alleen voor het spuiten heb ik hem weg gebracht naar een bevriende spuiter ... dus de kosten vallen gelukkig mee/

Van de week de bodykit spuiten , monteren antene er op radio in bouwen , nieuw raam er in laten zetten en gaan :)

Anders gewoon een stofbril op :duim: , weten we zeker dat je er EFE mee haalt

die Radio is wel het minst belangrijke, jekan toch gewoon vragen of Lenny wil zingen onderweg naar EFE :grin:

• 2 weeks later...

Mensen ik twijfel

vandaag gehoord dat hij APK afkeur is op een paar mieren neuk puntjes ....

dus moet ik me vanavond kapot haasten om hem morgen opnieuw te laten herkeuren en dan met een auto op de EFE te komen die net niet af is....

of gewoon rustig alles fixen , bodykit MOOI maken en er omheen bouwen en de volgende meeting hem showen wanneer hij klaar en mooi is ?

Joh, ik heb jaren met een auto die niet af is, gereden. Gewoon komen als hij weer gekeurd is.

Iedereen waardeert je auto toch wel. Of deze nu af is of niet! ;)

Hier sluit ik me bij aan :)

Maar dat wist je al!

vandaag gehoord dat hij APK afkeur is op een paar mieren neuk puntjes ....

Dat is klote maar je weet dat het altijd die kleine dingetjes zijn waar ze over zeuren.

of gewoon rustig alles fixen , bodykit MOOI maken en er omheen bouwen en de volgende meeting hem showen wanneer hij klaar en mooi is ?

Gewoon rustig afmaken. Heeft totaal geen nut om je nu te gaan haasten en het ff snel af te maken terwijl je er al zo lang mee bezig bent. Zou zonde zijn als je nu door je haast iets verkloot....

Even goed zal iedereen hem wel waarderen in welke staat dan ook

Share

Announcements

• Create New...