Jump to content

Vuren - 24 Juni 2007

Jeroen
 Share

Recommended Posts

Omdat het andere topic een beetje onoverzichtelijk begint te worden, en we wel graag een beetje van te voren willen weten hoeveel mensen we kunnen verwachten, even dit topic. Dit topic is alleen bedoeld om aan te geven dat je WEL gaat komen.

Heb je vragen, opmerkingen of andere praat over deze meeting, geef dat dan in het andere topic aan.

Alle post in dit topic die niet gaan over "Ja, ik zal er bij zijn" worden zonder pardon verwijderd!

Oja, omdat er veel mensen zullen komen, en we de locatie graag volgend jaar WEER willen gebruiken, hebben we een aantal regels opgesteld. (ja, we hebben zelfs een advocate zo gek gekregen om een waterdicht regelement op te stellen :mrgreen: )

1. Deelname aan deze meeting geschiedt geheel en enkel voor risico van de desbetreffende persoon zelf.
  2. Tijdens deze meeting gelden de wettelijke verkeersregels, zoals o.a. opgenomen in de Wegenverkeerswet 1994 en de Wet Administratiefrechtelijke Handhaving Verkeersvoorschriften.
  3. Parkeren voor deelnemers is alleen toegestaan op het daarvoor aangewezen gedeelte van het parkeerterrein.
  4. Houdt rekening met de overige bezoekers van de Mac Donalds en het restaurant op dit parkeerterrein.
  5. Houdt de parkeerplaats netjes en ruim na afloop je eigen rommel op.
  6. Wil je niet dat je kenteken zichtbaar op foto's en/of filmpjes komt te staan, neem hier dan zelf de benodigde maatregelen voor zoals bijv. het plaatsen van showkentekenplaten.
  7. Drank- en/of drugsmisbruik noch het verstoren van de openbare orde is toegestaan. Dit houdt ook in dat geluidsinstallaties slechts op ahtergondniveau in werking mogen zijn tijdens de meeting.
  8. Roekeloos en agressief rijgedrag tijdens deze meeting, zoals o.a. racen, burn-outs, slippartijen etc., wordt niet getolereerd.
  9. De organisatoren kunnen onder geen enkel beding aansprakelijk worden gesteld voor materiële, morele, fysische, en/of mentale schade veroorzaakt door één of meerdere bezoekers tegenover andere bezoekers of derden. Schade (inclusief diefstal) opgelopen tijdens deze meeting zijn volledig voor verantwoording en rekening van de desbetreffende persoon en kunnen onder geen enkel beding aan de organisatoren worden toegerekend. De organisatoren kunnen hiervoor op geen

enkele wijze aansprakelijk worden gesteld.

10. De organisatoren behouden zich het recht voor bezoekers cq. deelnemers van deze meeting te verwijderen, als zij zich niet aan deze regels houden.
Deze regels zijn misschien wat streng, maar wij komen al enkele jaren hier met veel plezier en hebben goed contact met de Mac Donalds en het restaurant. Vorig jaar zijn er wat klachten geweest over andere clubs die hier een meeting hebben gehouden en dat willen wij dit jaar voorkomen. Daar wij hier nog vele jaren deze meeting met succes willen houden, vragen wij jullie medewerking. Eigenlijk komt het er op neer:

hou het gezellig, hou het netjes, doe geen gekke dingen en maak er een prachtige meeting van. Dan komt alles goed ;-)

De lijst: Sta je hier nog niet in, geef dan een reactie in dit topic. Sta je er wel in, maar kom je toch niet, dat mag ook in dit topic gepost worden. Overige reacties worden verwijderd!

De deelnemers:

1. The Scorpion
  2. Peter MK5
  3. Bjorn
  4. Marcus
  5. Pim
  6. Michiel
  7. MadmanJP
  8. Vitro
  9. RedFiesta
  10. Lukeli & Sabien
  11. Bridey
  12. Harry_ST
  13. Sjoske
  14. Emil
  15. Steve010
  16. Sharck-Attack
  17. Peterthjuh
  18. Jurian
  19. Jvharskamp
  20. Coen Kruijt
  21. Ice Princess
  22. Michiel
  23. Jur
  24. Jacqie
  25. Fiesta2000
  26. Sebas
  27. Dochter van Pumagirl
  28. Fiesta-ST
  29. Jeroen
  30. Soundraiser (inclusief tent :mrgreen: )
  31. Zorn
  32. Turbo-F
  33. dzjino
  34. Erik-GT
Wel aanwezig, geen Fiesta:
  1. Caprigek (Taunus)
  2. Chantal & Alex (rijden met Pim mee)
Edited by Jeroen

Sorry Jeroen, maar even een opmerking;

[*]Drank- en/of drugsmisbruik noch het verstoren van de openbare orde is toegestaan.

Ik hoop toch dat je bedoelt dat het NIET is toegestaan? :blink:

(ja, we hebben zelfs een advocate zo gek gekregen om een waterdicht regelement op te stellen :mrgreen: )

1. That would be me :biglaugh:

Sorry Jeroen, maar even een opmerking;
Drank- en/of drugsmisbruik noch het verstoren van de openbare orde is toegestaan.
Ik hoop toch dat je bedoelt dat het NIET is toegestaan? :blink:

Noch is de ontkenning in deze zin!! Dus er staat dat zowel drank- en drugsmisbruik en het verstoren vna de openbare orde niet is toegestaan. Sorry...advocatentaal {shiny}

ps. sorry Jeroen voor vervuiling van je post, maar ik kom ook hihi...alleen dan met mijn Puma ;)

ps. sorry Jeroen voor vervuiling van je post, maar ik kom ook hihi...alleen dan met mijn Puma ;)

Een advocaat die ongevraagd en zonder kosten te berekenen nog uitleg geeft op eerder geleverd werk is altijd goed :mrgreen:

Lijstje in de eerste post is weer bijgewerkt!

Al 30 deelnemers, wie volgt/volgen???

wie volgt/volgen???

Je mag Rudolf er ook nog tussen zetten ;)

• Fiesta-ST is er ook weer bij dit jaar
:smile::smile::smile::smile:

Dank voor de melding! De Groningers mag ik natuurlijk niet vergeten :cheerlie:

@Lukeli: Gaat in dit overzicht voornamelijk over het aantal auto's ivm de beschikbare ruimte op de parkeerplaats. Voor de volledigheid heb ik haar naam er bij jou even bij gezet ;)

@Lukeli: Gaat in dit overzicht voornamelijk over het aantal auto's ivm de beschikbare ruimte op de parkeerplaats. Voor de volledigheid heb ik haar naam er bij jou even bij gezet ;)

Top, bedankt.. :)

• 3 weeks later...

Al onze meetings zijn gewoon voor iedereen, wel of geen +lid. Het voordeel wat je in Vuren hebt is dat +leden gratis mee kunnen doen aan de beauty contest, niet +leden moeten ervoor betalen om zo het geld voor de prijzen er uit te kunnen halen, voor de +leden komt dit al uit de jaarlijkse contributie. De kosten zijn natuurlijk alleen als je mee wilt doen met de beauty contest, wil je dat niet dan kost het natuurlijk niks.

Bij grotere meetings of events zijn er soms maar beperkt plaatsen, +leden hebben dan ook voorrang.

En natuurlijk is het altijd leuk om je club een beetje financieel te steunen

je mag mij weer van de lijst halen. Ik zal er niet bij zijn. Heb wat familieomstandigheden waar ik heen moet. Ik hoop dat jullie mooi weer hebben aangezien er 90% kans op regen is. Ik zie de foto's wel verschijnen!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...