Jump to content

Foto's Nurburgring Tripje

wllmzz
 Share

Recommended Posts

hoi mensej!

Gisteravond weer teruggekomen van een prachtig weekendje met de ST in de Eiffel.

Helaas zat het weer enorm tegen, en werd er door de enorme hoosbuien maar weinig gegumd.

Des al niet te min ruim 400 foto's geschoten, van de autoos en van de omgeving.

Veel belangrijker: De ST heel gelaten 8)

Vorige keer dat we er zaten was het echt supermooi weer maar nu was het letterlijk een grunne hölle, vandaar eerst enkele sfeerbeelden van dit spookachtige circuit en haar omgeving:

Van zonnig aan de ene kant van het circuit tot aan flinke hoosbuien aan de andere kant...

img_5933-wllmzzamring.jpg

img_6336-wllmzzamring.jpg

img_6326-wllmzzamring.jpg

img_6304-wllmzzamring.jpg

img_6294-wllmzzamring.jpg

img_6315-wllmzzamring.jpg

img_6264-wllmzzamring.jpg

img_5988-wllmzzamring.jpg

img_5963-wllmzzamring.jpg

img_5883-wllmzzamring.jpg

De rest van de foto's is onderweg!

r8:

img_5876-wllmzzamring.jpg

Achtergrond: Gaitio en vriendin, voorgrond Pris:

img_5884-wllmzzamring.jpg

Lambo door brunchen:

img_5912-wllmzzamring.jpg

Snelheid:

img_5946-wllmzzamring.jpg

(^^ja dat was de bedoeling)

beamert:

img_5949-wllmzzamring.jpg

Kunst met een R8 en bloemchun:

img_5977-wllmzzamring.jpg

EVO power:

img_6024-wllmzzamring.jpg

Mooie maar natte natuur:

img_6017-wllmzzamring.jpg

Burcht rechts in beeld onder de bewolking:

img_6047-wllmzzamring.jpg

dank voor de reacties.. ik ben inmiddels weere thuis aanbeland... hier de rest van de pics:

Maandagochtend hebben we de erlebniswelt gedaan.. en een mooie rondtour over het formule 1 circuit!

daar was een training voor bmw rijders en een motor grandprix achtig iets bezig:

Voor Blue om mee te beginnen twee ritme-foto;s: :grin:

img_6109-wllmzzamring.jpg

Mediacentre:

img_6133-wllmzzamring.jpg

de pitstraat:

img_6129-wllmzzamring.jpg

img_6127-wllmzzamring.jpg

en de motoren van bovenaf!!

img_6162-wllmzzamring.jpg

Vervolgens weer naar verschillende mooie puntjes gewandeld om een fahrsicherheitztrainung (mn beste duits:D) te bekijken:

img_6220-wllmzzamring.jpg

img_6242-wllmzzamring.jpg

img_6267-wllmzzamring.jpg

het burcht nogmaals:

img_6269-wllmzzamring.jpg

subaru door breidscheit:

img_6303-wllmzzamring.jpg

911:

img_6317-wllmzzamring.jpg

LancerT:

img_6323-wllmzzamring.jpg

img_6330-wllmzzamring.jpg

img_6348-wllmzzamring.jpg

voor de fiestaclub babes een ttttje:

img_6357-wllmzzamring.jpg

Ook in de berm en op parkeerplaatsen kom je vanalles moois tegen:

img_6369-wllmzzamring.jpg

Respect voor de martini lancer:

img_6378-wllmzzamring.jpg

Maar met een porsche moet je toch echt gummen!:

img_6360-wllmzzamring.jpg

Zo dat was mn verslag in foto's

*eind volgende maand zit ik er weer... als er een datum geprikt is post ik het weer.. kunnen we misschien nog afspreken met meerdere fiestaclubleden!)

cheers!

subaru door breidscheit

Ben ik nou de enige die dat een grappige naam vind?

Mooie foto's, zitten een paar echte pareltjes tussen 8)

HAHA ik heb het nog verkeerd geschreven ook.. natuurlijk breidscheid!

maar das nog niks.. mijn favo: schwalbenschwanz :grin::grin:

thanx peeps!

Idd mooi Wllmzz! De ritmeplaatjes spreken me wel aan natuurlijk. De eerste had ik wat meer op de spiegels gekaderd denk ik, maar dat is (alweer) een kwestie van smaak. Ben benieuwd naar het vervolg over een paar weken.

Hmmm, neuh. Ben een (geëmigreerde) Tukker. Dan betekent dit meer: "Maak je niet druk, is wel OK".

Kijk, dit is georganiseerd in het buitenland, maar evengoed nog een meeting. Iedereen had meegekund. Bovendien heeft iemand (...) dit topic genoemd "Galleries en meeting reports". Lijkt me een duidelijk gevalletje gallery toch? Voldoet dus aan beide criteria, gallerie èn meeting.

Hmmm, neuh. Ben een (geëmigreerde) Tukker. Dan betekent dit meer: "Maak je niet druk, is wel OK".

Kijk, dit is georganiseerd in het buitenland, maar evengoed nog een meeting. Iedereen had meegekund. Bovendien heeft iemand (...) dit topic genoemd "Galleries en meeting reports". Lijkt me een duidelijk gevalletje gallery toch? Eigenlijk doen we dit gewoon te weinig hier...

Daarom ook de échte gallery waar we straks mee komen :mrgreen: Daar kan alles in :P Ik probeerde eigenlijk het fotografiesubforum wat meer leven in te blazen :mrgreen:

thanx peeps!!

HEt is ook gewoon zoo mooooi daar!! echt.. ik zal zeggen... iedereen die een keer tijd heeft, gewoon gaan! zelf met dit pleuris weer dat wij ahddden heb ik me uitstekend vermaakt. 70 euro voor een kamertje in de buurt. en pils voor normale prijzen.. GO!

Gisteren m'n nieuwe toy opgehaald voor de volgende trip (neej, geen ring-tool.. think fotografie! later meer!)

Echt enorm mooie foto's !! Zelf ook nog wel foto's van je eigen auto op de baan ?

Thanx dude! ja er zijn heel veel fotografen rondom de baan waar je later kan zoeken naar je pics.

We zijn ons al meerdere malen tegen gekomen.. dit is de laatste: lol

DSC_8826.jpg

me like

Wllmzz, ik zie dat je een "agenda" in je signature hebt, zal ik ze voortaan ook in de meetingkalender er bij zetten?

De cicuitdag in Assen is een "gesloten feestje" de nurburgring avonturen mogen er natuurlijk bij.. helaas is het nog allemaal niet 100% zeker.. als dat zover is hoor je het!

Binnekort weer meer leven in het fotografie topic blazen!!

Share

• Create New...