Jump to content

Nieuwjaars Meeting

Chantal
 Share

Recommended Posts

en de volgende keer rijd ook achter die A3 aan (mocht niet harder dan 170 van mijn vrouw) :biglaugh:

Ik geef haar geen ongelijk. Rijbewijs inleveren is niet zo leuk (en afgelopen zondag heb ik een aantal controles gezien).

en de volgende keer rijd ook achter die A3 aan (mocht niet harder dan 170 van mijn vrouw) :biglaugh:

hehe ja dat stukje met de A3 was wel weer ff leuk :cheerlie: Wllmz ff zen duimpje omhoog naar de A3 rijder en weg was ie.... toen met zen allen erachteraan hahaha

Van wie is de ST waarvan je het achterwiel ziet op de 3e foto? Is dit MrDoubleb? Ik vind de velgen echt top, sprong er echt uit toen jullie aan kwamen rijden :applaus::duim:

Ja inderdaad, ze zijn heel mooi en van mr doubleb :jaknikker::jaknikker:

Van wie is de ST waarvan je het achterwiel ziet op de 3e foto? Is dit MrDoubleb? Ik vind de velgen echt top, sprong er echt uit toen jullie aan kwamen rijden :applaus::duim:

Ja inderdaad, ze zijn heel mooi en van mr doubleb :jaknikker::jaknikker:

hoe staat het met het filmpje?? :cheerlie::veryhappy:

druk druk druk en moet nog een programma op mijn laptop zetten hij komt echt geef me de tijd aub

We zijn nu bezig met het kopen van een huis en dat gaat helaas even voor moet zoveel uitzoeken

sorry sorry

{confused}

:applaus::applaus: jaaaa. goed bezig man!! super! maar was het niet mevrouw rhpbor die bij de meern had gefilmt? :oops:

met dank aan haar ook :wink: donders vet geluidje (van de twee st's met filter :jaknikker: ..it wasnt me {confused} )

waar bemoei ik me mee... vette shit hoor! je moet me echt ff het filmpje een keer sturen via msn :cheerlie:

heel veel succes met de woning :duim:

ps.giatio = gaitio {shiny}

Klopt klopt Wllmzz mevr. rhpbor heeft gefilmd in de meern en ik in goor en ik had het heel koud zonder jas!!

En ik giatio even veranderen en dan stuur ik het orgineel even op !!!

ik heb hem alleen op web formaat gemaakt

Share

• Create New...