Jump to content

Wat doet een K&N filter?

RedFox
 Share

Recommended Posts

Huh ?

Ik rij redelijk door, en dan zo af en toe es een stoplichtje meepikken, maar 380-400??? Da's wel erg...  :cry:  

Komt dat mede door de mods die je gedaan hebt? Dat hij gewoon meer verbruikt, of rijd je bijna constant voluit...

Uhm... voluit optrekken niet, maar mijn cruisesnelheid ligt toch wel meestal rond de 160-165 als de motor en de olie lekker op temperatuur zijn :oops: Kan dat wagentje met gemak hebben, heb hem netjes rustig ingereden.

Uhm... voluit optrekken niet, maar mijn cruisesnelheid ligt toch wel meestal rond de 160-165 als de motor en de olie lekker op temperatuur zijn :oops: Kan dat wagentje met gemak hebben, heb hem netjes rustig ingereden.

De nederlandse staatskas kan dat ook wel goed gebruiken :mrgreen:

De nederlandse staatskas kan dat ook wel goed gebruiken :mrgreen:

Ik hoor mijn baas ook niet klagen. Het is dat ik een dikke korting krijg op benzine anders zou ik het ook wel rustiger aan doen hahaha.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...