Razorh Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 ok plaats hier je foto's mensenikke van mijn vermogen test nogmaalsmaar ik vertrouw het niet helemaal dus ga ik ergens anders ook nog een keer doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 pfff. ik ben in 28 foto's kentekens aan het wissen over een half uurtje post ik de URL van het album waarop de foto's bekeken kunnen worden. Originelen heb ik op 1600x1400 dus wie zijn auto in groot formaat wil hebben ff PM sturen dan komt het inorde Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 Ze staan in dit album. veel plezier ermee! http://www.redbay.nl/fiesta/images/albums/inttun2004/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 18, 2004 Author Report Share Posted April 18, 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 Zien er goed uit! Mijn foto's laten nog effe op zich wachten: Zijn nog ouderwetsch met een rolletje dat eerst ontwikkeld en afgedrukt moet, en daarna nog onder de scanner die ik niet heb Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 he Rens , ik zie nu dat je 82 pk hebt op de wielen.................. dus zal je wel ies van 90 pk hebben..................... en de fotos zien er goed uit... de eerste fiestaclub.nl meeting is een feit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 18, 2004 Author Report Share Posted April 18, 2004 kijk dat mag ik horen maar toch ga ik voor een second opinion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 Mooie foto's allemaal!!! Ziet er super uit al die Fiestas bij elkaar. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar dat had er met schade achterop ook niet uitgezien hehe. maar volgende keer ben ik terug en better than ever lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 18, 2004 Report Share Posted April 18, 2004 maar volgende keer ben ik terug en better than ever lol.Dat belooft veel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellman Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 Ik ben er volgende keer ook bij, zekers weten ! (wel gaaf trouwens, dan staan er 2 flare edition mk6'en *hehe*)Die verzamelbeurs was wel aardig, maar niet voor herhaling vatbaar....heb 3 action figures van Warcraft 3 gekocht... (voor degene die het kennen...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 Ik ben er volgende keer ook bij, zekers weten ! (wel gaaf trouwens, dan staan er 2 flare edition mk6'en *hehe*)Die verzamelbeurs was wel aardig, maar niet voor herhaling vatbaar....heb 3 action figures van Warcraft 3 gekocht... (voor degene die het kennen...)was die beurs gelijk met die cd beurs???? mijn vriendin loop daar altijd rond............ nieuwe cd`s voor 4 euro......... Waarschijnlijk niet echt boeiend maar had de nieuwste cd van Geile mineuk (Kyli Minoque) voor 3 euri...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 Ik sprak een collega van mij die ook in Utrecht was en er is nog een ongeluk gebeurt op het terrein....... en er is een CRX van de Rollenbank af geschoten...... (stonden geen blokken bij de achterwielen.) mensen moesten weg springen om niet door de auto geraakt te worden.... was dus niet echt goed geregeld....... Komt omdat het allemaal heel snel moest en ze niet echt de tijd konden nemen voor de auto.,...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted April 19, 2004 Author Report Share Posted April 19, 2004 bij mij hadden ze er wel blokken voor de achterwielen gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 bij mij hadden ze er wel blokken voor de achterwielen gedaanjij zal wel later geweest zijn na het ongeluk misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 bij mij hadden ze er wel blokken voor de achterwielen gedaanjij zal wel later geweest zijn na het ongeluk misschien?Ik denk ervoor.............. wij waren een van de eersten......... Nouja...... toen ik mijn auto op die rollenbank reed bleek deze niet te passen........ velgen waren te breed voor de banden ...................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 bij mij hadden ze er wel blokken voor de achterwielen gedaanjij zal wel later geweest zijn na het ongeluk misschien?Ik denk ervoor.............. wij waren een van de eersten......... Nouja...... toen ik mijn auto op die rollenbank reed bleek deze niet te passen........ velgen waren te breed voor de banden ...................... Dat was lollig! die metingen doen ze toch meestal voor mensen die beetje tunen. hebben ze een rollerbank die problemen heeft met jou auto zou die crx schade hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted April 19, 2004 Report Share Posted April 19, 2004 Nu ik dit lees, herinner ik met foto's van UKFN. Daar stonden de auto's met spanbanden vast aan de muur, zodat er echt niks kan gebeuren, in Utrecht alleen een paar blokjes voor de wielen De reacties van de omstanders waren wel grappig toen de auto van Rens niet leek te passen: "Goh, heb je weer zo'n Fietstas, die past ook al niet" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Het is in ieder geval geen trapauto, als je toch een Fietstas hebt kun beter overstappen op een bakfiets. Heb ook al een keer zo'n Brabus Smart gezien op de rollenbank. Die zijn te smal, dan kan hij ook niet meten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellman Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Ik ben er volgende keer ook bij, zekers weten ! (wel gaaf trouwens, dan staan er 2 flare edition mk6'en *hehe*)Die verzamelbeurs was wel aardig, maar niet voor herhaling vatbaar....heb 3 action figures van Warcraft 3 gekocht... (voor degene die het kennen...)was die beurs gelijk met die cd beurs???? mijn vriendin loop daar altijd rond............ nieuwe cd`s voor 4 euro......... Waarschijnlijk niet echt boeiend maar had de nieuwste cd van Geile mineuk (Kyli Minoque) voor 3 euri......Geile mineuk....die mag er wel wezen hoor!En ja ik denk dat het dezelfde beurs was... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted May 6, 2004 Report Share Posted May 6, 2004 Het heeft effe geduurd (ouderwetsche fotocamera, met een rolletje dat eerst naar de Hema moet, en dan nog onder de scanner die ik niet heb...) maar hier zijn dan toch nog een paar foto's van de meeting in Utrecht.Onderweg vanaf onze ontmoetingsplek naar de uiteindelijke meeting: 4 Fiesta's op een rijtjeEn, zoals altijd, is het verkeerslicht (mag geen stoplicht meer zeggen van mijn instructeur ) roodMocht iemand een grotere versie van een van de foto's willen hebben, dan hoor ik het wel.Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts