wllmzz Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 vette pics dude! haha vette st-convooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 jouw foto's waren veel beter en ik mag van mijn vrouw geen st kopen het word een nieuw huis ben ik bang van maar dan heeft mijn fiesta wel een dak boven zijn hoofd!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 en de volgende keer rijd ook achter die A3 aan (mocht niet harder dan 170 van mijn vrouw) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansie Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 en de volgende keer rijd ook achter die A3 aan (mocht niet harder dan 170 van mijn vrouw) Ik geef haar geen ongelijk. Rijbewijs inleveren is niet zo leuk (en afgelopen zondag heb ik een aantal controles gezien). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrdoubleb Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 en de volgende keer rijd ook achter die A3 aan (mocht niet harder dan 170 van mijn vrouw) hehe ja dat stukje met de A3 was wel weer ff leuk Wllmz ff zen duimpje omhoog naar de A3 rijder en weg was ie.... toen met zen allen erachteraan hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Van wie is de ST waarvan je het achterwiel ziet op de 3e foto? Is dit MrDoubleb? Ik vind de velgen echt top, sprong er echt uit toen jullie aan kwamen rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vince Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 zo te zien was het een top meeting kon jammer genoeg ook niet komen moest nog op visite :S en was een btje brak Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 Van wie is de ST waarvan je het achterwiel ziet op de 3e foto? Is dit MrDoubleb? Ik vind de velgen echt top, sprong er echt uit toen jullie aan kwamen rijden Ja inderdaad, ze zijn heel mooi en van mr doubleb Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrdoubleb Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Van wie is de ST waarvan je het achterwiel ziet op de 3e foto? Is dit MrDoubleb? Ik vind de velgen echt top, sprong er echt uit toen jullie aan kwamen rijden Ja inderdaad, ze zijn heel mooi en van mr doubleb hoe staat het met het filmpje?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 druk druk druk en moet nog een programma op mijn laptop zetten hij komt echt geef me de tijd aub We zijn nu bezig met het kopen van een huis en dat gaat helaas even voor moet zoveel uitzoeken sorry sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Zoooooooooooooooooooooo, VAn morgen heel vroeg uit bed ja heel vroeg om 9 uur. En waarom een filmpje van de meeting dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden , en hier is de link!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 jaaaa. goed bezig man!! super! maar was het niet mevrouw rhpbor die bij de meern had gefilmt? met dank aan haar ook donders vet geluidje (van de twee st's met filter ..it wasnt me ) waar bemoei ik me mee... vette shit hoor! je moet me echt ff het filmpje een keer sturen via msn heel veel succes met de woning ps.giatio = gaitio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted January 18, 2007 Author Report Share Posted January 18, 2007 Gaaf filmpje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrdoubleb Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Gaaf filmpje! Ja cker mooi filmpje RHPBOR !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Little VIPER Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Zeer mooi & leuke pics Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 18, 2007 Report Share Posted January 18, 2007 Klopt klopt Wllmzz mevr. rhpbor heeft gefilmd in de meern en ik in goor en ik had het heel koud zonder jas!! En ik giatio even veranderen en dan stuur ik het orgineel even op !!! ik heb hem alleen op web formaat gemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts