Jump to content

Rondje Ringvaart Haarlemmermeer

Chantal
 Share

Recommended Posts

Hey mensen,

Na een iets wat minder geslaagde meeting in Bataviastad (omdat er weinig leden waren) maar een hartstikke leuke avond daarna, zijn wij; Pim, Walter, Angéla, Alex en ik op het idee gekomen om een tourtochtje te doen rond de ringvaart.

Allereerst omdat dit een prachtige rit is van ongeveer 80 kilometer met geinige dorpjes onderweg. Maar ook omdat er genoeg recreatie onderweg is waar we even wat kunnen drinken enzo.

Het is nog een opzet, dus waar we kunnen beginnen en wanneer is nu even niet aan de orde.

Het belangrijkste nu eerst is wie er interesse heeft. We komen ook langs een bedrijf waar ze jachten bouwen en misschien kunnen we zelfs een rondleiding regelen. (een vriend van ons werkt daar)

Het is een fijne rit en misschien is dit wel leuk voor de club.

Graag jullie reactie.

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey wat geinig dat er zoveel animo voor is! :cheerlie:

Ik zal eens wat dieper erop ingaan en kijken wat een leuke route is.

Als we ergens niet doorheen kunnen, zal er vast wel een weggetje omheen zijn. :wink:

Ik ga aan de slag. Jullie horen het gauw! :duim:

hey,

Klinkt zeker wel leuk...

Ik was er gister (Bataviastad) niet bij, want kwam er te laat achter dat er een meeting zou zijn.

En er speelt ook wel een kleine rol, dat ik eigenlijk nog niemand echt ken van et forum....Dus misschien zijn er mensen uit de buurt van Utrecht, die ook mee zouden willen met deze toer? dan kunne we misschien wel samen rijden...

Heb ik het goed gelezen dat bijvoorbeeld Coen in de buurt van Utrecht woont? (Correct me if I'm wrong :-) )

Hoor et nog wel :)

hey,

Klinkt zeker wel leuk...

Ik was er gister (Bataviastad) niet bij, want kwam er te laat achter dat er een meeting zou zijn.

En er speelt ook wel een kleine rol, dat ik eigenlijk nog niemand echt ken van et forum....Dus misschien zijn er mensen uit de buurt van Utrecht, die ook mee zouden willen met deze toer? dan kunne we misschien wel samen rijden...

Heb ik het goed gelezen dat bijvoorbeeld Coen in de buurt van Utrecht woont? (Correct me if I'm wrong :-) )

Christina je moet gewoon een keer meegaan dan leer je gelijk de mensen kennen.Op zo'n meeting is het altijd gezellig en je zal er heus niet verloren bij staan.Trust me.Gr. Pimknipoog.gif

hey,

Klinkt zeker wel leuk...

Christina je moet gewoon een keer meegaan dan leer je gelijk de mensen kennen.Op zo'n meeting is het altijd gezellig en je zal er heus niet verloren bij staan.Trust me.Gr. Pimknipoog.gif

Nee hoor Ome Pim past wel op je :schater:, en 1 voordeel je herkent hem altijd

Het lijkt mij dat we het beter na de Vuren meeting kunnen doen.

Dan is mijn auto namelijk af.... :oops:

Dus ergens in Juli?

Ruim vooraf afspreken, want dan kunnen de meeste mensen er rekening mee houden.

Ik heb nu dus al elf mensen die het leuk zouden vinden! :cheerlie: Toppie!

Lijkt me een leuk plan, ik heb nog maar weinig mensen gesproken door mijn late aankomst (door lekke band) op de meeting in Bataviastad. Dit is voor mij een "thuiswedstrijd", dus als de datum schikt ben ik er bij :veryhappy: .. ik stem voor een zondag :jaknikker:

Dit zijn alle data in juli;

zaterdagen; 7, 14, 21 of 28

zondagen; 8, 15, 22 of 29

We moeten even kijken wanneer de meeste kunnen.

Als we alle data even posten die we wel kunnen, vallen er vanzelf al een paar af.

Share

Announcements

• Create New...