Jump to content

Idee Voor Meeting!

Michiel
 Share

Recommended Posts

Om nog maar een proefballonnetje te laten opstijgen...

Is er animo om een keer een meeting te doen waarbij de auto niet centraal staat, maar de mensen? Bijv een dagje dierentuin of pretpark?

Er zijn er genoeg: Walibi Flevo (of hoe dat nu ook heet), Efteling, Burger's Zoo, Beekse Bergen, you name it.

Burger's Zoo:

16,50 voor volwassenen

15,00 voor volwassenen bij groep van meer dan 20 personen

Artis:

17,50 voor volwassenen

16,00 voor volwassenen bij groep van meer dan 20 personen

Efteling:

26,00 voor volwassenen

21,00 voor volwassenen bij groep van meer dan 20 personen

Walibi World (Biddinghuizen)

26,00 voor volwassenen

18,50 voor volwassenen bij groep van meer dan 20 personen

Wat zouden we nog meer kunnen doen? Dolfinarium? Hellendoorn?

Duinrell (Wassenaar, ZH) www.duinrell.nl

Drievliet (Rijswijk, ZH) www.drievliet.nl

Linnaeushof (Bennebroek, NH) www.linnaeushof.nl (apr. t/m okt.)

Slagharen (Slagharen, OV) www.attractiepark-slagharen.nl

Beekse Bergen (Hilvarenbeek, NB) www.beeksebergen.com

Bobbejaanland Lichtaart, België www.bobbejaanland.be

Park Tivoli (Berg en Dal, bij Nijmegen, GL) www.parktivoli.nl

Is dit wat? Kernwasser Wunderland

Het ligt bij Kalkar in Duitsland, net over de grens bij Arnhem, vrijwel aan de A3 (zo heet de A12 in Dld). De eigenaar is een Nederlander (Van der Most).

Prettige bijkomstigheid is natuurlijk dat Duitsland op de Autobahn geen maximumsnelheid kent, dus dat scheelt bonnetjes...

Het lijkt me een leuk idee,maar dan een beetje in het midden van het land.Dan is het een beetje aan te rijden. :jaknikker:

Carpoolen.

Stel we kiezen voor Walibi World in Flevoland en ik vertrek uit Eindhoven, dan is het geen enkel probleem om onderweg nog wat mensen op te pikken. Of mensen die uit Limburg komen en toch langs Eindhoven, die kunnen dan hier even parkeren in de straat en dan rijden we zo verder. Scheelt brandstof en parkeerkosten.

Hebben mensen al massaal een voorkeur voor een park? Anders gooi ik ze gewoon allemaal in een bak en haal ik er eentje uit.

Hebben mensen al massaal een voorkeur voor een park? Anders gooi ik ze gewoon allemaal in een bak en haal ik er eentje uit.

Miss morgen bij de meeting doen? gooien we t de hoge hoed :P en dan trekken we er iets uit,.. :)

Het lijkt me een leuk idee,maar dan een beetje in het midden van het land.Dan is het een beetje aan te rijden. :jaknikker:

Carpoolen.

Stel we kiezen voor Walibi World in Flevoland en ik vertrek uit Eindhoven, dan is het geen enkel probleem om onderweg nog wat mensen op te pikken. Of mensen die uit Limburg komen en toch langs Eindhoven, die kunnen dan hier even parkeren in de straat en dan rijden we zo verder. Scheelt brandstof en parkeerkosten.

Walibi World is qua ligging gunstig omdat het het meest centraal ligt .Denk dat we hier de meeste sensatie kunnen beleven in de rollercoasters en attracties.Persoonlijk zou ik dus voor Walibi World stemmen.

Klinkt wel okay, maar Walter en ik zitten in juli al 4 dagen naast Walibi waarbij we waarschijnlijk daar ook naar binnen gaan, dus leek mij wel leuk om iets anders te doen.

Sowieso vind ik Walibi alleen leuk voor mensen die beetje thrillseeker zijn, meeste attracties zijn vrij heftig! Vind ik wel leuk, maar er zijn er hier denk ik zat die er niet zo van houden.

Ik ben een beetje een schijtluis als het om atrracties gaat.... :oops:

Linneushof ik wel leuk Ang, maar het is een Speeltuin...... :schater:

Niet iedereen kan de lol beleven die jij, Walter, Pim en ik wel kunnen..... :mrgreen:

Ik wil wel naar een dierentuin! Blijdorp! (ik zal eens vragen wat ik er voor korting kan regelen; schoonzus werkt er!)

Blijdorp ben ik nog nooit geweest, maar is niet echt groot heb ik gehoord...

Dierenpark Amersfoort vond ik persoonlijk super!

Of Avifauna voor de vogelliefhebbers, met een speeltuin ernaast ;)

Enne Dolfinarium wil ik ook wel weer eens heen...

Is de Efteling dan niet iets ? Het ligt in het midden van het land, er is voor ieder wat wils.. enkel de prijs is flink.. of we moeten met een groep van 20+ gaan...

Ja dat is waar.. Maar ik denk dat je met de Efteling wel het beste zit.. Als we naart dolfinarium gaat, hebben de mensen uit limburg en zeeland er problemen mee..

Zoals ik al eerder zei, je hoeft niet allemaal met je eigen auto. Het is geen enkel probleem om te carpoolen :) Doel is niet zoveel mogelijk auto's bij elkaar, maar zoveel mogelijk mensen bij elkaar :mrgreen: Dus gerust 4 man in een auto en dan vanuit alle hoeken naar de meetingplek toe :D

Share

• Create New...