Hessel Posted August 25, 2008 Author Report Share Posted August 25, 2008 Nog 20 dagen voor de EFE en we gaan gestaagd door, Vorige week me voorruit er uit getrapt , nee echt getrapt aangezien me heel voorzichtig bezig waren het raam er uit te lepelen en toen sprong er toch een barst in , van de week ff een ander raam scoren. De reden waarom het raam er uit moest was omdat er een plek bij me A steil toch erger was dan aanvankelijk , naja zo gezecht zo gedaan zaterdag om 11uur had ik dat allemaal weer gereapereerd en gelast. Zaterdag eind van de middag de auto afgeplakt en al het kale staal en plamuur in de spuit-plamuur gezet. Van de week alles nog een keer na lopen met schuren en plamuren , nog een keertje spuit-plamuur ( en dan dan weer schuren ) en dan gaat hij geloof het of niet VRIJDAG naar de spuiter :) Dan is het een kwestie van : Ramen er in zetten , bodykit mooi mat zwart spuiten en monteren , uitzuigen , radio er in zetten en gaan !!! Ik denk dat hij lichter zilver wordt dan hij was, wat meer zoals deze , maar dan met de bodykit mat-zwart en de spoilers bij het achterraam ( wat nu allemaal is mee gespoten op de foto Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 Goed bezig! Ben benieuwd naar het resultaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 Tja Hessel, we verwachten je wel in Landgraaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted August 28, 2008 Author Report Share Posted August 28, 2008 Vandaag naar de spuiter :) Eindelijk is het moment daar, auto 99% strak. Morgen uit me werk de laatste puntjes op de "i" zetten onder toeziend oog van de spuiter wat die zag nog een paar kleine deukjes , dan afplakken en dan spuit hij hem van het weekend :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjon Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 niets meer aan doen ik zou hem zo houden ziet er echt al super uit en dan zit ie nog niet eens in de lak. Goed werk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
treehugger Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 zozo ziet er goed uit hoor!! zeer benieuwd hoedie eruit ziet als er een nieuw lakkie opzit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted August 29, 2008 Author Report Share Posted August 29, 2008 ja ja vandaag is de grote dag dat ie eindelijk gespoten was ? nee is :) Hij gaat echt heeeel mooi worden , ben er super blij mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Wow, dat ziet er goed uit zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Netjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
vLint Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Strakke bak. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel XR2i 1.8 16v Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Hwee Hessel.... Godsamme dat wordt een mooi karretje man...! Nee, serieus! Succes en veel geldprijzen en loterij-winsten toegewenst.. (of valt 't wel mee...?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
treehugger Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 ziet er ! uit! nu nog ff alles erop en eraan! ziet er echt goed uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 zo,opbouwen die hap en hop naar Landgraaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted August 30, 2008 Author Report Share Posted August 30, 2008 Ik heb alles zelf gedaan , lassen , schuren , plamuren , distirbutie etc etc Alleen voor het spuiten heb ik hem weg gebracht naar een bevriende spuiter ... dus de kosten vallen gelukkig mee/ Van de week de bodykit spuiten , monteren antene er op radio in bouwen , nieuw raam er in laten zetten en gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Ik heb alles zelf gedaan , lassen , schuren , plamuren , distirbutie etc etc Alleen voor het spuiten heb ik hem weg gebracht naar een bevriende spuiter ... dus de kosten vallen gelukkig mee/ Van de week de bodykit spuiten , monteren antene er op radio in bouwen , nieuw raam er in laten zetten en gaan Anders gewoon een stofbril op , weten we zeker dat je er EFE mee haalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZL900 Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Ik heb alles zelf gedaan , lassen , schuren , plamuren , distirbutie etc etc Alleen voor het spuiten heb ik hem weg gebracht naar een bevriende spuiter ... dus de kosten vallen gelukkig mee/ Van de week de bodykit spuiten , monteren antene er op radio in bouwen , nieuw raam er in laten zetten en gaan die Radio is wel het minst belangrijke, jekan toch gewoon vragen of Lenny wil zingen onderweg naar EFE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moris Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 veel succes met t oplappen van dit beestje.. altijd leuk zoiets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted August 31, 2008 Author Report Share Posted August 31, 2008 Als Lenny gaat zingen staat ze halverwege aan de kant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Daar heb je een flinke klus aan gehad maar het ziet er allemaal erg mooi uit.Ben benieuwd naar het eindresultaat..... Onthulling op EFE...????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZL900 Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 ik heb vandaag even gespiekt, maar wat ziet het er gelikt uit!!! een dikke van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted August 31, 2008 Author Report Share Posted August 31, 2008 ja ja onthuldiging bij de EFE , eens kijken of hij die 240km gaat volhouden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessel Posted September 11, 2008 Author Report Share Posted September 11, 2008 Mensen ik twijfel vandaag gehoord dat hij APK afkeur is op een paar mieren neuk puntjes .... dus moet ik me vanavond kapot haasten om hem morgen opnieuw te laten herkeuren en dan met een auto op de EFE te komen die net niet af is.... of gewoon rustig alles fixen , bodykit MOOI maken en er omheen bouwen en de volgende meeting hem showen wanneer hij klaar en mooi is ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Joh, ik heb jaren met een auto die niet af is, gereden. Gewoon komen als hij weer gekeurd is. Iedereen waardeert je auto toch wel. Of deze nu af is of niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZL900 Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Joh, ik heb jaren met een auto die niet af is, gereden. Gewoon komen als hij weer gekeurd is. Iedereen waardeert je auto toch wel. Of deze nu af is of niet! Hier sluit ik me bij aan Maar dat wist je al! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjon Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 vandaag gehoord dat hij APK afkeur is op een paar mieren neuk puntjes .... Dat is klote maar je weet dat het altijd die kleine dingetjes zijn waar ze over zeuren. of gewoon rustig alles fixen , bodykit MOOI maken en er omheen bouwen en de volgende meeting hem showen wanneer hij klaar en mooi is ? Gewoon rustig afmaken. Heeft totaal geen nut om je nu te gaan haasten en het ff snel af te maken terwijl je er al zo lang mee bezig bent. Zou zonde zijn als je nu door je haast iets verkloot.... Even goed zal iedereen hem wel waarderen in welke staat dan ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts