Rubii Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 Wat betreft Radian Yellow zit er denk ik een fout in het systeem van Ford of zo. Ik heb wat zitten googlen naar aanleiding van die kleurcodes en FiestaS's post hier. Ik heb onze auto opgezocht op de FordEtis website en daar staat de auto geregistreerd als Colorado Red... Later zag ik via google iemand die de juiste lak voor zijn Radian Yellow probeerde te bestellen, maar de kleurcode gaf telkens rood aan i.p.v. geel. Hier een screenshot van FordEtis: Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiestaS Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 Wat betreft Radian Yellow zit er denk ik een fout in het systeem van Ford of zo. Ik heb wat zitten googlen naar aanleiding van die kleurcodes en FiestaS's post hier. Ik heb onze auto opgezocht op de FordEtis website en daar staat de auto geregistreerd als Colorado Red... Later zag ik via google iemand die de juiste lak voor zijn Radian Yellow probeerde te bestellen, maar de kleurcode gaf telkens rood aan i.p.v. geel. Hier een screenshot van FordEtis: http://oi57.tinypic.com/15ybrzd.jpg Wij wilden bij de Ford garage ook een spuitbus Radian Yellow bestellen maar deze kleur stond niet in hun systeem. Toen verwees Ford ons door naar Nieuwenhuis verf in Delft. Zij gingen de kleur toen voor ons mengen in een spuitbus. Als het goed is heb ik de kleurcode van de gemengde verf in de kofferbak geplakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubii Posted February 27, 2014 Report Share Posted February 27, 2014 Wij wilden bij de Ford garage ook een spuitbus Radian Yellow bestellen maar deze kleur stond niet in hun systeem. Toen verwees Ford ons door naar Nieuwenhuis verf in Delft. Zij gingen de kleur toen voor ons mengen in een spuitbus. Als het goed is heb ik de kleurcode van de gemengde verf in de kofferbak geplakt. Ah, mooi. Even onthouden dan. Mochten we ooit gele verf nodig hebben dan kom ik bij je terug! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dylan- Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Is dit het juiste plaatje voor de kleurcode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dylan- Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Iemand ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidres Posted June 22, 2014 Report Share Posted June 22, 2014 Je kan op de fiestaclub website je chassisnr invoeren en dan komt alle info erover uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dylan- Posted June 23, 2014 Report Share Posted June 23, 2014 Bedankt voor je reactie, heb dit net gedaan maar de kleur staat er niet bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dylan- Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Weet iemand nog een andere manier om de kleurcode van je auto te ontcijferen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gideon1979 Posted August 14, 2022 Report Share Posted August 14, 2022 Hallo, ik weet dat dit een heel oud topic is maar ik kom niet uit me kleur code. vogens het vin nummer heb ik Panther Black (Metallic) maar las dat daar al verschillende zwarten van zijn. wie kan mij helpen om het te begrijpen welke kleur ik nou heb zodat ik een lak kan bestellen alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts