Jump to content

Meeting Batavia Stad

Chantal
 Share

Recommended Posts

Doen we! En dan graag een iets minder warme auto, mooie locatie, leuke outfit en van tevoren een zonnebankje pakken :P

(ohw wat ben ik toch een zeikerd ;):P )

Doet Channie dan ook weer mee???

Tuurlijk! :jaknikker:

Moet dan alleen nog effe geshopd worden voor twee strakke pakjes.Hè dames.Springen.gif

Ik had een voorstel gedaan voor leuke pakjes maarre :blink: ik geloof niet dat die in de smaak vielen.... :mrgreen:

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Doen we! En dan graag een iets minder warme auto, mooie locatie, leuke outfit en van tevoren een zonnebankje pakken :P

(ohw wat ben ik toch een zeikerd ;):P )

Doet Channie dan ook weer mee???

Tuurlijk! :jaknikker:

Moet dan alleen nog effe geshopd worden voor twee strakke pakjes.Hè dames.Springen.gif

Ik had een voorstel gedaan voor leuke pakjes maarre :blink: ik geloof niet dat die in de smaak vielen.... :mrgreen:

Na bataviastad weet ik wel wat voor smaak ze hebben...Jubmo20Emoticon2027.gif

.... :oops: me and my big mouth....

I do love the way the Dutch sprinkle their conversations with Engling words. :grin:

I think the answer to that is...."Better put a sock in it" :schater:

hehe! :mrgreen:

@ Ice Princess; Ik heb zo een catsuit... :oops: ....twee zelfs....heeeel sexy inderdaad.

Ik heb m in het wit en in het zwart. Als jij nou de witte aandoet en ik de zwarte...op de volgende meeting? Vuren? :mrgreen:

Kan je dan rijden in zo'n dwangbuis?

Of zelfs maar als iemand in een dwangbuis naast je zit? Volgens mij wordt je dan vrij snel aangehouden en terug naar de inrichting gebracht!

Is goed hoor Chantal, maar weet niet of ik in die van jou pas...ben iets kleiner en misschien wat smaller

One size fits all! (misschien pas ik er niet meer in.... :oops: )

We passen hem wel even als je weer eens bij me bent, goed?

Kan je dan rijden in zo'n dwangbuis?

Of zelfs maar als iemand in een dwangbuis naast je zit? Volgens mij wordt je dan vrij snel aangehouden en terug naar de inrichting gebracht!

Gezocht: Taxi voor naar de meeting.......gaat om een lieve jongen in dwangbuis.......

:biglaugh:

Zie je het al voor je twee fiestababes in catsuits en een geschifte met een dwangbuis in het midden. :schater:

Kan je wel een leuk plaatje van schieten. :veryhappy:

Lekker... :blink: ....bedankt Pim......nou ben ik gelijk een geschifte.....

Maar dan zit ik wel lekker tussen de car-babes :naughty:{kwijl}

Daar heb je erg weinig aan als je met je armen en handen in een dwangbuis zit.

Share

Announcements

• Create New...