Chantal Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Zo! Dat was weer een lange, maar geslaagde dag met een gezellige meeting. Veel mensen dit keer. Ook wat nieuwe gezichten. Het was helemaal toppie! (behalve dan dat ik werd gepest... ) Vooral blij met mijn nieuwe recaro's...was een heerlijke rit terug! @ Pim en Soundraiser; Excuses voor het geen gedag zeggen...bij dezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Zo! Dat was weer een lange, maar geslaagde dag met een gezellige meeting. Veel mensen dit keer. Ook wat nieuwe gezichten. Het was helemaal toppie! (behalve dan dat ik werd gepest... ) Vooral blij met mijn nieuwe recaro's...was een heerlijke rit terug! @ Pim en Soundraiser; Excuses voor het geen gedag zeggen...bij dezen Excuses aanvaard Chantal. Als je vragen hebt over je poes bel gerust. Groetjes Pim ook aan je kereltje.......................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Ik vond het ook gezellig ondanks het feit dat ik er een uur later dan gepland was. Veel ST's, wel een stuk of 8 denk ik. Heeft er al iemand foto's online? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Mwa je was heus niet de enige die werd geplaagd hoor! Zouden ze bij de Mac al zijn bijgekomen van onze overval? Dit keer was het gelukkig iemand anders die verdwaalde Stonken die stoelen niet al te hard naar Jack Russell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pim Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Heb me kostelijk vermaakt vandaag. Was zoals altijd weer reuze gezellig. Nu weten ze bij de Mac in Zeist ook wat werken voor de FIESTACLUB is, en hoe ze kippen moeten slachten. Dat laatste broodje duurde wel erg lang,ze kregen de kip niet te pakken.De paniek sloeg toe want er waren meer als zes klanten tegelijk in de zaak. Eerst 1 kassa open , toen 3 kassa's en toen was de keuken bijna leeg, wie bakt nu de patat en waarom duurt het toch zolang . Oh ja er stond er toch nog 1 in de keuken. Die kleine h..r bij de deur was net uit de luiers met haar grote bek, en d'r met watten gevulde bh. En Chantal succes met de Poes ! ! ! ! Mijn Scheurbakkie........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Was een gezellige dag voor mij allemaal nieuwe gezichten en de volgende keer ben ik er weer bij, De foto moet ik nog bewerken maar ze komen snel van het twente convooi!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Norge Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Mwa je was heus niet de enige die werd geplaagd hoor! Zouden ze bij de Mac al zijn bijgekomen van onze overval? Dit keer was het gelukkig iemand anders die verdwaalde Stonken die stoelen niet al te hard naar Jack Russell? Boh boh mijn JR's stinken niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wllmzz Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 ik vond het ook zeker een gezellige dag! weer nieuwe mensen gesproken (en veel nieuwe geizchten bij de namen ontdekt ) vond de opkomst echt super! als je ziet dat het was onstaatn uit een gesprekje op msn, zo van..zullen we daar gaan staan? en we zien wel wie er allemaal komen! eerst in het twenteland verzamelt met rhpbor, gaitio en mrdoubleB. en natuurlijk in mini-collone naar de meern: mk6.5 lampen zijn hip!! ik zeg het je!! HIP! enne toppunt van nieuw: en de 206en vond ik erg mooi: wat ik ook erg leuk vond..dat de vwpolo club achter ons stond (voor de onwetende mens: hiervoor had ik een polo en zat ik bij die club!) en ik wist helemaal niet dat ze ook zouden afspreken daar Ik had rhpbor ook nogniet in het echt gesproken, maar was lachen dude! ook met vrouwlief bij de mac! gezelligheid..zeker volgende keer er weer bij zijn! PLUS persoonlijk voor mezelf vandaag nog een toppunt... een bedrijf in ierland had me vanmiddag gesmst.. dat ze erg geinteresseert in mij zijn, en dat ik daar mag stage lopen.. Dublin! woehoee!! oja.. volgende keer zou ik hem weer wassen! tot de volgende keer mensen!! was weer supergezellig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Was echt een supergezellige dag, heb het echt naar m'n zin gehad. Later ook gezellig bakkie doen in het restaurant en bij de supertrage mac Na de mac samen met Chantal, Alex en Jeroen weer naar huis gereden en toen was het alweer 20.00 uur Enne Chantal, ik heb genoten van het geluid van Pino, hij klinkt echt heerlijk als je erachter rijd Mijn foto's: Nieuwe bolide van BlackFiesta Jeroen Spongebob en Pino Volvo met Fiestaclub sticker Stoelendans met Chantal, Alex en Jeroen, door Pim voorzien van wat commentaar Uhh ja, succes Chantal Je hebt helemaal geen schoolbordverf nodig om je auto vol te kalken (kentekens worden op verzoek onleesbaar gemaakt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundraiser Posted January 14, 2007 Report Share Posted January 14, 2007 Was inderdaad weer gezellie, en ach chantal, ben er ook niet helemaal aan toegekomen tot dag zeggen. Maar leuk te zien dat je nog net zo fel bent (arme alex) En die Volvo is ook meteen opgeknapt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Ik vond het echt een super geslaagde dag. Het was ook wel lekker dat er niet zoveel mensen waren, een stuk of 18 geloof ik. Ik ben om half 10 vertrokken, en even naar Tilburg gegaan om spullen uit te laden. Ik vond het niet echt een geslaagd idee om mijn laptop in de auto te laten liggen . Daarna heb ik in Best nog even getankt (bij de Shell en Mac waar we normaal verzamelen) en overwogen Michiel even lastig te vallen omdat ik toch langs Kloosters kwam, maar dat leek me een beetje erin wrijven dat hij niet kon komen; dus andere keer maar weer. Wel zijn Fiesta even in het voorbijgaan gezien. Na een tankbeurt heb ik de A2 omhoog gevolgd naar Utrecht. Hier begon het wat drukker te worden, maar nog niets aan de hand qua files. Bij Utrecht kon ik gelijk door naar de Meern, zonder te verdwalen zelfs! en bij aankomst op de Meern kon ik de club niet gelijk zien. Op het parkeerterrein stond eerst de VW club, daar dus maar HEEL SNEL voorbij gereden. Verderop zag ik de Opel club staan gevolgd door de Peugeot club. De Fiestaclub stond verdekt opgesteld achter een bosje tussen de VW en Opel club. (Wie heeft dat bedacht?) Zoals gezegd was het erg gezellig op de meeting, ook al was ik een uurtje later. Chantal was op dat moment bezig stoelen te installeren, en te vitten op de haren op die stoelen . Later nog bij de AC wat gaan drinken, tot ongenoegen van Soundraiser met korting . Wel weer 5 euro in de clubkas kunnen stoppen voor die korting . Omdat Chantal honger had zijn we bij de Mcdonalds in centrum Zeist (natuurlijk! das het eerste waar je aan denkt!) gaan eten, alwaar ze in paniek raakten zoals eerder gezegd. Maar voordat we daar waren, raakte eerder Jeroen de weg kwijt (of heet dat verdwalen) en aan de route van de TomTom twijfel ik ook een beetje . We zijn er wel gekomen, en bij de Mac maakten ze in paniek maar twee kassa's extra open. Bijna elke bestelling kreeg een vlaggetje mee (het eten krijg je later), maar 4 van die vlaggetjes op 1 tafel is belachelijk! Uiteindelijk kregen ze ook alle kippen, koeien en varkens geslacht en de aardappels geschild en kregen we ons erg verse eten. (Vers bij de macdonalds is ook een unicum!). Helaas moest ik eerder weg vanwege mijn tentamenweek, maar het was een erg geslaagde dag. Dus tot de volgende keer Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcus Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 kijk dat doet me goed,leuke "verhalen"van de meeting.Ik baal er enorm van dat ik er niet bj kon zijn maar we hebben Wormer,Vuren en Landgraaf nog duzzz see you next time!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Leuke foto's! (En ook al zijn het OZ'en, wat zien die 16"-ers met de winterbanden er toch klein uit in vergelijking met de vette 17" op de andere ST's. En dan rijdt het met dit weer ook nog eens voor geen meter.) Volgens mij waren dit de derde tot en met tiende ST die ik in het wild heb gezien (kom ze op een of andere manier bijna nooit tegen) en leuk om ook die oude Fietstassen ernaast te zien. Sorry dat ik laat was, maar de meeting van Gummen liep nogal uit. Maar ja, daar stond ik te kwijlen boven een Cobra, twee NSX'en en een M Coupé... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedFox Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Da't was een mooie meeting zo te zien!!! Waar is de file?? ik sta hier altijd stil.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted January 15, 2007 Author Report Share Posted January 15, 2007 @ Bjorn; Die stoelen stonken helemaal niet hoor....niet zo aardig om te zeggen van je... Stoelen zijn geweldig!!! Zaterdag wordt 1 van de 2 opnieuw gevuld. (een stukje is niet meer zo hard) En dan zijn ze helemaal top! Nogmaals bedankt Mr. Norge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Inderdaad een geslaagde meeting, het winterzonnetje deed flink zijn best om de herinneringen aan de vorige (verregende) meeting op deze locatie snel te vergeten. Ik was wat laat wakker, maar toch maar een poging gewaagd om op tijd in Breukelen (het verzamelpunt vanuit Noord-Holland) te komen. Ondanks dat een flitser op de A9 er voor zorgde dat mijn snelheid wat omlaag moest, was ik mooi op tijd . Blackfiesta en Vitrofiesta stonden al te wachten, Chantal en Alex kwamen na een paar minuten met 2 Feestjes aangereden. Met 5 auto's richting zuiden, bij Utrecht even twijfel over de te nemen route: Ik wilde rechtdoor om via de A12 te gaan, Blackfiesta gooide zijn nieuwe (gelukkig weer een zwarte ) feest de uitvoegstrook op, om via de N-weg naar de Meern te gaan. Daar aangekomen was het even zoeken tussen alle andere clubs of er al Fiesta's stonden. Tot mijn verbazing waren we de eerste, dus maar een plekje gezocht waar nog wat ruimte was. Leuk te zien dat er weer wat nieuwe gezichten waren (zowel van mensen die al tijden op het forum zitten als van mensen die nog niet eens lid zijn!), ook het spelletje "Wie ziet als eerste wie er aan komt rijden" blijft leuk Het spoorzoeken na afloop van de meeting kon ik helaas niet meer voorkomen, ik zag te laat dat we de parallelbaan op moesten, en dat leek me niet echt veilig met nog een rij auto's achter me.... Gelukkig bood Tom's TomTom de oplossing, en kon hij ons veilig naar een andere Mc rijden. Maar als we wel netjes naar de geplande Mc gegaan waren, hadden we nooit de ervaring van deze mooie locatie gehad Al met al een mooi begin van 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Bij deze mijn foto's mede dank aan mevr. rhpbor @wllmzz: het zou fijn zijn als jij je auto de volgende keer wil wassen dan doe ik dat ook even !!! Een speciaal afscheidsshot voor Mr doubleb, Wllmzz, Giatio Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 de rest ben ik mee bezig maar dat lukt niet zo heel erg goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackfiesta Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Zoals ik in het andere topic al zei ik vond het gezellig Fotos zijn leuk geworden Ik had geen zin om fotos te maken volgende keer weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homer Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Ik heb het helaas niet gehaald !!! Ik ben die dag hard aan het werk geweest met de XR2. Zo aan de foto's te zien heb ik weer een gezellige dag gemist. Volgende meeting ga het zekers lukken want de Fiesta is vandaag gekeurd en ik moet een paar kleine dingetjes doen nog en dan wordt hij goed gekeurd. Dus mensen, jullie zien mij de eerst volgende meeting wel verschijnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jur Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 hmmz.. zo te zien een mooie dag gemist.. maar ja.. ook ik ben met ford in de weer geweest hoor hahaha minimeeting bij ons thuis. Een focus volgeladen met verhuisdozen, een Transit volgeladen met meubels etc.. en een fiesta die even uit de garage moest om de garage verder leeg te trekken .. dus niets te klagen .. Maar een foto van de recaro's in de fiesta zelf ?? valt me wel tegen chantal dat ik alleen Alex aan het sleutelen ziet.. en dat op zn vrije weekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitroFiesta Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 De Fiestaclub stond verdekt opgesteld achter een bosje tussen de VW en Opel club. (Wie heeft dat bedacht?) Tsja het was bijna de enige vrij plek en om de Fiesta's nou voor de tent van VW neer te zetten is ook zo confronterend voor die jongens Wij nog zwaaien naar een argeloze voorbijganger in een Mk6, maar die hoorde er dus niet bij een reed maar door Waar is de file?? ik sta hier altijd stil.... Normaal probeerd iedereen altijd een glimp op te vangen van de bolides die bij Hessing binnen staan maar omdat wij het gewend zijn om in mooie bolides te rijden hoeven wij niet naar binnen te kijken en dus langzamer te rijden Maar idd, het staat daar altijd vast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 @ Bjorn; Die stoelen stonken helemaal niet hoor....niet zo aardig om te zeggen van je... Stoelen zijn geweldig!!! Zaterdag wordt 1 van de 2 opnieuw gevuld. (een stukje is niet meer zo hard) En dan zijn ze helemaal top! Nogmaals bedankt Mr. Norge! Sorry @Vitro: Dan zagen die VW jongens tenminste nog een échte auto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal Posted January 15, 2007 Author Report Share Posted January 15, 2007 hmmz.. zo te zien een mooie dag gemist.. maar ja.. ook ik ben met ford in de weer geweest hoor hahaha minimeeting bij ons thuis. Een focus volgeladen met verhuisdozen, een Transit volgeladen met meubels etc.. en een fiesta die even uit de garage moest om de garage verder leeg te trekken .. dus niets te klagen .. Maar een foto van de recaro's in de fiesta zelf ?? valt me wel tegen chantal dat ik alleen Alex aan het sleutelen ziet.. en dat op zn vrije weekend (hij doet het graag hoor.... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhpbor Posted January 15, 2007 Report Share Posted January 15, 2007 Probeer nog een keer de foto's erop te krijgen Het is gelukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts