Guest coen kruijt Posted March 29, 2007 Report Share Posted March 29, 2007 Beste Mensen, Ik heb een diploma fotografie, en heb gewerkt met photoshop. Doe het nog steeds wel, maar geen uren meer. Dus heb je iets wat je geshoped wit hebben. Auto foto's, dieren foto's, orgie foto's.... En je wilt iets verandert zien, maar het lukt niet. Vraag het me maar, en ik zal kijken wat ik kan doen. Vind ik leuk om te doen. Groeten Coen Kruijt coendostres@hotmail.com (geen MSN) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nol Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Erg mooi gedaan die puppy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Ik zou mijn auto wel eens "af" willen zien! Zou je dat kunnen???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted March 30, 2007 Report Share Posted March 30, 2007 Beste Mensen, Ik heb een diploma fotografie, en heb gewerkt met photoshop. Doe het nog steeds wel, maar geen uren meer. Dus heb je iets wat je geshoped wit hebben. Auto foto's, dieren foto's, orgie foto's.... En je wilt iets verandert zien, maar het lukt niet. Vraag het me maar, en ik zal kijken wat ik kan doen. Vind ik leuk om te doen. Groeten Coen Kruijt coendostres@hotmail.com (geen MSN) Orgiefoto's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter MK 5 Posted March 31, 2007 Report Share Posted March 31, 2007 Ik zal je weleens een paar foto's sturen.Bij mij moet er nog het een en ander wit gespoten worden.Met name alle grijze delen op mijn MK 5. misschien kun je wat met deze: http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/" target="_blank"> http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 1, 2007 Report Share Posted April 1, 2007 Beste Mensen, Ik heb een diploma fotografie, en heb gewerkt met photoshop. Doe het nog steeds wel, maar geen uren meer. Dus heb je iets wat je geshoped wit hebben. Auto foto's, dieren foto's, orgie foto's.... En je wilt iets verandert zien, maar het lukt niet. Vraag het me maar, en ik zal kijken wat ik kan doen. Vind ik leuk om te doen. Groeten Coen Kruijt coendostres@hotmail.com (geen MSN) Jullie kunnen je verzoekjes met betreffende foto sturen naar coendostres@hotmail.com En dan zal ik kijken of ik er snel wat van kan maken. Tijdrovende projecten doe ik niet meer. Tenzij je ervoor betaald uiteraard Zie ze wel tegemoet ! Groetjes Coen Kruijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 Ik zou mijn auto wel eens "af" willen zien! Zou je dat kunnen???? Hai Chantal, Uiteraard, stuur je foto en je wens naar coendostres@hotmail.com Dan zal ik kijken of ik er wat van kan maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 Ik zal je weleens een paar foto's sturen.Bij mij moet er nog het een en ander wit gespoten worden.Met name alle grijze delen op mijn MK 5. misschien kun je wat met deze: <a href="http:// <a%20href="http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/"%20target="_blank">http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/</a>" target="_blank"> http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/</a> De vraag van Peter MK5 is gelukt. Met een anderhalf uur heb ik de spiegels wit gespoten, de bumpers, de lijnen waar onderdelen sluiten/samenkomen en de antenne weg gewerkt. De knipperlichtjes wat feller gemaakt en de dakgoot weggewerkt. Dus Peter, zo zou je auto eruit kunnen zien. Veel plezier ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 2, 2007 Report Share Posted April 2, 2007 Ik zou mijn auto wel eens "af" willen zien! Zou je dat kunnen???? Hai Chantal, Uiteraard, stuur je foto en je wens naar coendostres@hotmail.com Dan zal ik kijken of ik er wat van kan maken. Tja, als je het naar je zin hebt gaat de tijd hard, nu 0:45uur. Anderhalf uur geleden begon ik met Chantal haar klus. Je stuurde me een foto van je Cosworth spoiler, maar omdat die in een andere hoek gefotografeerd is, kon ik hem niet knippen en plakken op de auto, dus heb geprobeerd de juiste kleur en vorm te geven (tevergeefs, maar het is een voorbeeld) Ik heb de auto mat zwart gespoten, de bumpers en stootrandjes groen, net als de spoiler, en heb je antenne en velg doppen ook gelijk groen gemaakt. Dus zo kan hij eruit zien als je ermee doorgaat. Succes en veel plezier ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Ik ben benieuwd! In mijn project topic staat wel een foto van spoiler op achterklep. Goh, dat je dat nu allemaal al hebt gedaan zeg! Lachuh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Ik zal je weleens een paar foto's sturen.Bij mij moet er nog het een en ander wit gespoten worden.Met name alle grijze delen op mijn MK 5. misschien kun je wat met deze: <a href="http:// <a%20href="http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/"%20target="_blank">http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/</a>" target="_blank"> http://s162.photobucket.com/albums/t259/Peter-MK-5/</a> De vraag van Peter MK5 is gelukt. Met een anderhalf uur heb ik de spiegels wit gespoten, de bumpers, de lijnen waar onderdelen sluiten/samenkomen en de antenne weg gewerkt. De knipperlichtjes wat feller gemaakt en de dakgoot weggewerkt. Dus Peter, zo zou je auto eruit kunnen zien. Veel plezier ermee gelukkig ben je de dakgoot aan de linkerkant niet vergeten, maar netjes gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
