Jump to content

Project Robbertos (update: Nieuw Foto's Pg.7)

robbertos
 Share

Recommended Posts

• Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dat is wel buut geworden!! :applaus:

Jammer dat ik hem niet heb zien staan op landgraaf (ik heb daar wel gelopen, maar je was misschien al weg)...

Vooral de voorkant vind ik erg mooi geworden en er goed bij passen. Zijskirts vind ik iets minder (maar smaken verschillen).

Al met al :kwijl:

Vind de achterkant echt heel gaaf :duim:

De skirts is niet mijn smaak,

Voor bumper, daar moest ik ff aan wennen, maar zag er allemaal super strak uit !!!!

(wist niet dat jij naast mij stond LOL)

Zal me volgende keer ff voorstellen, was nu wat druk met mijn engelse vrienden bezig houden. (Op EFE)

Greetzz

Martein

Bedankt allemaal voor de reacties. Komend weekend maar eens even kijken of we de KW's er onder kunnen zetten :-D Ik heb het weekend nog xenon ingebouwd en dat ziet er echt gaaf uit :cheerlie: Zal binnenkort ook daar even wat foto's van maken.

• 4 weeks later...

Zo van het weekend een 2dehands motorkapje weten te kopen. Het is dezelfde als die er nu opzit maar dan met 2 van die lijnen erin. Dit is volgens mij vanaf bouwjaar 98. Dit vind ik mooier staan als helemaal glad. De bedoeling is nu om met deze motorkap te gaan knutselen 8) Ik wil er van metaal een booskijkstrip aan lassen zodat die geplamuurd kan worden en dat als de motorkap gespoten is het 1 geheel is.

Verder wil ik een luchtinlaat in de kap maken alleen weet ik nog niet hoe deze moet worden. Daarom mijn vraag hebben jullie een idee wat bij mij auto past?? Alle ideen zijn welkom.

De 2 handsmotorkap ziet er nu zo uit:

fiesta002.jpg

Mijn motorkap nu:

3.JPG

En deze had ik al gezien op ebay:

f4_1.JPG

Maar dat is misschien wel te. Nou laat maar horen!!

Die Ebay-motorkap vind ik inderdaad té op een fiesta, zo'n Punto is van zichzelf al vrij hoekig, je fiesta niet. Ik zou et sobertjes houden, misschien een paar RS-inlaatroosters erin ofzo, maar geen F50-inlaten

VEEEEL TE! dat lijkt wel een enzo! haha niet doen! ik denk datie van jou echt wel een stuk suptieler moet zijn. Je auto heeft ook mooie rondingen dus ik zou daar op voortborduren. Als je nu een grote scherpe lucht happer maakt valt het geheel uiteen lijkt me. die doorgelaste motorkap is echt uber. moet er wel een luchthapper op? :oops: humz. moeilijk moeilijk

Hou het simpel, en dan nog het liefste een happer die nut heeft ;) Dus een beetje in de buurt van je luchtfilter een klein happertje plaatsen.

Zo'n blok heeft de frisse lucht namelijk hard nodig heb ik bij ervaring :roll:

mocht je gaan zagen in de motorkap,probeer wel zoveel mogelijk de spanten (versteveging) heel te houden,

ik zou voor een kleine luchthapper gaan.(heb ikzelf laatst ook in mijn motorkap gemaakt)

Ja idd het moet ook niet te. Misschien is die nieuwe motorkap met lijnen en aangelaste booskijker al genoeg en moet er geen luchthapper in of een kleintje zoals de 206. Dat vind ik er ook nog wel gaaf uitzien.

Share

Announcements

• Create New...