Jump to content

Weekend Auto :)

Angel
 Share

Recommended Posts

Dit weekend heeft Jurian een auto van het werk meegekregen om eens te kijken naar eventuele kleine mankementen. En tja, het trekt wel wat bekijks als je ermee rijdt (en ook als ie hier bij mijn ouders geparkeerd staat :mrgreen: )

Mondeo016_compri.jpg

Mondeo006_compri.jpg

Wel erg vet dat hij hem zo even meekrijgt maar ik weet toch niet helemaal wat ik er van vind

Hij krijgt hem niet zomaar mee hoor. Er moet minimaal 500 km mee worden gereden en er moet goed opgelet worden op eventuele gebreken (vreemde geluiden etc etc) en daarbij een heel rapport invullen. :blink:

Wel erg vet dat hij hem zo even meekrijgt maar ik weet toch niet helemaal wat ik er van vind

Het is echt een mooie auto, je moet 'm ook zien in een ander kleurtje en 19 inch velgen...... :mrgreen:

Een mooie auto is het zeker alleen de kleur en het soort velgen hebben wij niet te kiezen he ;) Mochten allang blij zijn dat ie niet bomvol stickers zat :biglaugh:

De XR-RS club heeft hier vorig jaar een rondleiding gehad maar ik werd helaas niet in geloot. Het lijkt mij ook wel interessant om komend jaar met de fiestaclub hier is een kijkje te nemen want het schijnt een ontzettend groot terrein te zijn waar ze alle omstandigheden kunnen nabootsen.

Share

• Create New...