Peter MK 5 Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Van de week maar eens mijn audio ff ingebouwd,het zit nu voorlopig op de achterkant van de bank geschroefd en de subwoofer met kist staat er nu ook in.Er moet nog eens een dubbele bodem in komen,maar dat wordt voorlopig ff op de lange baan geschoven. Het gaat weer aardig te keer in mijn auto 1x 1200 watt Ultimate versterker + JBL 1600 watt subwoofer. 1x 330 watt Ultimate versterker + Pioneer 350 watt 4 weg Hier had ik ook eerst Ultimate 3 weg bij van 380 watt,helaas zijn die uit mijn vorige auto gestolen En dan een JVC headunit mp3. Ik ben dus weer op deze foto kun je zien hoe het in mijn ex auto zat In de Fiesta komt de sub wel beter tot zijn recht,ik zal van de week ff wat foto's maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_scorpion Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 klinkt goed, ben benieuwd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Blijf het een prachtauto vinden, heb je er geen spijt van? Ennuuuhh foto's van de Fiesta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 21, 2007 Author Report Share Posted April 21, 2007 Blijf het een prachtauto vinden, heb je er geen spijt van? Ennuuuhh foto's van de Fiesta?? Ik zit nu in Schoonhoven,maandag zal ik foto's maken De RS 2000 heb ik een hoop plezier van gehad,maar als er straks een mustang voor de deur staat ben ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 Blijf het een prachtauto vinden, heb je er geen spijt van? Ennuuuhh foto's van de Fiesta?? Ik zit nu in Schoonhoven,maandag zal ik foto's maken De RS 2000 heb ik een hoop plezier van gehad,maar als er straks een mustang voor de deur staat ben ik Tis maandag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 27, 2007 Author Report Share Posted April 27, 2007 Helaas heeft het ff geduurd,maar ik heb de foto's gemaakt.Ik heb het maar ff in het juiste topic gezet dus is het te zien in "In car entertainment en beveiliging" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts