Jump to content

Photoshop Contest #21

Michiel
 Share

Recommended Posts

Het is weer lang geleden dat we een Photoshop contest hadden. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een leuke grote foto uit te zoeken en hem hier neer te planten. Succes!

Inzenden kan naar: michiel @ fiestaclub . nl en de actie loopt tot en met 21 mei 23.59 uur. Je uiteindelijke foto mag niet kleiner zijn dan 960x600 (kwart van de oorspronkelijke maat).

Mochten er mensen zijn die mee willen doen, maar niet weten hoe het werkt, dan kun je in dit topic daar natuurlijk altijd voor terecht :)

dodgecaliber1431920hz9.jpg

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu werkt de link wel ;) Maar volgens mij mogen we de pics zelf kiezen ;)

Je komt op de main page uit, en niet bij een foto

Groeten dennis

Als ik er op klik kom ik gewoon bij de auto uit, maar misschien ligt dat aan de gebruikte browser? Ik gebruik Mozilla Firefox in Linux. Misschien dat Windows er anders op reageert?

Ik zet hem wel even ergens anders neer.

Suc6 allemaal... Ik houd het in de gaten !

Je kunt ook zelf meedoen :) Echte photoshopguru's zitten hier niet echt, dus er is altijd wel wat van te maken :mrgreen:

1. Ik ben daar niet zo handig in

2. Ik heb het programma nog niet eens :P

Ook ik ben er niet handig mee,wel eens wat geprobeerd.Maar het is wel leuk om te zien.

Het enige wat ik deed was collages maken.Maar daar lukte de 1 ook beter als de andere.

Voorbeeld

efe5.jpg

peter.jpg

fordvriendenroermond3.jpg

Lexonder.jpg

hier staan er een goeie 200

http://s13.photobucket.com/albums/a291/peterloenhout/

Ik vind het wel knap als je echt goed kan fotoshoppen.Ik weet dat Nol er ook wel eens mee bezig is geweest.

Je mag gerust je "tussentijdse" photoshops hier neergooien hoor :) Dan geven we je pointers hoe je hem beter kan maken :)

Dat is miss wel een goed idee ja.. Michiel.. hoe kan ik aan het programma komen?

Nee hoor, die regels zijn nog uit 2004 toen er hier met enige regelmaat photoshoppers zaten die de hele dag door auto's shopten. Dat was om te voorkomen dat ze foto's uit hun portfolio zouden gebruiken of op andere websites al hadden geplaatst.

Nee hoor, die regels zijn nog uit 2004 toen er hier met enige regelmaat photoshoppers zaten die de hele dag door auto's shopten. Dat was om te voorkomen dat ze foto's uit hun portfolio zouden gebruiken of op andere websites al hadden geplaatst.

OOwwwhhh...ik aandachtig die regels door lezen en nu zijn de regels geen regels meer...haha

Ik heb ook maar eens een poging gedaan! Normaal maak ik alleen signatures op andere fora's wat een stuk simpeler is. Dat is niet meer als wat knip en plak werk.

Door de link naar digimods ben ik ook eens aan de gang gegaan met auto's. Nu heb ik een eerste poging gedaan, maar wel een wat oppervlakkige. er zitten ook nog meer dan genoeg schoonheids foutjes in... maar dat is voor een volgende keer :) Ben beneiuwd wat jullie er van vinden!

CALIBER-TEST1.jpg

Groeten denniST

hha goed bezig manne.

ik kan het zelf niet dus ik bemoei me maar met die van jullie..

andere wielen? met een dieper velgbed?

carbon motorkap is goed Dennis! netjes

Ziet er goed uit beide. Gister zelf ook even aan de slag gegaan maar na het bekijken van deze twee zie ik dat er nog wel het een en ander te doen is voordat ik die van mij zou kunnen plaatsen.

Moet ook nog even kwijt dat ik het een erg lelijke wagen vind. Eens kijken of we daar wat aan kunnen veranderen...

Ik zou willen dat ik niet zo'n grote mond had gehad tegen Coen want dan had ik dit topic gewoon links kunnen laten liggen.

hha goed bezig manne.

ik kan het zelf niet dus ik bemoei me maar met die van jullie..

andere wielen? met een dieper velgbed?

carbon motorkap is goed Dennis! netjes

thanx allemaal voor de complimenten :)

Het carbon vond ik zelf ook best goed gelukt! en het was helemaal niet zo moeilijk om te maken!

Ik ben flink op zoek geweest naar de juiste velgen... jezus... wat is dat lastig zeg... of ze staan niet goed, zijn te klein of t ziet er niet uit :P maarja... geduld was een schone zaak in dit geval :) vandaar een kleine update! De volgende stap: de carrosserie aanpassen.. maar dat vind ik best moeilijk op deze auto eerlijk gezegd.

dodge-caliber-restyle-proto.jpg

Groeten DenniST

Share

Announcements

• Create New...