Jump to content

Meeting Batavia Stad

Chantal
 Share

Recommended Posts

Jaaah! :veryhappy: Ik vind die foto van mij zowaar mooi!

Nou, mooi! Doe ermee wat je wilt hoor!

Die met Ang is idd gewoon grappig. Ik heb net mn muil open! Geen gezicht! hahaha :biglaugh:

Ken je niet zo heel goed natuurlijk, maar gisteren was het iig moeilijker je met de mond dicht op de foto te zetten :schater::mrgreen:

Leuk kenteken van de emmer 36-36-36....die mocht je wel gewoon laten staan hoor...

Ach, was eenmaal bezig.

Thanks Blue Fiesta! :applaus:

Any time...

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Das ook weer waar! :mrgreen:

Ik zal ook echt niet stil blijven hoor...kan ik niet! Dat merkte je gister wel.

Vond het erg leuk je ontmoet te hebben. Beetje kort, maar ik moest en zou nog even gaan winkelen....ja, ik ben toch echt een meid...ookal klink ik soms als een gast... :oops:

...ik ratel nu alweer teveel door...sorry, ik stop wel weer.....eventjes dan! :wink:

Bedankt peeps voor jullie opkomst

alleen zonde dat heel veel clubs heel snel besloten om naar het water tegaan

vw club die er was in de mrgen was heel snel weg

Vervolgens een grote opkomst van ford team utrecht en daarna vervolgens eindelijk de probe club rond 1400H binnen 30 min waren de meesta al weg de meeste gingen naar een mustang meeting hoorde ik en andere vervolgens weer het strand kozen

Het was eigelijk te mooi weer om in batavia te zijn als je 3 stappen loopt en je had water en paar meer stapjes en je had strand

Voor de rest was het echt heel leuk en heb echt een stel gave auto's gezien

hiero wat foto's

m40gn3.jpg

m22nz5.jpg

m30yl2.jpg

m15ec7.jpg

m45rp5.jpg

m18no3.jpg

m38ba4.jpg

m11di7.jpg

Meer foto's ken je vinden op http://www.mijnalbum.nl/Album=8VFW3WW8

als je foto van je auto wilt hebben in poster voormaat mail dan even naar Buzzz_fuzzz@hotmail.com

Verder wil ik iedereen bedanken die gekomen zijn het was een leuke dag

cheers rich

Chantal, vond je haar heel erg meevallen hoor en je staat mooi op de foto meid. Moeten we zeker vaker doen, lijkt me echt leuk! Hopen dat ik dan niet meer zo bleek ben en weer een beetje normaal op de foto kan kijken...

BlueFiesta, je had toch ook nog een foto van mij alleen nog helemaal op de emmer?? Zou je die kunnen pben ofzow?? Alvast bedankt!

Chantal, vond je haar heel erg meevallen hoor en je staat mooi op de foto meid. Moeten we zeker vaker doen, lijkt me echt leuk! Hopen dat ik dan niet meer zo bleek ben en weer een beetje normaal op de foto kan kijken...

BlueFiesta, je had toch ook nog een foto van mij alleen nog helemaal op de emmer?? Zou je die kunnen pben ofzow?? Alvast bedankt!

Ehmmm, je vond ze niet mooi, dus heb ik ze direct verwijderd - was niet de bedoeling? :blink:

Ehmmm, je vond ze niet mooi, dus heb ik ze direct verwijderd - was niet de bedoeling? :blink: Vrouwen zijn... nounee, laat maar...

......ondoorgrondelijk??? :biglaugh::schater:

Whahaha maar maakt niet uit hoor...dacht dat je alleen die closeup foto's had verwijderd. Er zat er namelijk nog een tussen met mij geheel en die vond ik wel leuk :oops:

Dan spreken we bij deze af dat we het gewoon nog een keertje overdoen, OK?

Doen we! En dan graag een iets minder warme auto, mooie locatie, leuke outfit en van tevoren een zonnebankje pakken :P

(ohw wat ben ik toch een zeikerd ;):P )

Doet Channie dan ook weer mee???

Ik vind 't allemaal best. Niet deze maand, want zonder wheels begin ik niet veel. Verwacht mn ST ergens in mei.

Minder warme auto......hmmm

Dat kan op twee manieren: koudere buitentemperatuur of airco in laten bouwen :mrgreen:

Met een airco kun je helaas geen motorkap koelen. Die was heet genoeg om een eitje te bakken of zoals hier billen te braden. Had ik even niet in de gaten toen ik het vroeg - sorry dames...

Nee......laat maar...... {confused}:blink:

Ah, even de tijd genomen wat terug te lezen - de cursus snellezen is duidelijk te lang geleden. Snap nu wat je bedoelt. Ging idd over zitten OP de auto ipv erin. Voor plaatjes heb je erop beter licht dan erin.

Blue fiesta heeft ook nog mooie foto's gemaakt. Hopelijk krijgen we deze ook nog te zien?

Tuurlijk! Deze vind ik bijvoorbeeld schitterend:

074e2355hk4.jpg

Beetje off-topic misschien, nouja er waren wel meer Japjes en deze hield zich tenminste mooi rustig:

074e2334st1.jpg

Vind persoonlijk die foto via die spiegel ook mooi gelukt en ben zeer beniewd naar de foto's van BlueFiesta...

Bij deze een plaatje van jullie op de emmer:

074e2353pb4.jpg

Bluefiesta nog even bedanken voor het maken van een paar bijzondere foto's.

Hoop dat ze gauw online te bekijken zijn.

Pim, bij deze. Ik denk dat je doelt op de eerste, maar ook van je bolide heb ik een plaatje.

074e2351mh5.jpg

074e2362jl9.jpg

Oja, voor alles geldt: ben je het niet met plaatsing eens, dan even een PM om het te verwijderen.

Bluefiesta helemaal toppie die foto's.Is wel erg bijzonder zo door die zonnebril. Bedankt voor de mooie bijdrage.

Doen we! En dan graag een iets minder warme auto, mooie locatie, leuke outfit en van tevoren een zonnebankje pakken :P

Tuurlijk! :jaknikker:

Tuurlijk! :jaknikker:

Moet dan alleen nog effe geshopd worden voor twee strakke pakjes.Hè dames.Springen.gif

Share

Announcements

• Create New...