H3wo Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 ik vind het niet echt mooi gemaakt die auto van peter. Zoiets kun je veel simpeler doen.. ik zie de kartels gewoon zitte op de spiegel! hoeveel uurtjes heb je met photoshop gewerkt?. dat hondje hebbie gewoon gedaan met liquify en dan pucker tool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 ik vind het niet echt mooi gemaakt die auto van peter. Zoiets kun je veel simpeler doen.. ik zie de kartels gewoon zitte op de spiegel! hoeveel uurtjes heb je met photoshop gewerkt?. dat hondje hebbie gewoon gedaan met liquify en dan pucker tool. Klopt het is ook niet mooi, ik ben geen DTP'er, maar laat maar zien hoe het moet, ben benieuwd. In het bericht staat dat ik anderhalf uur met Photoshop heb gewerkt, dus anderhalf uur. Dat hondje heb ik niet met liquify en pucker tool gedaan, hoe wel ? google afbeeldingen maar dat is geheim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 gelukkig ben je de dakgoot aan de linkerkant niet vergeten, maar netjes gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
H3wo Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 ok ik maak wel even wat. niet dat ik jou spul niet mooi vind hoor.. ik vind het er leuk dat je zoiets doet voor een ander. even snel wat gemaakt: Ik weet niet of je cleaned enzo leuk vindt, maar dit geeft je even een indicatie op de mogelijkheden rond het "pimpen": Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Haha, geinig, mijn auto. Maar die foto is gewoon niet goed die ik je gestuurd had. Ik moet er 1 van de voorkant geven en in het licht! Helaas staan de meeste van mijn foto's op een andere computer die in de maak is. Ik zal wel eentje sturen als ik een goeie heb. Toch bedankt Coen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 ok ik maak wel even wat. niet dat ik jou spul niet mooi vind hoor.. ik vind het er leuk dat je zoiets doet voor een ander. even snel wat gemaakt: Ik weet niet of je cleaned enzo leuk vindt, maar dit geeft je even een indicatie op de mogelijkheden rond het "pimpen": Jaaaah, jouw spiegel is geel, en er is niet op de vraag ingespeeld. Maar dat geeft niet, we zijn beiden geen DTP'ers. Het is leuk om te kijken wie de mooiste shops maakt, en dan mag het publiek bepalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Die eyelids op de laatste foto staan wel goed op de auto trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
H3wo Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 WTF is een dtper? als dat geel is, dan is er iets ernstig met jou beeldscherm aan de hand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt.Flippy Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Niet echt lang aan gewerkt, dit is mijn interpretatie van een wat gecleande witte fiesta. Heb geprobeerd de zwarte lijstjes mooier wit te maken, voor de rest niet veel nieuws. Wou me er gewoon even mee bezig houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 WTF is een dtper? als dat geel is, dan is er iets ernstig met jou beeldscherm aan de hand Desk Top Publisher, iemand die veel met photoshop en dergelijke programma's werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H3wo Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Niet echt lang aan gewerkt, dit is mijn interpretatie van een wat gecleande witte fiesta. Heb geprobeerd de zwarte lijstjes mooier wit te maken, voor de rest niet veel nieuws. Wou me er gewoon even mee bezig houden mja cleanen heb je in vele soorten en maten, de deurklink verwijderen + sproeikapjes en antenne is al genoeg om als gecleaned te worden gekenmerkt. het is jou intepretatie, hopelijk hou je het daarbij Link to comment Share on other sites More sharing options...
H3wo Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 WTF is een dtper? als dat geel is, dan is er iets ernstig met jou beeldscherm aan de hand Desk Top Publisher, iemand die veel met photoshop en dergelijke programma's werkt. Ik geef het toe, ik design alleen websites/huisstylen en logo's. Dit is compleet iets anders. Het lijkt moeilijker dan het is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coen kruijt Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Ik kreeg de vraag van Luuk Lelivelt, of ik zijn nieuw aangekochte velgen alvast kon monteren. Kon er niet heel veel mee, en was met 5 minuten klaar. Niet proffessioneel, maar voor het gezicht leuk om alvast naar te kijken. Handig om te kijken voordat je zoiets aankoopt, even shoppen en je weet of het staat onder je auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjon Posted May 4, 2007 Report Share Posted May 4, 2007 (edited) Ik kreeg de vraag van Luuk Lelivelt, of ik zijn nieuw aangekochte velgen alvast kon monteren. Kon er niet heel veel mee, en was met 5 minuten klaar. Niet proffessioneel, maar voor het gezicht leuk om alvast naar te kijken. Handig om te kijken voordat je zoiets aankoopt, even shoppen en je weet of het staat onder je auto. Volgens mij kan je beter dan dit. Zelfs mij Photoshops zijn nog beter en ik doe er niet zo veel mee. (sorry moest dit even kwijt want het onderwerp van het topic sprak me erg aan maar het resultaat vind ik echt belachelijk slecht) Edited May 5, 2007 by Jeroen Je mening is duidelijk, maar een beetje subtieler mag ook wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts