Jump to content

Meeting Batavia Stad

Chantal
 Share

Recommended Posts

Hey allemaal,

Net terug van de meeting in Batavia stad.

Ik zal zo direct wat foto's plaatsen. Eerst effe bijkomen van de lange rit....

Het was heel warm.

Waar was iedereen? Dat is wat wij (Pim, Walter, Angéla, Alex en ik) ons afvragen!?!

We hebben er maar een paar gezien. En dat terwijl we er al heel vroeg waren en best laat weg gingen (uurtje of 4) Volgens mij kwam Lukeli net aanrijden toen wij er vandoor gingen.

Er was toch een hele lijst van mensen die zouden komen?!

No goed, ik ga weer even relaxen en nababbelen met de rest en dan zal ik mn foto's plaatsen. (zonder kentekens af te schermen! :mrgreen: )

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yes, ik ben gespot.. :P ja vond het ook jammer dat er zo weinig waren.. Ik was er al een tijdje hoor, toen jullie weggingen. Richard had namelijk mijn stuur al gemaakt. Maar ik zat tijdje in me auto. Voetballen te luisteren :P Maar t was wel gezellig. Toen ik aan kwam rijden waren we ff bij t water geweest.. (ik en mijn zwager) Ik zal de foto's ook plaatsen die ik heb gemaakt.. :) zijn er maar 5 ofzow dusja..

Overzicht van toen het heel even druk was;

DSC00234.jpg

DSC00235.jpg

Pim achter ons;

DSC00237.jpg

De lichtshow van Pim :mrgreen: ;

DSC00241.jpg

Jammer dat er weinig leden waren. Er waren wel wat mensen van andere clubs.

Gelukkig hebben we ons vermaakt met shoppen in Bataviastad (wat tegen viel...) maar gelukkig wel wat gekocht bij Mexx.

Blue fiesta heeft ook nog mooie foto's gemaakt. Hopelijk krijgen we deze ook nog te zien?

Hoi hoi,

Het was echt super lekker weer en ondanks de zeer matige opkomst van fiestaclubleden heb ik me prima vermaakt en zeker met mijn shopgenootje Chantal.

Hier ook van mijn kant de foto's, het zijn er teveel om ze te bewerken. Zie je jouw auto ergens tussen en wil je je kenteken afgeschermd hebben, pb me dan, dan haal ik je foto eraf.

P1010001-1.jpg

Allereerst de wagen waar ik en Walter in mee zijn gereden, de auto van Pim

P1010002-2.jpg

De welbekende emmer :D

P1010003-1.jpg

Auto van Galien als ik het goed heb...

P1010004-1.jpg

P1010005-1.jpg

Auto van BuzzFuzz, heeft heel de middag in een feloranje shirtje clubleden op zitten wachten. Vind dat wel een applausje waard! :applaus:

P1010006.jpg

Deze is volgens mij van Steve...correct me if I'm wrong (er stonden er namelijk twee en weet niet meer welke auto bij wie hoort :oops: )

P1010007-2.jpg

P1010008.jpg

P1010009-2.jpg

P1010010-1.jpg

In volgende post de rest van de foto's...past namelijk niet in 1 bericht...

P1010024.jpg

De welbekende tigra van Team Tuning Girls

P1010025.jpg

P1010026.jpg

Overzichtsfotootje

P1010027.jpg

En nog eentje...

P1010031.jpg

En last but not least de lichtmobiel van Pim!

Pim nogmaals bedankt voor het meerijden en ik vond het echt supergezellie. Chantal wij gaan zeker nog een keertje samen shoppen :hug: .

Liefs Angéla

Buzzfuzz super dat je hele dag bij de auto's bent gebleven en nog bedankt voor de kortingsbonnen. Was ondanks de lage opkomst van de Fiestaclubleden toch nog een zeer geslaagde dag.Wij hebben ons toch wel vermaakt.Jammer van die slusluki met zijn teringherrie.

Bedankt voor de leuke dag.Vooral Chantal en Alex voor de goede verzorging zowel voor als na de meeting.

Echt gaaf deze foto.......

.

P1010031.jpg

Foto is toch nog netjes gelukt van je lichtjes he Pim?? Was de best gelukte foto in ieder geval, de anderen waren beetje bewogen en onscherp...

Bedankt hè.applause.gif

Geen foto van mij.. :( maja ik zal ze er zelf wel opzetten.. :P zie je meteen hoe het was toen ik er was.. :(

Er zitten ook foto's bij van de andere kant van de parkeerplaats bij het water.. :)

BuzzzFuzzz, super bedankt jongen !

S6000968.jpg

Pim, met links die aardige jongen die een klapband had gehad op de heenweg.

S6000967.jpg

Kijk, zo lijkt het nog heel wat :P

S6000969.jpg

Mijn nieuwe stuur:

S6000970.jpg

S6000971.jpg

S6000973.jpg

Geen foto van mij.. :( maja ik zal ze er zelf wel opzetten.. :P zie je meteen hoe het was toen ik er was.. :(

Er zitten ook foto's bij van de andere kant van de parkeerplaats bij het water.. :)

BuzzzFuzzz, super bedankt jongen !

S6000968.jpg

Pim, met links die aardige jongen die een klapband had gehad op de heenweg.

S6000967.jpg

Kijk, zo lijkt het nog heel wat :P

S6000969.jpg

Mijn nieuwe stuur:

S6000970.jpg

S6000971.jpg

S6000973.jpg

Blue fiesta heeft ook nog mooie foto's gemaakt. Hopelijk krijgen we deze ook nog te zien?

Tuurlijk! Deze vind ik bijvoorbeeld schitterend:

074e2355hk4.jpg

Beetje off-topic misschien, nouja er waren wel meer Japjes en deze hield zich tenminste mooi rustig:

074e2334st1.jpg

Vind persoonlijk die foto via die spiegel ook mooi gelukt en ben zeer beniewd naar de foto's van BlueFiesta...

Bij deze een plaatje van jullie op de emmer:

074e2353pb4.jpg

Bluefiesta nog even bedanken voor het maken van een paar bijzondere foto's.

Hoop dat ze gauw online te bekijken zijn.

Pim, bij deze. Ik denk dat je doelt op de eerste, maar ook van je bolide heb ik een plaatje.

074e2351mh5.jpg

074e2362jl9.jpg

Oja, voor alles geldt: ben je het niet met plaatsing eens, dan even een PM om het te verwijderen.

Nou zou me leuk lijken hoor met Chantal samen ;), als jullie zorgen voor de tenues dan wil ik best als promogirl voor de fiestaclub rondlopen op Vuren en op Landgraaf bv... :jaknikker: (kan nog wel wat mooie foto's gebruiken voor mijn portfolio...dit was puur lol)

Persoonlijk vind ik de dames shirts van de fiestaclub niet zo btw, iets spannender mag wel ;)

Hoi hoi,

BlueFiesta, foto's zijn echt gaaf geworden. Vind die van Chantal egt super mooi, die van Chan en mij op de emmer is gewoon grappig :)

Mooi. Je bent er tevreden over. Kan ik er al eentje laten staan iig ;)

De Fiestaclub heeft nu ook al zijn eigen car-babes...... :jaknikker:

Yep. Heb je allemaal gemist gisteren - was erg gezellig hoor!

......is het car-babe tenue al in de maak?? :mrgreen:

Hoezo, had je er eentje willen bestellen soms? :schater:

Heb persoonlijk iets wat meer gekleed is, netjes en toch sexy. Mooie zwarte catsuit ofzow, die van voor en op de benen opengewerkt is. Is maar een ideetje ;) Gaat er niet om zo hoerig mogelijk op de foto te staan, maar het draait meer om een mooi plaatje vind ik...

Jaaah! :veryhappy: Ik vind die foto van mij zowaar mooi!

Die met Ang is idd gewoon grappig. Ik heb net mn muil open! Geen gezicht! hahaha :biglaugh:

Leuk kenteken van de emmer 36-36-36....die mocht je wel gewoon laten staan hoor...

Thanks Blue Fiesta! :applaus:

PS Als ik car babe moet/ mag zijn, wil ik geen bad hair day hebben, want dat was gister wel het geval! :oneens:

Share

Announcements

• Create New...