Jump to content

Armleuning besteld

RedFox
 Share

Recommended Posts

Zelf als het zou passen,, hoort het niet een een skelter als de MK4... Het is een te lekker autootje, heeft geen armsteun nodig... En met de huidige verlaging kan er toch niemand achterin, dus dat is niet de reden om het niet te kopen :)

*Off topic, SORRY!*

link!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...me=STRK:MEWN:IT

Astu!, armleuning zit in hun assortiment, dus als het wat is :wink:

Heb met m'n koop in elk geval weer ff m'n schriftelijke duits kunnen oefenen, gaat weer steeds beter na ook al het gecommuniceer met Stoffler in zwitserland :mrgreen:

oke, ze redden het niet om het vandaag te posten, dus het gaat langer duren. najah. Als het er maar komt he :roll:

Ze hebben overigens ook Ebach veren voor verlaging etc. misschien voor de anderen hier. geen idee of de prijs goed is. 122,50 EUR

http://www.vogel-hechingen.com/afterbuy/sh...sp?shopid=19607

Heb ook nog een armsteun liggen.. zo'n universele van carpoint.. type tourist.. misschien dan iemand die wil hebben?

ps.. paste dus niet in een KA, daarvoor zaten de stoel te dicht bij elkaar en kon ik mn gordel niet meer vastklikken

Heb ook nog een armsteun liggen.. zo'n universele van carpoint.. type tourist.. misschien dan iemand die wil hebben?

ps.. paste dus niet in een KA, daarvoor zaten de stoel te dicht bij elkaar en kon ik mn gordel niet meer vastklikken

ik heb ze net ff bekeken op www.carpoint.nl (zoeken op armsteun)

Die gaan niet passen in een MK6 omdat de handgreep bijna over het hele middenstuk loopt en dus onbereikbaar wordt.

hej, m'n vriendin belt net.

2 pakketjes bezorgd

1tje ford ST media pakket :)

1 armleuning :D

*edit* onee, het is geen ST pakketje maar een nieuwe focus pakket. kreeg al commentaar door de telefoon dat de acherkant er lelijk uit ziet :mrgreen:

nou die focus, da's gewoon beeeehhh, die achterkant blijft gewoon strijkijzer. wel een mooi pers pakket overigens. zal kijken of ik morgen wat foto's online kan plaatsen. zit een hele cd foto's bij.

De armleuning is netjes. plaatst mooi over de handrem.

moet alleen een stomme bout los draaien, en ik heb geen dopsleutel set. dus morgen ochtend eerst een naar de bouwmarkt om m'n gereedschapskist aan te vullen. Dan is het redelijk snel vast te zetten met 4 schroeven etc. morgen pictures dus! :mrgreen:

nou die focus, da's gewoon beeeehhh, die achterkant blijft gewoon strijkijzer. wel een mooi pers pakket overigens. zal kijken of ik morgen wat foto's online kan plaatsen. zit een hele cd foto's bij.

De armleuning is netjes. plaatst mooi over de handrem.

moet alleen een stomme bout los draaien, en ik heb geen dopsleutel set. dus morgen ochtend eerst een naar de bouwmarkt om m'n gereedschapskist aan te vullen. Dan is het redelijk snel vast te zetten met 4 schroeven etc. morgen pictures dus! :mrgreen:

'k Ben benieuwd :)

Zo het was ff wat werken, maar achteraf viel het allemaal weer mee.

Hij zit in elk geval erg comfortabel :mrgreen:

De handleiding kwam wel van pas

l1.jpg

Er moest een metalen versteviging vast gemaakt worden, dus de handrem kap moest eraf

l2.jpg

Wat gaatjes maken om hem vast te schroeven

l3.jpg

Resultaat van opzij

l4.jpg

Resultaat van schuin-opzij

l5.jpg

Share

• Create New...