Peter MK 5 Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 Ff een beetje proberen,we hadden nog wat velgen liggen.18 inch van mercedes en 19 inch van 300zx. 18inch 19 inch wel een beetje breed Zo heeft hij de 29ste wel grip op Zolder Het wordt de eerste keer dat we meedoen aan de 400 meter sprint.Ik ben benieuwd wat hij gaat doen Nog wel ff een nekkraag aanschaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 ben ook benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 18, 2007 Author Report Share Posted April 18, 2007 ben ook benieuwd Als het goed is zit hij dik boven de 200 op de sprint,zo hard hebben we er nog nooit meegereden.Het is ook meer een test hoe hij zich gedraagt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukeli Posted April 19, 2007 Report Share Posted April 19, 2007 Best dik eigenlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Je banden lijken ongelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Je banden lijken ongelijk Dat zijn ze ook Waarschijnlijk om te kijken alleen 1 kant verwisseld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Deze auto hebben we op EFE gezien! Of is dit niet die met een V6 motor erin? Helaas had hij daar toch niet de grip op de weg die hij had verwacht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 21, 2007 Author Report Share Posted April 21, 2007 Deze auto hebben we op EFE gezien! Of is dit niet die met een V6 motor erin? Helaas had hij daar toch niet de grip op de weg die hij had verwacht. Het is idd met de V6 24v cosworth erin.We gaan nu een beetje gewicht op de achterwielen leggen om te kijken of we zo meer grip krijgen.Het verschil van de achterwielen is idd omdat we maar 1 kant hebben verwissled.De andere kant zit de slick nog op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Dan zag ik het toch goed! Hoeveel bhp had hij nou op de dyno???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 21, 2007 Author Report Share Posted April 21, 2007 Dan zag ik het toch goed! Hoeveel bhp had hij nou op de dyno???? Hij kwam toen uit op 170,maar dat was wel met slippende banden.De rollen op de dyno konden het niet zo goed aan,normaal gesproken zou hij rond de 200/220 moeten uitkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Damn! Dat wil ik ook wel eens rijden....fiestaatje 2 met een dikke vette cosworth motor! Whaha, daar mag mijn spoiler volgens de engelsen dan wel op! Echt een top auto hoor! Ik heb er aardig op lopen kwijlen op EFE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts