Hellman Posted September 7, 2004 Report Share Posted September 7, 2004 Als dit mogelijk is met het motorblok van de nieuwe fiesta?!Dan ga ik alvast sparen.... voor de 180pk upgrade... http://www.shawspeed.com/fsigma.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miquel Posted September 7, 2004 Report Share Posted September 7, 2004 Zoals ze in a'dam zouden zeggen:Vette Shit!!!!!Echt wel heftig... alleen die prijzen....... die zijn ook heftig!Nou dan laat ik het wel zo... red ik het wel meeMzzls Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Crow Posted September 7, 2004 Report Share Posted September 7, 2004 180bhp Kit £2297.13 inc VATDie bedoel je toch Hellman? 3500 EUR is nog goed te doen...flink sparen dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjeur Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 Als dit mogelijk is met het motorblok van de nieuwe fiesta?!Als ik onder mijn motorkap kijk van mijn 1.6 16V. vind ik het als knap dat alles er in past. M.A.W. het zal best mogelijk zijn, maar dan zal deze niet meer "under the hood" passen. Lijkt me trouwens al moeilijk de 2.0 liter van de ST erin te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 Als dit mogelijk is met het motorblok van de nieuwe fiesta?!Als ik onder mijn motorkap kijk van mijn 1.6 16V. vind ik het als knap dat alles er in past. M.A.W. het zal best mogelijk zijn, maar dan zal deze niet meer "under the hood" passen. Lijkt me trouwens al moeilijk de 2.0 liter van de ST erin te krijgen.Wat heeft Simhopper (van UKFN) ook al weer onder de kap?? Een Focus ST170 motor?? Gewoon proppen, en hier en daar wat motorsteunen aanpassen, spatborden weghalen en hopen dat het past Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 Wat heeft Simhopper (van UKFN) ook al weer onder de kap?? Een Focus ST170 motor?? Gewoon proppen, en hier en daar wat motorsteunen aanpassen, spatborden weghalen en hopen dat het past Is ie overigens een beetje een RS aan het nabouwen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 Is ie overigens een beetje een RS aan het nabouwen? Ja, zie ook zijn sig: Naar voorbeeld van Ford, maar dan beter Zijn bodykit heeft ie speciaal laten maken, inderdaad naar voorbeeld van de RS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellman Posted September 8, 2004 Author Report Share Posted September 8, 2004 goeiendag waar haalt die gozer dat geld toch allemaal vandaan....wordt ie op een of andere manier gesponsord door de rabobank ? *ivm kleur auto* Maar vind het wel erg stoer dat ie constant bezig is om een unieke fiesta neer te zetten....sjappo!Daarnaast 3500 euro....tja het is een hoop geld, maar voor die 3500 euro heb je wel een beest van een wagen in schaapskleren....kijk en dat vind ik stoer.... die uitbouw hoeft van mij niet zo allemaal.... oke wat lager en wat andere velgjes...maar voor de rest moet het gewoon een "sleeper" worden...Daarnaast.... 3500 euro ben je ook bijna kwijt voor een complete bodykit (incl. spuiten), verlagen, velgjes, bandjes.... etc...Het is alleen effe klote als er iets stuk gaat in de motor, dan gaat het denk knaken kosten...ook het onderhoud zal wat moeilijker worden...@sjeur: volgens mij gebruiken ze toch hetzelde blok als dat er nu inzit? Ik neem aan dat het wel past dan.... met niet al te veel aanpassingen...of ik moet er compleet naast zitten.....in de 1.6 mk6 zit toch dat zetec blokkie waar ze mee adverteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razorh Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 een focus RS blok toch ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinx Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 w8 ff w8 ffis mijn engels zo slecht of zetten die gasten carbs op dat blok??? ze zullen t wqel weten hor maar tog....klinkt een beetje vreemd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 een focus RS blok toch ?klopt en 265 pk geloof ik.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellman Posted September 9, 2004 Author Report Share Posted September 9, 2004 w8 ff w8 ffis mijn engels zo slecht of zetten die gasten carbs op dat blok??? ze zullen t wqel weten hor maar tog....klinkt een beetje vreemd jep...zo te zien komen er carbs op.... de good old carbs... dat MOET een bruut geluid geven en power natuurlijk!*hellman zet eerst 250 euro opzij...* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts