Jump to content

Afterparty Bbq Fiesta/ka/puma/focus Meeting

Jur
 Share

Recommended Posts

Hi,

Mijn vriendin (Jacqueline) kwam met het idee om na de Fiesta/Ka/Puma meeting voor de Fiestaclub leden een 'afterparty' te organiseren.

Aangezien vorig jaar de BBQ niet doorgegaan is, leek het ons leuk deze alsnog te organiseren.

De BBQ is wel in 'amerikaanse' stijl, d.w.z. Bring your own food/drinks.

Dit om 2 redenen. Vooraf is slecht te bepalen welke mensen wel en niet willen komen, last minute aan/afmeldingen etc. En op deze wijze neem iedereen zijn eigen favorite eten/drinken mee.. en is dus iedereen tevreden.

Wat wij wel kunnen regelen zijn de zaken eromheen:

- Koeling voor het vlees (het hoeft dus niet de hele dag in de auto te liggen tijdens te meeting)

- BBQ

- Sausjes

- Paar salades

- Bordjes, bekertjes, bestek etc

- Plaats om te BBQ-en

- Tent voor het geval het slecht weer wordt.

De locatie...... wel zoals sommigen van jullie weten zijn wij recent van een 3 kamer appartementje verhuisd naar een 1 gezinswoning in Zwijndrecht... welke een redelijk royale tuin heeft (bestraat)

Aangezien Zwijndrecht nog geen half uur rijden vanaf Vuren is, leek dit ons een leuke moment om na de meeting te gaan BBQ-en...

Dus kort samengevat:

Na de Fiesta/Ka/Puma meeting van 24 Juni a.s.

Amerikaans BBQ feest bij ons thuis (Zwijndrecht, 30 minuten rijden van Vuren)

Bring your own Food and Drinks

En de rest .. . kom maar met op/aanmerkingen en of ideeen..

Ik ga er even vanuit dat de mensen die positief hebben geantwoord zich ook aangemeldt hebben (indien dit niet het geval is,... laat het me weten)

Wie komen er:

- Pim: Kip, Bier

- Michiel : cola light en wat vlees en salade

- Bjorn: een doos frikandellen en hamburgers

- Black Jackie

- Jur

Onder voorbehoud:

- Ice_princess

- NL_Walter.. ehhm The_scorpion

- VitroFiesta

- Jeroen

- Sjon

- Red Fiesta (aka Red Focus)

Wie hebben zich inmiddels afgemeldt:

- Chantal

- Hansie

- Peter MK5

- Lukeli en Sabien

p.s. je ben niet verplicht te BBQ-en, er zullen ook bijv enkele salades en/of andere hapjes zijn.. (of meegebracht worden) .. of je komt alleen een colaatje o.i.d. drinken.

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jur en Jacquelin zeer goed plan.

Idee om iedereen te vragen die komt wat voor vlees ze meenemen, zodat we een beetje variatie hebben.Ik zal zorg dragen voor de kip via een kennis van me. ik neem hetzuipen.gifwel mee( Mijn zwager werkt bij heineken).

Meeting.gif

But Don.t drink and drive....

.

Jur en Jacquelin zeer goed plan.

Idee om iedereen te vragen die komt wat voor vlees ze meenemen, zodat we een beetje variatie hebben.Ik zal zorg dragen voor de kip via een kennis van me. ik neem hetzuipen.gifwel mee( Mijn zwager werkt bij heineken).

Meeting.gif

But Don.t drink and drive....

.

Eerst maar eens interesse peilen ....

tot nu to 3 positieve reacties (-:

Heb bovenaan de lijst aangepast..

Misschien een idee (zoals pim al zei) om aan te geven wat je van plan bent om mee te nemen (ja ik weet het, het duurt nog even, maar toch.. beter te vroeg dan net te laat)

Dus kort samengevat:

Na de Fiesta/Ka/Puma meeting van 24 Juni a.s.

Amerikaans BBQ feest bij ons thuis (Zwijndrecht, 30 minuten rijden van Vuren)

Bring your own Food and Drinks

En de rest .. . kom maar met op/aanmerkingen en of ideeen..

Ik ga er even vanuit dat de mensen die positief hebben geantwoord zich ook aangemeldt hebben (indien dit niet het geval is,... laat het me weten)

Wie komen er:

- Pim

- Michiel

- Bjorn

- Red Focus

- Peter MK5

- Luuk (Lukeli)

- Sabien

- Jeroen

- Sjon o.v.b.

- Red Focus

Wie hebben zich inmiddels afgemeldt:

- Chantal

- VitroFiesta

- Walter The Scorpion

- Angèla Ice Princess

p.s. je ben niet verplicht te BBQ-en, er zullen ook bijv enkele salades en/of andere hapjes zijn.. (of meegebracht worden) .. of je komt alleen een colaatje o.i.d. drinken.

Ik weet ook nog niet zeker of ik die dag wel vrij heb, maar ik zal zeker wel komen, anders wordt het een ziekmelding naar de baas :jaknikker:

Maar misschien kom ik nog wel langs bij de bbq, hangt er een beetje vanaf wat de rest van de evt Noord-Hollandse collonne doet

Ik ben blij dat ik zowiezo niet werk op zondag.. :) heb dat gezeik met bazen dan niet :D (niet vanuit geloof ofzow hoor.. ) (zondag moet gewoon een vrije dag zijn ! ) Had het er laatst met Sabine over... word erg gezellig.. !

Share

Announcements

• Create New...