Chantal Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Hey mensen, Ik heb even een paar fotootjes gemaakt van mijn Pino naast de gloednieuwe Fiesta 6,5 futura van mijn collegaatje Jacqueline. Ik heb haar nog steeds niet zo ver om zich aan te melden als lid... (maar ze kijkt wel afentoe op het forum, dus laten we hopen dat ze dit ook ziet! ) Het zijn niet zulke goeie foto's, want ik heb ze ff met mijn telefoon gemaakt. Toch wel gaaf om te zien, zo een oudje naast een gloed nieuwe feest! En een gaaf kleurtje, dat subliem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Hey mensen, Ik heb even een paar fotootjes gemaakt van mijn Pino naast de gloednieuwe Fiesta 6,5 futura van mijn collegaatje Jacqueline. Ik heb haar nog steeds niet zo ver om zich aan te melden als lid... (maar ze kijkt wel afentoe op het forum, dus laten we hopen dat ze dit ook ziet! ) Het zijn niet zulke goeie foto's, want ik heb ze ff met mijn telefoon gemaakt. Toch wel gaaf om te zien, zo een oudje naast een gloed nieuwe feest! En een gaaf kleurtje, dat subliem. Is een leuk gezicht zo naast Pino,mooie kleur trouwens. Nu alleen nog lid worden van onze gezellige Club. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFiesta Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Inderdaad een heel mooi kleurtje, had het ook in de folder al zien staan. Laat ze maar snel lid worden van de club, vrouwen zijn altijd welkom..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Welkom Jacqueline (alvast) nice fiesta's Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuzzzFuzzz Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 sorry maar ik vind de kleur niet zo super niet echt mijn smaak maar smaken verschillen anders word de wereld saai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted April 5, 2007 Author Report Share Posted April 5, 2007 Ze heeft zich nog steeds niet aangemeld! Maar toch zo nu en dan het forum lezen....o o oh Jacque! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts