Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
albie007

Toeren Blijven Hoog.

Recommended Posts

Ik heb sinds een week het idee dat de toeren van mijn Fiesta als ik de koppeling indruk op de zelfde hoogte blijven. En nu komt het gekke. Als ik afrem en stil sta blijven de toeren hoog, en dan langzaam maar zeker zakt het naar het goede. Wat is het probleem? Ik zelf denk aan de kabelboom. Want deze is volgens mij beschadigt, maar zeker weten doe ik het niet. En wat gaat dat kosten, als ik bij de FOrd dealer de kabelboom laat vervangen?

Groeten Albert-Jan

Dit klinkt als een heel erg bekend probleem. Is echt een fiesta kwaaltje.

Normaal gesproken is het een vervuilde gasklep. Die maken ze schoon en dan is het opgelost.

De mk4 van m'n vriendin heeft er ook 2x last van gehad en wel meer mensen op dit forum.

Ik hinner me nog goed dat ik op de ring van antwerpen remde voor een file, en dat de toeren vrolijk verder denderden :D

Maak je geen zorgen!

Heb je 2 grote zwarte stekkers achter je inlaatspruitstuk hangen ? dan moet je deze eens losnemen en heeeeeeeel goed en dan ook heel goed schoonmaken. Lijkt misschien niet vuil maar als je deze schoon hebt gemaakt en paar keer in en uit elkaar haalt gaat ie steeds beter lopen.

Sign in to follow this