Jump to content

Jou Fiesta In De Sneeuw

BuzzzFuzzz
 Share

Recommended Posts

Man man man.... ik dacht vandaag een WEERALARM dus er gaat sneeuw vallen!

Aan de andere kant: het heeft ook z'n voordelen. Al die bange muizen thuis achter de geraniums, het was nog nooit zo rustig op de weg! :applaus:

Dus wat kunnen we bedenken? In het najaar natuurlijk een stormalarm, in de zomer een windhoosalarm, in de lente... dodelijk giftige pollen? :mrgreen:

*kijkt al uit naar al die stille snelwegen* :cheerlie::wink:

Het was allemaal nogal overdreven inderdaad. Kijk ik heb gewoon een hekel aan sneeuw, altijd al gehad, maar niet in zin van dat ik er bang van wordt en de weg niet meer op durf. Wel moest ik midden in die sneeuwbui naar het werk, op dat moment waren ze druk bezig met strooien, maar op de linkerbaan van de snelweg lag toch een aardig laagje en daar waag ik me dan gewoon niet. Beetje spelen op een parkeerterrein vind ik ook wel leuk, maar op de openbare weg rij ik toch wel voorzichtig. Maar inderdaad, een weeralarm vond ik een beetje te voorbarig maar toch schijnt het wel geholpen te hebben, om 17:30 uur in de avondspits in heel Nederland maar liefst 12 km file zag ik op het nieuws :mrgreen: Dat is dan wel weer vrij uniek in de spits. Toen ik gisteren om 23:30 uur naar huis reed geen last van sneeuw meer, wel van zeer dichte mist, dat was erg vervelend. Op sommige stukken was het zicht echt iets van 20/30 meter. Was een kwestie van proberen netjes tussen de lijntjes te blijven.

Mijn sneeuwfoto komt straks

Mooie foto, Vitro. Dat sneeuw op je wiel! haha :mrgreen:

Ik vond een weer alarm ook wel overdreven, maaaaar als ze het niet hadden gedaan, had het waarschijnlijk drukker op de weg geweest en had er misschien wat meer gebeurd, qua ongelukken.

Nu hield iedereen er rekening mee, en ik vind dingen voorkomen altijd beter.

Share

• Create New...