Peter MK 5 Posted April 27, 2007 Report Share Posted April 27, 2007 Ik heb me vandaag nog ff creatief bezig gehouden,ik heb voorzichtig mijn fiestalogo uitgesneden op de raamband op mijn achterruit.Precies op het remlicht, dus s'avonds gaat het "feestje"branden Het zal niet ieder zijn ding zijn,maar omdat ik toch vaak s'avonds ermee rij scheelt de band heel veel.De koplampen van de achterliggers verdwijnen snel uit mijn achteruitkijkspiegel,soms kan dat heel hinderlijk zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted April 27, 2007 Report Share Posted April 27, 2007 ziet er goed uit...denk alleen dat je voor de apk je 3e remlicht moet uitschakelen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 27, 2007 Author Report Share Posted April 27, 2007 ziet er goed uit...denk alleen dat je voor de apk je 3e remlicht moet uitschakelen.... Dat wist ik dus niet Ik heb bv. bij de Focus die mooie chromen plaatjes gezien die over het derde remlicht gaan.Dus volgens jou is dat een apk afkeur?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 zijn auto's tegenwoordig niet verplicht een derde remlicht te hebben ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiesta Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 zijn auto's tegenwoordig niet verplicht een derde remlicht te hebben ? Volgens mij ook. Dat geldt dacht ik voor alle auto's gebouwd na een bepaald jaartal, ik meen 1999 of 2000. Het afplakken van het 3e remlicht levert dan een afkeur op ben ik bang. Mk.5 zou dan een grensgeval zijn, dus even goed informeren lijkt me wel handig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 28, 2007 Author Report Share Posted April 28, 2007 Helaas hebben jullie gelijk,auto's vanaf 30 september 2000 zijn verplicht een derde remlicht te hebben.En die van mij is van 2001,dus heb ik er nog plezier van tot 12 mei.Want dan moet hij weer apk gekeurd worden.Misschien kan ik wel wat regelen,maar dat zie ik dat wel.Desnoods snij ik rond het remlicht weer weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Maar als je dit zo laat zitten, met Fiesta uitgesneden, dan schijnt daar toch licht door, dan doet hij toch en keuren ze hem toch niet af. Volgens mij geeft dit geen problemen hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Precies, ik zou er niet meteen over beginnen. Met een beetje mazzel laten ze het zitten als dat het enige is.. Ik vind het trouwens wel heel grappig en het is origineel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Leuk bedacht Peter, ziet er mooi uit!! p.s. hoe staat het met je zetec-s buitenkant ombouw, is je voorbumper al binnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaasbeest Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 ja hij schijnt er misschien wel doorheen maaaaaaar naar mijn weten mag deze niet in verschillende delen zijn dus in 1 stuk ( behalve sommige busjes die hebben goedkeur voor 2 delig ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Sommige auto's hebben echt een stuk of tien van die stipjes, die niet eens samen een lijn vormen. Of de Opel Zafira, waar de achterruitenwisser voor het derde remlicht zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 29, 2007 Author Report Share Posted April 29, 2007 Leuk bedacht Peter, ziet er mooi uit!! p.s. hoe staat het met je zetec-s buitenkant ombouw, is je voorbumper al binnen? Ja,bumper is binnen.Ik moet nog skirts ophalen,maar zit ff moeilijk in mijn geld.Als ik die heb,wordt er een begin gemaakt worden met het spuitwerk.En Mike moet ook nog tijd hebben.Eerst de apk nog,het moet 12 mei gekeurd worden.En Lex heeft mijn vriendin d'r motor opgeknapt....dus ff kosten genoeg.FF afwachten wat erbij de apk wordt gezegd.Ze laten hem er wel op,maar mocht er een steekproef komen...dan zal hij eraf moeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts