kevin Posted September 14, 2004 Report Share Posted September 14, 2004 zo heb eens de zijkantje van het dashboard losgehaalt, maar hier zit dat rare diepe structuur in hoe kan ik dit het beste glad krijgen.eerst plamuren, schuren tot je een tennisarm hebt, dan spuitplamuur erover en weer een beetje schuren en dan primeren en spuiten of heeft iemand een betere tip om dit nog beter te doen.alvast bedankt kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 14, 2004 Report Share Posted September 14, 2004 Volgens mij hoef je niet alle structuur eruit te schuren. Ik heb (voor zover ik me kan herinneren) wel eens een Engelse Fiesta gezien, die had het oppervlak alleen licht opgeschuurd om de verf beter te laten pakken, niet om de structuur te verwijderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted September 15, 2004 Report Share Posted September 15, 2004 @ jeroen,Ik ben bij die Fabris langsgeweest voor het spuiten van wat kunsstof delen...... vond hem nog vrij duur....Heb nu een ander adres aan de andere kant van de weg....Scheelt me minimaal 40 Euries... Voor het zelfde gedeelte..Oh ja zal ik de deurgrepen mee laten spuiten??? Lijkt me wel vet.Mzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 15, 2004 Report Share Posted September 15, 2004 zo heb eens de zijkantje van het dashboard losgehaalt, maar hier zit dat rare diepe structuur in hoe kan ik dit het beste glad krijgen.eerst plamuren, schuren tot je een tennisarm hebt, dan spuitplamuur erover en weer een beetje schuren en dan primeren en spuiten of heeft iemand een betere tip om dit nog beter te doen.alvast bedankt kevinik heb op mijn buitenspiegels de structuur niet weggehaald. Had ik achteraf wel beter kunnen doen. (komen toch nog anderen op )Het is het effect dat je wilt behalen. Als je het glad maakt krijg je een mooi strak glanzend oppervlak. Laat je de structuur zitten dan wordt het iets matter (doffer etc) maar ziet er nog steeds goed uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts