Peter MK 5 Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Het is al ff geleden dat ik het gedaan heb,maar ik was er nog niet aan toe gekomen om foto's te nemen.dus bij deze Het geluid is nu iets dieper,wat meer een brom.Wel heel beschaafd,maar dat is ook de bedoeling.Volgende week is de voorbumper binnen,van een sport.En gelukkig kan ik ook een paar side skirts kopen,dus er komt weer een beetje zonneschijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 14, 2007 Author Report Share Posted April 14, 2007 Toen ik op voorbeeld van het bericht klikte zag het er goed uit,maar nu kun je de tekst niet meer lezen en zijn de foto's te groot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Ziet er goed uit Peter! Heb zelf ook een Sebring einddemper: mooi diepe brom inderdaad en lekker gedoseerd, niet te hard. Ben d'r zelf ook erg tevreden mee. Ben natuurlijk erg benieuwd naar de nieuwe voorbumper! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Mooi pijpje hoor , verlaging is ook goed te zien en niet té Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueFiesta Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Mooi Peter! Het lijkt erop dat je er weer wat moois van maakt. Eevn een tip voor die skirts. Eigenlijk is de ruimte tussen deur en dorpel te klein voor het monteren van skirts, waardoor je deuren er een beetje overheen schuren als er wat vuiligheid tussen komt. Voor je het weet is de lak eraf en de roest erop. Ik heb dat gehad met m'n Sportje. Misschien moeten de deuren iets omhoog, maar wie weet heeft iemand anders daar ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiesta2000 Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Eevn een tip voor die skirts. Eigenlijk is de ruimte tussen deur en dorpel te klein voor het monteren van skirts, waardoor je deuren er een beetje overheen schuren als er wat vuiligheid tussen komt. Voor je het weet is de lak eraf en de roest erop. Ik heb dat gehad met m'n Sportje. Misschien moeten de deuren iets omhoog, maar wie weet heeft iemand anders daar ervaring mee? Inderdaad een goeie tip! Er zit een randje aan de bovenkant van de skirts dat op de dorpel komt te rusten. Heb er zelf geen last vast, er zit nog (net) genoeg ruimte tussen onderkant deur en het randje van de skirts, maar ik heb het randje wel vast gekit aan de dorpel. Heb overigens de skirts in z'n geheel vast gekit omdat de gewone mk5 in tegenstelling tot de Sport geen bevestigingspunten heeft in de dorpels. Mocht je t.z.t. nog wat tips nodig hebben stuur me maar een pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted April 21, 2007 Author Report Share Posted April 21, 2007 Eevn een tip voor die skirts. Eigenlijk is de ruimte tussen deur en dorpel te klein voor het monteren van skirts, waardoor je deuren er een beetje overheen schuren als er wat vuiligheid tussen komt. Voor je het weet is de lak eraf en de roest erop. Ik heb dat gehad met m'n Sportje. Misschien moeten de deuren iets omhoog, maar wie weet heeft iemand anders daar ervaring mee? Inderdaad een goeie tip! Er zit een randje aan de bovenkant van de skirts dat op de dorpel komt te rusten. Heb er zelf geen last vast, er zit nog (net) genoeg ruimte tussen onderkant deur en het randje van de skirts, maar ik heb het randje wel vast gekit aan de dorpel. Heb overigens de skirts in z'n geheel vast gekit omdat de gewone mk5 in tegenstelling tot de Sport geen bevestigingspunten heeft in de dorpels. Mocht je t.z.t. nog wat tips nodig hebben stuur me maar een pm. zal ik zeker ff doen.In ieder geval bedankt voor de tip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts