Jump to content

Photoshop Contest #21

Michiel
 Share

Recommended Posts

Carosserie aanpassen valt nog wel mee hoor. Je kan proberen om de B-stijl naar achter te plaatsen en hem driedeurs te maken?

Is idd een goed idee! en dat heb ik dus ook maar gelijk toegepast ;)

Nu kijken of ik nog iets met de bumpers kan doen ofzo. Maar vind hem zo al best stoer eigenlijk :)

Groeten Dennis

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Carosserie aanpassen valt nog wel mee hoor. Je kan proberen om de B-stijl naar achter te plaatsen en hem driedeurs te maken?

En ik maar denken dat ik origineel bezig was. Nou ja vanaaf nog maar wat anders verzinnen.

Ik geloof dat er nog wel wat werk in zit voor ik hier ga showen

goed werk Dennis! vette wielen..staatum goed.. extra 10 punten omdat je twee verschillende dieptes hebt gebruikt in de wielen..ipv copy pasta hetzelfde wiel...(zoals ik zou doen, HAHA)

Laatste update dan maar :) Denk niet dat ik er nog veel aan zal veranderen!

Groeten dennis

Lens Flare is zo 1988... :oneens:

\

Weet ik! retro is in he ;)

En wat een jaar was dat!! Iran en Irak staakt het vuren, Monique Knol wint goude plak in olympische spelen en niet vergeten Nederland wint met 2-0 van de sovjet-unie in de finale voor het europese kampioenschap voetbal....

Ook niet te vergeten Michael Jackson met Smooth Criminal en Salt n Peper met Push it op nummer 1 in de nederlandse top 40

EN! last but not least... de film rainman komt uit :jaknikker:

dus... (B)

Ook niet te vergeten Michael Jackson met Smooth Criminal en Salt n Peper met Push it op nummer 1 in de nederlandse top 40

Dat moet PHPjunkie zich vast wel herinneren. Die is namelijk van die generatie en had een grote poster van Salt-n-peper op zijn kamer hangen (of waren het nou Mel&Kim? :mrgreen: )

Dat moet PHPjunkie zich vast wel herinneren. Die is namelijk van die generatie en had een grote poster van Salt-n-peper op zijn kamer hangen (of waren het nou Mel&Kim? :mrgreen: )

Hoe verwarrend (en off-topic) dit ook is: Salt-n-Pepa waren met z'n drieën.... Nummer drie heette Spinderella (en op hun album stond een track met de naam Spinderella's not a fella (but a girl-DJ)).

De poster was dus van mel en kim....

melandkimbook.jpg

• 3 weeks later...
Wil niet heel lullig zijn maar volgens mij is 21 mei (het einde van de contest) al geweest......

Jup, maar ik heb maar 1 inzending gehad en die is al eens geplaatst in het topic, dus om daar nou een poll voor te openen vind ik ook weer zoiets :mrgreen:

• 3 weeks later...

had al een tijdje geleden even een avondje zitten knutselen. Heb toen niet de tijd genomen het af te maken na het zien van wat de andere hebben gemaakt. Om er een competitie van te kunnen maken hier even een voorproefje van wat ik toen gemaakt had:

dodgecaliber.jpg

Van de week eens kijken of ik het nog een beetje kan opleuken...

Nou, dan heeft die ene dus contest 21 gewonnen, en mag die toch een nieuwe contest/opdracht plaatsen?

Ondertussen bijna 3 weken verder, en nog steeds geen contest nummer 22? {cry}

Heb ik es een keer een redelijk rustig weekend, waarin ik best wat uurtjes zou kunnen stoeien met een auto, gebeurt er niks :oneens:

ik vind hem geslaagd. Kan natuurlijk gaan zeuren over de afwerking maar zolang ik het nog niet beter kan ga ik dat maar niet doen ;)

Ben benieuwd wanneer er een nieuwe contest gestart word.

Het lijkt mij grappig om een auto te nemen die vere van stoer is en daar wat van proberen te maken zoals bijvoorbeeld deze:

daihatsusirion2_1.jpg

of deze:

0c7a91f75ec2c2d06c37ffc6abd6cbdd.jpg

moeten we alleen even wat beter plaatjes vinden

Het lijkt mij grappig om een auto te nemen die vere van stoer is en daar wat van proberen te maken zoals bijvoorbeeld deze:

Lijkt mij ook, maar de winnaar (tevens enige deelnemer) van contest 21 moet ff wakker worden geschud!

ik vind hem geslaagd. Kan natuurlijk gaan zeuren over de afwerking maar zolang ik het nog niet beter kan ga ik dat maar niet doen ;)

daihatsusirion2_1.jpg

of deze:

0c7a91f75ec2c2d06c37ffc6abd6cbdd.jpg

moeten we alleen even wat beter plaatjes vinden

Ohw, ik dacht dat je die Dodge naar een Daihatsu gephotoshopt had (wel een verbetering hoor)

Ohw, ik dacht dat je die Dodge naar een Daihatsu gephotoshopt had (wel een verbetering hoor)

Haha nee kon ik maar zo goed photosoppen dan was je de eerste die ik het laat zien. Ik had alleen een idee voor een nieuwe contest

• 4 weeks later...

komt er eigenlijk nog een keer een nieuwe photoshop contest? Lijkt mij wel leuk iig :)

En weer een ford, zou erg leuk zijn! De fiesta, of de nieuwe mondeo misschien? Of wat ook leuk kan zijn, een ander merk om shoppen naar een ford :P lol

Groeten dennis

Ik heb geprobeerd om de laatste keer er nieuw leven in te blazen, maar kreeg uiteindelijk maar 1 inzending :oneens:

Maar als jij een nieuwe foto uitkiest en een einddatum aan het eind van de vakantie, dan hebben we meer kans misschien.

Share

Announcements

• Create New...