Michiel Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 FAQ - Bodykits en verlichting Eén van de meest gestelde vragen op het Bodystylingforum is "welke bumper is dit?". Daar is vanaf nu een eenvoudige oplossing voor. Alle ons bekende bumpersets staan in dit forum. Iedere kit heeft van mij zijn eigen topic gekregen en in dit topic staat de inhoudsopgave van alle bodykits. Ieder topic bevat foto's van de kit en je mag over die bepaalde kit ook discussiëren in dat topic. Heb je die kit, wil je wat vragen over die bepaalde bumper of heb je hem aangeschaft en wil je ervaringen delen? Dan zit je in deze sectie op de goede plek. Het staat je vrij om foto's te plaatsen van de kit op jouw auto in het goede topic natuurlijk. Denk je er wel aan om je kenteken door middel van een fotobewerkingsprogramma weg te halen? Noot: ik ben nog bezig om alle kits toe te voegen, dus het kan even duren voor alle kits ook daadwerkelijk hier te vinden zijn. Het zijn er namelijk nogal wat! Alle informatie die jullie in de topics zetten zal ik in de startpost verwerken, zodat die altijd up-to-date is. Inhoudsopgave Bodykits Carlton Delta 1 Carlton Delta 4 Carzone Specials ESP Evotech Lester McRallying 12 Bore Mynheer PSG Bodystyling Combat Inhoudsopgave Verlichting Deze moet nog worden bijgewerkt. Veelgestelde vragen Deze moet nog worden bijgewerkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts